-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #25097 üzenetére
Nem vittem végig, borovi kollega tovább jutott vele. Nekünk is össze-vissza mutogatta a doksik helyét...
-
Antonius1978
addikt
Saga, te vitted vegig a Zsurnalist-ot ? Elakadtam.Az egyik szerezd meg a dokumentumot helyszinen (a vegyesuzletnel talan, most nem emlekszem a nevere pontosan) hiaba mutatja a jel hogy ott a dokumentum, nincs ott, ha lemegyek a pincebe, akkor a jel valt, es azt mutatja, hogy nem azon a szinten van a dokumentum...tehat a felszinen van, csak epp nincs ott...
-
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #25095 üzenetére
Fordítás nincs hozzá.
Nekem van belőle még két verzió.
Narodnaya Solyanka_DMX 1.3.5_ENGMOD_v1.0_Beta +Add Saruman 1.1+Nano Adapt+Oracl (Final version !v 1.0004)
és a
Narodnaya Solyanka NS Joint Pak PLO + K + MA (English) by AchillesdaveEddig még egyiket sem próbáltam ki.
-
SaGa59
őstag
válasz
kislaki92 #25093 üzenetére
Itt (meg onnan lefelé) mindent megtalálsz.
Tapasztalataim szerint a mod orosz oldaláról indítható letöltés eredménye stabilabb, de be kell tartani a telepítési leírást, amit a fordításba is belecsomagoltam.
A SeregA-Lus verzió nálam sokat hibázik.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #25083 üzenetére
Igazad van, itt a vége nekem. Bele néztem a fájlokba, nincs tovább.
El kell kezdenem a A Szövetség ideje-t vagy a Változás ideje 3.0-at.Nem csak a Gladiator-nál akadályozták meg az átírást, hanem a "nagy öreg"-nél is.
S.T.A.L.K.E.R. - Народная Солянка + DMX 1.3.5 + ООП.МА.К (2012-2014) PC | RePack by SeregA-Lus
szerk.: lehet, hogy megfontolandó lehet a részedről, értem ez alatt a fordítást. Kicsit már megtűzdelték modokkal, gondolom nem ront rajta.kislaki92 szinte mindenki mással. Én most fejeztem be a Gladiatort, vagyis az maradt félbe...
Amúgy a Változás ideje 3.0 van górcső alatt, mert SaGa59 dolgozik a fordításon. -
kislaki92
senior tag
most melyik moddal toljátok skacok ?
-
hubai1979
őstag
A fehér csirkékkel mit kel csinálni,egyáltalán mi a haszna?
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #25083 üzenetére
Ezt nagyon sajnálom. Akkor egyáltalán nem is lehet átjutni a Katonai raktárakhoz? Mi van akkor a Terminátor projekttel? Akkor azt sem lehet csinálni, két taggal kellett volna ott beszélni, az egyik valami Vérszopó lett volna. Akkor ezek a küldetések már nem kivitelezhetőek!?
-
hubai1979
őstag
Én legjobban a szemétlerakós részre leszek kíváncsi ha el készül.Imádok a szemétlerakó környékén csatangolni.
-
pvtneo
csendes tag
Köszönöm, kipróbálom. Esetleg tudja valaki, hogy melyik teherautóban van az az irat, ami Sidorovich-nak kell?
Én már egy tucat teherautót átnéztem, de semmi -
pvtneo
csendes tag
Először is köszönöm a Zatoni kezdés linket.
Másodszor, a halál leple alatt modban már másodjára kezdem újból, de nem adja be az agroprom intézetben a ládában lévő iratokat. Az összes zombit megöltem, elvettem mind a kettő kulcsot és csak azután próbáltam kinyitni, de üres volt. Van valakinek megoldása erre, vagy van valakinek olyan verzió, ami rendesen működik? -
SaGa59
őstag
válasz
shield #25077 üzenetére
Attól tartok, számodra itt a vége. Átnéztem a szövegeket és a feladatokat és azt hiszem, ahogy a következő részben is, Mechanikus replikánsának elfogását (azaz a történet végét) még nem dolgozták ki, csak rossz a megfogalmazás.
Átírtam és a legújabb fordításból már kiderül, hogy egyelőre itt a vége.A Szövetség Ideje 2.0-ban is így ér véget a sztori, hogy majd a 3.-ban folytatjuk, csak ott már a Radarantennákat kell majd elfoglalni hozzá, viszont ott le is van írva, hogy a következő kiadásban, addig meg lazulj egy kicsit SESA-val.
Lehet, hogy lsc a másik résszel játszik?
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #25079 üzenetére
A kapcsoló nem ott van. A földszinten üldögél(t) egy tag a földön egy tűznél. Mögötte egy másik egy "fülkében" őrjáratozik. A kapcsoló ebben a fülkében van a falon. Belépsz, balra fordulsz és a szemben lévőn, nagyjából mellmagasságban. Nem könnyű észrevenni.
A másik két szinten ugyanennek a falnak a másik végén lévő sarokban keresgéld.A képen nézve ott, ahol a magasabban lévő jel van, ott a földszinti kapcsoló. Előremész a tűzhöz (az most az oszlop mögött van), jobbrafordulsz, belépsz a fülkébe, ott meg balra. De előtte le kell bökni a két tagot, ha még nem tetted meg.
A jelek nem mindig oda mutatnak, ahova tényleg menni kell.
-
rétisün
veterán
"Ha te sem tudsz minket kisegítani" "Kiválóan megoldottad a dolot" (quest_dialogs.xml)
-
hubai1979
őstag
válasz
xFreex #25072 üzenetére
Működik bármelyik sgm2.2 alapú móddal,én már szinte mindegyikkel kipróbáltam ami létezik.De mivelhogy nulla ponttal kezdesz olyan is lesz a kereskedőknél a választék,kevés lőszer fegyver páncél és a többi ahogy emelkedik a rang úgy a kínálat is.
shield köszönök mindent és neked is SaGa59 mester.
-
pvtneo
csendes tag
Sziasztok, az ENOT-nál van lehetőség arra, hogy a Kordonos és a Mocsaras unalmas baromságot kihagyjam?
Tehát hogy egyből Zatonban kezdek. -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #25065 üzenetére
Megnéztem, mi is lenne.
A címe lehet "Az érintett terület", vagy a "lepusztult terület", de akár "lőtér" is.Elvileg 3 részből áll (a cimében is benne van, hogy trilógia), a főszereplője ugyan Sztrelok, de nem az akit ismerünk, hanem valami Matvej. 2006, létrejött a zóna, eltűnt benne a Delta csapat. Utána küldték az Alfát meg a Bétát. Az Alfát lerohanták, a Bétával a kutya se tudja mi van. A háttérben meg odaküldték még ezt a Sztrelokot is. Eddig a prológus, vagy 1 rész.
Pripjatyban lezuhant a helikoptere, ott kezdődik a balhé. Túl kell élni és eljutni Kordonba.
A környezet őszies, új mutánsok, grafika, fegyverek, stb...
Meg valami olyasmit ír, hogy elsőre a világ majd hogy nem lakatlan, ellenben monsztákból túlnépesedés van. Mivel Sztrelok katona, a sztalkerekhez való viszonya sem felhőtlen...
Ennyit a 2. részről.A harmadik rész neve build. Ennek megfelelően nincs kész. Van benne vagy 26 terület, de nincs köztük átjáró, nincsenek hozzájuk scriptek, így max multizni lenne jó.
Szigorúan 1.0004-es SHoC kell hozzá és 2010 augusztusa óta nem foglalkozik vele senki...
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #25068 üzenetére
Eléggé előtted járok, de megakadtam. Amikor odaérsz, hogy át kell menned Bárból a Katonai raktárakba. Légy szíves szólj, hogy neked simán ment-e! Én egyenlőre nem tudok átmenni, mert a teleport csak a 100RAD-ba visz ez fazonhoz, aki azt mondja, még nem mehetek. Eddig nem tudtam rájönni mi a fene kell még.
Amikor mész Borongósba, akkor is érdemes vinni pár cuccot, amit a teleport helyed (ahova érkezel) mellett levő csatorna beli tárolóba belehet pakolni vagy a vasúti hídnál levő hátizsákba. Ha előbb tudtam volna a vasúti hídnál levő tatyóról, akkor rengeteg fegyvert összetudtam volna hordani bele.
Ha egyszer átjutok a Katonai raktárakhoz, az lesz az első hogy rejtekhelyet keressek.
UUUUtálom ott hagyni a sok fegyvert. -
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #25066 üzenetére
Vissza lehet menni, a monolitosoktól kimész, át a hídon és mindjárt jobbra, csak a kezedben legyen az anomália detektor. Anélkül nem jelenik meg.
Én is sokat mászkáltam vissza. A vérszopós házon átmenve van mellette egy garázs, abban egy tároló, oda hordtam át tarcsi cuccokat és oda is gyűjtöttem be a találtakat.hubai1979 van itt neked egy finomított SGM2.2, "SGM 2.2 - StalkerMods edition". Attól tartok, hogy jelentősen módosítani kellene hozzá a magyarosítást.
-
rétisün
veterán
gladiator mod:
"Mil volna az" (quest_dialogs_limansk.xml)
limanszkból vissza lehet menni a bárba? most kéne mennem a teleportokon keresztül a 3 kapcsolót lekapcsolni, de olyan lepusztultak a cuccaim, hogy így kár is nekivágnom....viszont itt a monolitosoknál nem tudok eladni annyi mindent, hogy ki tudnám fizetni a javítást. (1200 rubelje volt a "kereskedőnek")
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #25063 üzenetére
Hát ennyi volt,kaptam egy jó adag sugárzást nem tudom használni a cuccokat nem értem,befejezem majd elővegyük ha eljön az ideje.
SaGa59 köszönöm a segítséget.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #25061 üzenetére
Ki kellene választani, milyen karaktert akarsz indítani. Fentről lefelé:
Mesterlövész (SVD, OC-33), katonai páncélzat (gyakorló?).
Diverzáns, (Abakan, SIG 220), golyóálló mellény.
Gyalogos katona (HK 416, Beretta), valamilyen gyalogsági védőpáncélzat.Gondolom az alapfelszerelést befolyásolja csak, de ki tudja...
-
hubai1979
őstag
Nézzétek már mire értem haza.
-
shield
Topikgazda
válasz
borovi #25014 üzenetére
SaGa59 bajtárs mondta, hogy Te végig vitted a Gladiatort, ebben kellene a segítséged. A Katonai raktárakhoz kellene eljutnom. Sikerül a teleportáció, de csak a 100RAD-ba visz egy taghoz, aki blablázik olyat, hogy csak a holttestén juthatok át a raktárakhoz. Csak elköszönni tudok és ennyi. Nálad volt ilyen probléma, ha igen, mit kell még tennem? Előre is köszi.
-
rétisün
veterán
"Mutasd meg az őrnek és beenged a Teleprothoz."
-
shield
Topikgazda
-
rétisün
veterán
"De hát végülis egy állat."
gladiator mod
-
Aarpok
őstag
válasz
hubai1979 #25045 üzenetére
Monolith küldetések:
- Ezredes megölése (ez a belépő küldetés)
- Élet vízének megkeresése
- Monolith raktárak feltöltése
- Könyvesbolt visszaszerzése a zsoldosoktól
- Könyvesboltban lévő technikusnak 3 db dokumentum megkereséseEzek után már nincs több és mehet a vulkán-hadművelet amit Kovalskytól lehet felvenni.
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #25043 üzenetére
Megnéztem, de semmi problémát nem látok benne. Nem értem...
Valami összekavarodott, de nem tudom hol. Az biztos, hogy valahol még van egy ilyen blokk:
<string id="russibic_name">
<text>russibic a Komisszár</text>
</string>csak orosz szöveggel egy xml-ben, a rus\gd_add.xml-en kívül is...
Arra gyanakodtam, hogy a fájl végén lesz valamiért, de ebben nincs.
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #25041 üzenetére
Fönt van egy függőleges henger alakú kiforralótorony tetején a "járdán". Ha kijössz a bárból (mármint a kocsmából, ne a területről), és elindulsz az északi kijárat felé, de nem a két épületen át, hanem mellettük, ahol egy lépcsőn le lehet menni egy alacsonyabban lévő területre, lent, jobbra van egy vasszerkezet, létrákkal, vízszintes henger alakú hűtőkkel és egy függőleges henger alakú kiforraló toronnyal. (vagy egy mini olajfinomító, vagy egy marha nagy szeszfőzde). Na ennek a felső "járdáján" van a szerszámkészlet.
Ott, ahol a piros karika van.
(a kép a Vremja Peremen 3.0 (A változás ideje) CS modból való)El tudod PÜ-ben küldeni ezt a gd_add.xml-t? Belenéznék.
-
Aarpok
őstag
válasz
shield #25028 üzenetére
Igen annak idején még én jöttem rá erre,hogy ezt a fájlt kell kivenni belőle.Most amit hubai linkelt az egy komplett gamedata mappa magyarítással egybe ezért mondom biztos nem örül a játék ha kivágom a fájlt mivel nem tudom pótolni a módban lévővel.Ehhez a módváltozathoz a sima sgm2.2 magyarítása jó nagyjából az új artifaktok nevét nem írja ki mivel a simában nem szerepeltek ezek a képződmények.
-
SaGa59
őstag
-
hubai1979
őstag
válasz
shield #25028 üzenetére
Nem az enot magyarosítását kell használni hanem az eredetit.
https://mega.co.nz/#!LV91hYhB!ABSV3u161-_SZSn98GNBYRJSDTSk_uyoP1obYs56vbQ
nanoexos fenti.
https://mega.co.nz/#!uJUkCZST!cOzVlkNi9sD-voRlf_1DAHgES6mQBf2rw_A3m0cep4I
sgm2.2,a hulláknál lőszer, leletek meg mikor mi.
-
rétisün
veterán
válasz
SaGa59 #25026 üzenetére
szerintem nem kevertem, mert ilyenek vannak benne:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1250" standalone="yes" ?>
<string_table>
<!------------------------- Ăđóďďčđîâęč -------------------->
<string id="proveren">
<text>«Bajtársak»</text>
</string>
<string id="night">
<text>«Éjjeljárók»</text>
</string>
<string id="monolit">
<text>«Monolit»</text>
</string>
<string id="monolith">
<text>«Alfa-bionikusok»</text>
</string>
<string id="rebel">
<text>«Lázadók»</text>
</string>
<!------------------------------- ÁŇĐ ---------------------->
<string id="btr_no_target">
<text>- NINCS KIJELÖLT CÉL -</text>
</string>
<string id="not_visible_target">
<text>- A CÉL ELVESZETT! ÚJ CÉL KERESÉSE -</text>
</string>
<string id="not_know_target">
<text>- A CÉL NEM AZONOSÍTHATÓ -</text>
</string>
<string id="attention_fire">
<text>!!! TŰZ A JÁRMŰBEN - JÁRMŰVET AZONNAL ELHAGYNI !!!</text>
</string>
<string id="btr_strength">
<text>A PÁNCÉLZAT ÁLLAPOTA: </text>
</string>
<string id="attention_explosion">
<text>!!! LŐSZERROBBANÁS VESZÉLY !!!</text>
</string>
<string id="target_captured">
<text>- CÉL RÖGZÍTVE: </text>
</string>na mindegy, ha csak az npc-k nevei ilyenek, az nem érdekes annyira, legfeljebb nehezebben találom meg, kivel kell beszélni, kihez jkell menni egy küldi során.
-
-
Aarpok
őstag
válasz
Dhampir #25008 üzenetére
Köszi igen megérett a lecserélésre
(#25010) hubai1979 egyenlőre nincs gond,de ha kivágom a játékból az lehet nem tetszik majd neki,mert keresni fogja.
(#25006) rétisün Igen emlékszem pár kollégának nem is tetszett a hirtelen meggazdagodás.Nagyon erős fegyverekre lehetett szert tenni ez igaz és lényegében könnyűvé vált a mód még mesteren is.
-
SaGa59
őstag
-
Antonius1978
addikt
-
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #25023 üzenetére
A SOC volt már 1 euro is de a jelenlegi steam 9.99-19.99 euro-s árához képest mindenképp barátibb.
-
Musicking
aktív tag
3 napos leárazás a gog.com-on
S.T.A.L.K.E.R.: SHADOW OF CHERNOBYL 7.99$
S.T.A.L.K.E.R.: CLEAR SKY 3.99$
S.T.A.L.K.E.R.: CALL OF PRIPYAT 7.99$ -
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #25020 üzenetére
Ez úgy működik, hogy egy (vagy több) xml fájlban fel vannak sorolva a szereplők, egy (vagy több) másik xml-ben a szövegeik és a scriptek vagy az ltx-ek rakják össze a szöveget a beszélővel. A beszélőt a névsorból, a szöveget a beszélgetős fájlból szedi, magában a scriptben vagy az ltx-ben nem a név, hanem a hozzá tartozó string ID van mindig. Ha hiányzik az adott szöveget tartalmazó fájl, akkor jelenik meg pl a szöveg helyett valami ilyesmi: russibic_name. Ugyanis a vezérlőfájlban ez van, a tartalmat az xml-ből veszi. Néha előfordul, hogy egy scriptben van mindkettő, de akkor nem így néz ki a kijelzés, ez a "szabvány" beszélgetős ablak...
Megnéztem az orosz gd_add.xml-t, abból jöhet a név, ott ez a szöveg (Комиссар Долга russibic, átkódolva a cirill betűket közép-európaira ilyen: Ęîěčńńŕđ Äîëăŕ russibic ). Szerintem nézz bele, lehet, hogy a javítgatásnál valahogy belekeveredett az a fájl az oroszból a magyar könyvtárba nálad véletlenül.
De délután megnézem otthon a teljes gamedata mappát, hátha mégis van egy ltx valahol, amiben így van benne, de azokat is át szoktam írni (pl a Szövetség Idejében a gameplay alatt lévő ltx-ekben is vannak nevek, és nem kizárt, hogy a Gladiatorban is, de a magyarításban nincs abból a könyvtárból semmi. a két korábbiban sem volt, annál régebbi meg már nincs feltöltve sehova..
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #25007 üzenetére
A többi NPC neve rendben van? Ezek a gd_add.xml-ben vannak, onnan veszi a program és a "russibic" szó ez eredeti oroszban is így van kiírva, így lehet, hogy visszakeveredett nálad az orosz xml... Viszont akkor gond lesz, mert a feladatok nevei is és leírásai is ebben vannak megadva jórészt.
-
Dhampir
félisten
válasz
Musicking #25011 üzenetére
Szerintem érdemes kipróbálni a FreeRapid Downloader-t, tud magyarul és portable verziója is van.
-
borovi
aktív tag
válasz
hubai1979 #24999 üzenetére
Nekem is a sokmillióval kezdte, lestem is, mint Rozi a moziban, de nem bántam!
Így viszont nem kellett összeszednem minden kacatot, hogy pénzzé tegyem, így ebben a modban tényleg nem írtam át a súlyhatárt.
Abba a fegyvervásárlós-kidobós bugba én is belefutottam,lehet, azért is hagytam abba, most legalább tudom, mi volt az oka. Nálam más gond is volt vele, azért is hagytam abba.Egyébként jó kis mod, egyszer majd még próbálkozom vele. -
rétisün
veterán
úgy néz ki, hogy a gladiator-ban csak az actor.ltx szerkesztgetésekor crashel, minden más átírással, fájlcserével még működik.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #24994 üzenetére
Csövi, néhány 1-2 órás zónavizitet leszámítva hanyagoltam a STALKER-t, bár nagyon nem kerültem messze, mert a szomszédban ment a sárdagonya (Spintires) .
Az Enot-ot kellene már befejeznem (most jönne az átkelés), de már az alfások sem jelentenek kihívást így hiányzik az ami még a mod 1/3-ában mozgásban tartott, pedig súlylimit átírást meg egyéb marhaságokat sose használtam.
Az STCOP (cineman+dreamerhardcore) az testhezálló lenne csak eléggé bugos, más verziók meg könnyebbek vagy hiányzik az AF3, anélkül meg már nem érzem teljesnek a zónát.
Jó kis progi a jdownloader , több éve használom , szinte az összes tárhelyet támogatja, folyamatosan frissítik a pluginokat. Idáig egy dolgot nem sikerült lecibálnom vele a megaról, az pedig a SOUP-hoz való Photorealistic Zone by Lava Croft (texture pack) 916MB, ezzel nem tudtam mit kezdeni, máshol meg nem találtam. -
rétisün
veterán
érdekes ez a gladiator mod....a hudot, kurzort ki lehet cserélni, zenéket is. a ruha tulajdonságait lehet változtatni (csináltam rá 2 zsebet, hátha találok valami hasznos artit), a system.ltx-ben a célkereszt méretét is meg tudtam változtatni, de ha azt akarom, hogy az őrnagy kicsit nagyobbat ugorjon (actor.ltx) akkor viszont crash.
viszont az artik tulajdonságait megint csak nem lehet változtatni, mert itt nincs artefacts.ltx, mint az összes eddigi modban. -
Aarpok
őstag
válasz
hubai1979 #24999 üzenetére
Kösz az infót és ha nem veszek akkor nem lesz gond?Eddig le a kalappal egyszer dobott csak ki pedig elég sok mindent megcsináltam már.Zaton az alfások gyülekező helye ott rengeteg helyen előfordulnak (simát követve 7 spawnolási pontjuk van csak zatonban).Egy párszor csatáztam velük aztán kiraktam őket a zónából (sgm beállítások alatt).Igen a simához ha fel volt téve a gun-addon akkor nagyon ütős fegyvereket lehetett szerválni tőlük itt csak alapok vannak pontosságra fejlesztve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B365M i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA FSP 400W
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest