-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
agojozsef
csendes tag
válasz
SaGa59 #32093 üzenetére
Köszi a választ, nem is zavarna annyira a szöveg ha nem ciril betűs lenne .Igen olvastam hogy eléggé leköti az idődet a munkád, és egy ilyen magyarítás igencsak időrabló munka.Én nem igazán vágom az angolt, ezért belevágtam a Fotográf számomra fontosabb részeinek magyarra fordítására hát többnapos munka tízperces játék.Nem tudtam javítani a CTD-ket.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
shield #32098 üzenetére
Ja persze nyilván, tudom ezt én is.. annyi de annyi újabb, szebb open source engine van már amiből meg lehetne csinálni..
Ha 10 év után senkinek sem sikerült még összehozni valami használhatót, akkor szerintem ebben már nem is nagyon kell reménykedni.. de azért sajnálom, mert ezekkel az új motorokkal nagyon félelmetes dolgokat lehetne összehozni.. -
shield
Topikgazda
válasz
galaktikus #32095 üzenetére
Jól néznek ki, de lesz-e belőle valami!? És a hanggal foglalkoznak-e!? Értem ez alatt, hogy már jó lenne, ha meglehetne állapítani milyen irányból közeleg a veszély. Közben EZT is megnéztem. Jópofa amikor menet közben eszed a kolbászt és iszol rá. Na de ehhez is Kardán vodka ivós dumáját rakták be.
-
M@trixfan
addikt
Sajnos egyik ilyen kezdeményezés sem jutott el használható fázisba. Emlékszem ígéretes volt a Sector 23, ami később Cry of Zone néven ment tovább, de az is hamvába holt. A hangulat merőben más és tartalommal kitölteni sem egyszerű a játékot. A grafikai hatás azért néhol hátborzongató, hogy mit ki lehetne hozni.
-
Balathruin
veterán
válasz
galaktikus #32094 üzenetére
Én eddig akárhány Cryengine alapú STALKER videót láttam mindegyik kimerült annyiban hogy hűdejólnézki, csak érzésre/atmoszférára sehol sem volt.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
galaktikus #32094 üzenetére
Bocsi lejárt a szerk. Itt a másik amit még akartam: [link]
-
galaktikus
aktív tag
[link]
Ha esetleg még nem láttátok ezt.. Nekem könnybe lábadt kicsit a szemem..
Mondjuk a fegyverek 'egyelőre' nem túl stalker kompatibilisek. -
SaGa59
őstag
válasz
agojozsef #32090 üzenetére
Nem, a második résznek csak az „erőforrás fájljai” (tárgyak, feladatok, nevek, stb…) vannak készen, a beszélgetések csak az első komolyabb pofozkodásig vannak meg. Nincs rá időm, hogy folytassam. Már többször volt róla szó, hogy ha valaki erőt érez magában, átadom ameddig jutottam. Az a fő gond vele, hogy ebben is benne hagyták a fejlesztők által felhasznált modok teljes szövegét, mint a korábbi SGM származék modokban is és csak játék közben derül ki, hogy a nagyjából két hosszú regényre elegendő szövegből mi az, amit ténylegesen használnak is ebben a modban. Az első résznél még akadt ennyi időm, de most nincs és tartok tőle, pár évig nem is lesz.
-
-
' Tzs ,
senior tag
Szövetség ideje:
Azt hiszem megint figyelmetlen vagyok, vagy valamit elrontottam.
Ezek a jelenlegi feladatok:[link]- Ezt a Geonezis-t sehol nem találom. Minden helyszínen végigfutottam. Hol bujkál? (Nem ugrik be)
- A korábban írt SESA küldetés (Élet virágai) vége vajon miért romlik el? (A buborék megnyílik SESA oda sétál megáll, rám vár, de én nem jövök...) -
-
' Tzs ,
senior tag
Nocsak! Azért ezt csak kéne tesztelni!
Erről tud valaki bővebb infót? [in-spite-of-the-death 3]
-
' Tzs ,
senior tag
Ejj, pont megnéztem volna a randis küldetés végét, de sajnos valami nem fain. Sesa/Élet virágai küldetés. Megnyílik a buborék, ő megy is én meg lemaradok...ő megáll ott és vár rám, ennyi. Csak ctrl-alt-del-el lehet kilőni a játékot. Mi lehet a baj?
-
' Tzs ,
senior tag
Az irányításuk borzalmas. Ha nagyon nyomom a gombot, hogy majd átszakad a billentyűzet
alig fordul, aztán meg hirtelen majdnem teljesen megfordul. Kicsit el van késve a reakció idő, vagy hogy mondjam. De nem csak ez mérgesítő. Asszem a Déli őrposztnál volt az, hogy egy csomó snork (és/vagy vaddisznó) jött. Nekimentek a PSzH-nak ami úgy borult fel mint valami papírcsónak egy gyenge tavaszi fuvallattól.
A végén valamiért nem javult meg a SaGa féle leírást követvén az irányítás, úgyhogy kiszálltam és futás. Amúgy jó ha megtartod a PSzH-t, mert a borongós elég nagy...bár ha nem vagy elég ügyes az Alfa-biók elég hamar kilövik alólad -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #32075 üzenetére
Nem szeretem én se a járműveket erőltetni, de Borongóson van egy feladat amit csak harckocsival lehet megcsinálni és végig kell araszolni vele az egész pályán. Itt mindig megfordul az irányítás, vagyis a kocsin a torony és csak hátrafelé lehet lőni vele ami miatt csak hátramenetben tudsz gázolni. Viszont hátrafelé qrvára lassan megy ez az ócskavas
-
galaktikus
aktív tag
válasz
rétisün #32069 üzenetére
oh na ezt jó tudni..
már leadtam az emberünknek 7 db-ot, de akkor megnyugató, hogy nem azokat a hülye tallérokat kapom csak cserébe. Viszont azért kár, hogy a szemetek visszavették az alfa bionikus írtó snipert..
az kb. durvább volt mint a gauss.. remélem az ajándék sniper legalább olyan jó lesz -
rétisün
veterán
ezekre gondolsz? ár ezek inkább az sgm modokhoz vannak....
-
Vladi
nagyúr
Sziasztok!
Keresem azt a bizonyos zóna térképet, ami hatalmas képfájl és minden rajta van.
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32071 üzenetére
Idézet az olvass-el.txt-ből:
"A PSzH-k irányítása:
Előre, hátra, jobbra, balra ugyanúgy, mint gyalog
Beszállás a vezetőülésbe: F
Motor indítás: O
Tűz: TABHa nem tudsz lőni:
1. lehetőség: Vissza kell állítani a vezérlést az alapértelmezettre
2. lehetőség: Menj ki a menübe, Beállítások, Hálózati játék beállításai, rendeld hozzá a TAB-ot a lövéshezLehetséges irányítási hiba:
Előfordul, hogy az előre-hátra gombok felcserélődnek.
Javítása: Ha bekövetkezik ez a hiba, vissza kell szállni a PSzH-ba, észak felé fordítani az orrát, majd így kiszállni. Mentés, újraindítás, visszatöltés. Az irányítás visszaáll a normálisra.
A többi vezérlőgombra nincs hatása. Azért, hogy elkerüld ezt a hibát, ajánlott a PSzH-val mindig észak felé nézve leparkolni még mielőtt kiszállnál belőle." -
' Tzs ,
senior tag
Mindenkinek köszönöm a tippeket! Már áttértem a Szövetség idejére, majd egyszer még valamikor megnézem az SGM 2.2-őt is
Most kissé feszült vagyok, keresem a megoldást. Helikopter küldetés. Felszállunk és ahhoz képest, hogy én vagyok a lövész helyettem lő valaki. Aztán meg az első helyszínnél nem megy tovább a helikopter. Leszedtük az ellenségest, a földről még lőnek, de én semmit nem tudok csinálni, semmi nem reagál a helikopter. Csak állunk lentről meg lőnek.Ugye a tab a lövés. De amikor azt nyomom akkor kiírja nekem az aktuális feladatot, nem pedig lő.
A másik kérdés, lehet erre esetleg fegyver modot, vagy az atmosfeart rátenni? -
rétisün
veterán
válasz
galaktikus #32066 üzenetére
érdemes összeszedegetni a neki a bábukat, egy nagyon jó snipert kapsz, ha mind megvan
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #32059 üzenetére
Na erre nem gondoltam.
Köszi.
tzs182
Megoldás arra, hogy ne vegye el a játék a cuccokat a kivonulás után!
(Physicist03 - től)Keressük meg ezt: gamedata\configs\mod_parameters\mod_params.ltx
Megkeressük a következő sort: freeplay_robbery_actor = true a true-t kell
átírni false-ra. Ennyi az egész -
sklopp
őstag
válasz
galaktikus #32064 üzenetére
Itt megtalálod az összes rejtekhelyet, a figurákat is.
-
galaktikus
aktív tag
Tri0 gyűjteményének hollétéről van valakinek fogalma? Egy kis burer babát megtaláltam egy platón, azt is csak véletlenül, de a többit nem tudom..
-
Erdő
tag
válasz
' Tzs , #32060 üzenetére
Nekem a Diverzánsban volt hasonló gondom, szintén Pripjatyban. Töröltem a régebbi mentéseket a savedgames könyvtárból, és megszűnt a probléma. Nem biztos, hogy az segített, lehet, hogy csak véletlen egybeesés volt, de ha nincs más ötleted és játszanál még tovább, akkor egy próbát megér.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #32060 üzenetére
Nálam nem volt semmiféle mentési probléma az evakuálás után. Sőt, jó korán be is fejeztem az alapjátékot, mert azt már unom. Ebben a 2.2 verzióban benne van a kimenekítés után a "kirablás" (ezért mondtam volt, hogy bankba kell rakni a pénzt). Az ideális megoldás itt az, hogy mindent leraksz a kivonulás előtt, de már előre ott hagysz egy zsákot fegyverekkel és más cuccokkal a szobornál, és miután kirabolnak, gyorsan felveszed és jöhet a zombivadászat. Itt le kell még vadásznod legalább 400 zombit a három pályán, de sokkal több van belőlük szanaszét. Lehet tesztelni rajtuk a fegyvereket
-
rétisün
veterán
nofene.....hát még ha tényleg lesz belőle valami
-
' Tzs ,
senior tag
No hát elmentek a helikopterek megint, de nagyon úgy néz ki hogy a freeplay-el gondok vannak. Nem lehet sehova menni pripyatból. Azt írja nem tudom szó szerint idézni, hogy kritikus hiba a mentések meghibásodtak vagy mi töltsön be egy korábbi mentést és crash.
Ha maradsz akkor kapsz egy SEVA ruhát és egy pisztolyt, amivel nem lehet sokra menni, ezren lőnek mindenhonnan a legközelebbi épületig se lehet eljutni, ill. nagyon nehezen.
A tanácsom mindent ki kell pakolni a pripyati ládába, ruhát, aktuális fegyvereket, hogy ne vesszenek el. Bár ha a mentési probléma fennáll, akkor mindegy is igaziból.Még maradt pár küldetés, de azt hiszem, most átnyargalok a Szövetség ideje-re...
Mindenkinek kösz a segítséget, tanácsot!
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #32035 üzenetére
Egy régebbi válaszod a detektor akku idejének hosszabbítására.
"gamedata\script\sgm_loader.script fájl:
--/battery_manager:update() ennyit kell (elvileg) belpiszkálni, de lehet az is jó, ha kitörlöd azt a sort"
Most mit kell változtatnom a fájlban?
Az SGM2.2 Szborka-t tolom és bosszantó a gyors lemerülés. -
sklopp
őstag
válasz
galaktikus #32056 üzenetére
Helyes!
-
sklopp
őstag
válasz
galaktikus #32050 üzenetére
Ha az épülőfélben levő betonvázra gondolsz, minden szinten van egy kapcsoló, ezek a lépcsőtől legtávolabb levő falon vannak, illetve a különálló szoba szerű helyiségben. Nagyon nehezen észrevehetők, belemosódik a szürke falba, fejmagasságban kb. Amíg nem kapcsoltad ki mindhármat, nem megy tovább a játék.
-
Sensut
őstag
válasz
galaktikus #32050 üzenetére
Mikor a tetőről átmész a másik épületre majd végig a tornácon és leszeded a mesterlövészt a toronyban, mielőtt lemásznál a létrán a falon van egy kapcsoló a tornác végénél. Az a CS-ban is ott van. Azzal hatástalanítod a védelmi rendszert.
-
galaktikus
aktív tag
Na sikerült megfejtenem a teleport titkát, már lekéseltem az embereket Limanszkban abban az épületben, de a védelmi rendszereket nem tudom hol kell kikapcsolni.. Vagy ennyire vak lennék? Visszakerestem a hsz-ek között is, de nem találtam semmi erre utaló felvetést.. Ti hogy mentetek tovább? Ha továbbmegyek a kapu alatt azon a kis gödrön keresztül akkor kinyír a pszi sugárzás, a másik irányban meg felrobbanok az akmezőn..
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Sensut #32047 üzenetére
Köszi! Igaziból majdnem így sikerült közben megcsinálnom. Hatalmas szívás az a rész!
Viszont valami nem stimmel sajnos. Ezek után jön egy küldetés, hogy irány az Agropom Underground. Oda is jutok, belépek, snorkok kampec, létrán fel, van egy rácsos ajtó, megközelítem és kilép a játék
Nagy kár lenne itt abbahagyni az eddigi játékot. Van erre valami megoldás?
[log], [mdmp] -
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #32046 üzenetére
Hát, ott tényleg túltettetek magukon a modderek mert az a legelcseszettebb mutánsháború az egész sztalkertörténelemben. De meg lehet csinálni, és meg kell csinálni, mert addig nem lehet folytatni a játékot. A robbantás után az előőrsöt nem lehet megvédeni, viszont meg kell várni, amíg ezt kimondja a feladat. Tehát addig kell irtani a mutánst, amíg kapod az üzenetet, hogy nyomás megvédeni a bázist, mert a poszt elesett. A bázist meg tudod védeni, de rengeteg mutáns lesz ott is. Az emberekkel ne törődj, azok mind meghalnak úgyis, de a bázis ettől nem fog elesni. Aztán jön a feladat, hogy tégy ajánlatot Akulovnak Jupiteren, és ekkor van vége a mutánsháborúnak. Roppant nehéz, de némi kitartással meg lehet csinálni. A legkeményebb exód legyen teljesen feltuningolva, a legjobb sörétesed és karabélyod, valamint egy PKM is jól jön. Sok sok és annál is több lőszer, mert a lőszerhiány a legnagyobb probléma itt, és az elején az, hogy nem tudsz gránátokat használni a hajnalosok miatt, mert ha egyet is megölsz közülük, akkor ellenséggé válsz. De amikor ők mind meghaltak - mert mind megfognak -, akkor jöhet a gránát. Mindig egy magaslaton legyél, egy kövön vagy bármin, mert ott nehezebben érnek el a mutánsok. Próbáld meg ne közel engedni a mutánsokat az emberekhez, mert akkor az emberek hatékonyabban tudják irtani. Aztán kihasználhatod a rengeteg anomáliát is a környéken. Én egész csordákat irtottam ki úgy, hogy belecsaltam őket anomáliákba. A lényeg az, hogy szemtől szemben velük semmi esélyed, főleg a végén. Taktikáznod kell egy csomót és akkor sikerül.
-
' Tzs ,
senior tag
Ezek nagyon jól hangzanak, de szerintem nekem ezek kimaradnak... Csak a játék miatt nem állok neki, úgy hogy semmit nem értek a sztoriból, semmi értelme nem lenne. Sensut te ezekre a kérdésekre tudod is a választ?
Köszi nektek az infót!
SGM 2.2: A katonai raktáraknál a keleti előőrsöt és a Hajnal bázist meg tudta valaki védeni? Rettenetes ami itt van
Nem ma kezdtem stalkerezni de 4 órája csak itt küzdök és sosem fogynak el! A Zóna összes teremtménye idejött a tiszteletünkre!
Egyre csak fogynak az emberek... megcsinálható ez a küldetés, vagy mindenképp veszik a tábor?
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32042 üzenetére
Mind a Secret Trails 2-nek mind a F.O.T.O.G.R.A.F.-nak van jó minőségű angol fordítása is. Stalkerstein és a társa (nem jut eszembe a neve) jó fordításokat csinál, ezeket kell keresni. Amit a moddb-n tanyázó, angolul irogató srác gyártogat, azokat jobb elfelejteni, valójában sima google fordítások, használhatatlanok. Stalkersteinék a GSC oldalain elérhetőek, ott érdemes keresni a fordításaikat.
Megj: mindkét mod ShoC 1.0004 alapú.
Secret Trails fordítás:
F.O.T.O.G.R.A.F. fordítás -
Sensut
őstag
válasz
shield #32043 üzenetére
Mindkettő alapmű. Az ST2 voltaképpen Strelok előélete akkortól, hogy a Zónába került egész addig, amíg újra magához tér Cordonon a SOC története elején. A Fotograf pedig egy fotós sztorija, aki lényegében feltérképezi a Zónát. Ő készíti a térképeket, ő írja meg az enciklopédiát, de még a mutánsokat is ő nevezi el. Lényegében ő az első olyan "sztalker" a Zónában, aki egyre bennébb merészkedik a határokon és aztán szépen lassan belekeveredik mindenféle bajba is természetesen
Ezek a modok már csak azért is érdekesek, mert rengeteg részletet tudunk meg belőlük a Zóna előéletéről. Hogy alapították meg a Bárt és hogy osztozott meg a területeken Szidorovich és a Csapos? Mikor és miért hozta létre Strelok azt a furcsa rejtekhelyet Agroprom alatt, amit a SOC-ból ismerünk? Ki volt Charon mielőtt monolitos góré lett?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
SaGa59 #32041 üzenetére
Azaz! Borongós! Nem kedveltem!
Azt a stalker gyógyítós küldetést majd szemügyre veszem. Nem ebben van az ami szintén kicsit idegesítő volt, hogy valami speckó gyógyszert keverj össze, de sürgősen, mert a földön fekvő tag akit meg kell menteni Zaton-on a 2. próbálkozás után kileheli a lelkét? Azt a megoldást sem annyira kedveltem
(Vagy ez a Halál ellen 1-ben volt?)
Még valami. Az a két mod amivel még nem sikerült játszanom soha az NS és a ST2. Ez utóbbi tud angolul ugye? Akkor elég lenne keresni angol fordítót? Kipróbálnám ezeket...
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #32037 üzenetére
A Borongóson van egy ilyen akció. Ki kell lőni egy alfabio osztagot, aztán jön három helikpoter, azok elől el kell menekülni, majd a saját heliben visszamenni kilőni őket. Szerencsére neked csak lőni kell, a helikoptert más vezeti.
Ezen a pályán több akció is van. Ez el tud akadni, mert az egyik alfabio hajlamos sérülten elbújni a bokrok között. Amíg mindet le nem szeded, nem jön a helikopter. Viszont érdemes a közelben tartani egy járművet, mert a három, rakétákkal támadó heli elől gyalog elpucolni nem egyszerű eset.
Még egy elakadós akció van ugyanezen a pályán, amikor a bekattant sztalkerek gyógyításához kell levegőmintát venni. Itt néha a mutánsok második hulláma nem jelenik meg. Nem tudom, mikor jönnek és mikor nem. Ha ez az akció nem sikerül, nem tragédia, csak kimarad egy mellékszál lezárása, egy hosszabb kisérgetés, de a végét nem befolyásolja. -
SaGa59
őstag
válasz
galaktikus #32034 üzenetére
Pedig ennek is jó a sztorija, érdemes végigjátszani. Nem könnyű mod az tény, kicsit túlhajtották a mutánsok mennyiségét, de ettől eltekintve jó buli.
(#32039) galaktikus
A megosztásomon minden magyarításból két verzió van fenn, az utolsó és az utolsó előtti. Azért van így, mert az olvtársak visszajelzései alapján javítgatom az elírásokat, viszont eközben el tudom rontani az xml fájlok tag-jeit. Ezt én már nem venném észre, mert egyik mod sincs már fenn, de ha csak egy hibásat tartanék fent, aki tőlem szedné, nem tudna játszani a magyarítással. Vésztartaléknak ott a korábbi verzió is. Csak annyi különbség, hogy az újabban kevesebb az elírás... Ha valaki jelzi, hogy egy verzió nem töltődik be, azt persze javítom.
Mindig csak az utolsó kell. -
galaktikus
aktív tag
Lehet elég banális kérdés, de inkább biztosra megyek.. A Szövetség ideje mod-nál SaGa kolléga oldalán ugyebár 2 féle hunfiles van, egy újabb és egy régebbi verziószámú. Gondolom csak az egyiket kell bemásolni, nem úgy mint a legtöbb modnál, hogy az összeset ugye?
Végülis erre a modra tettem a voksom, az ajánlásotok alapján. néztem youtube-on is, van benne hentelés rendesen, tetszik
-
' Tzs ,
senior tag
Az SGM 2.2 után nálam is a Szövetség ideje jön
Tetszett, jó hosszú, komplex, nem unatkozós, női karakterek, helikopter és BTR vezetése... Egy pálya nem tetszett benne, amin CSAK alpha-k voltak, hosszú és nehéz is, bujkálni a sziklák közt, ahol asszem 1-3 helikopter is jött (nem ugrik be a pálya neve). A 3. rész megjelenéséig, esetleges fordításáig, még bőven 2-3-szor is neki lehet majd állni...
-
rétisün
veterán
válasz
galaktikus #32034 üzenetére
g.l.a.d.i.a.t.o.r.-t és az 'utódját', a szövetség ideje modokat ajánlom. nekem ezek tetszettek a legjobban, hosszú, új történet, (azt hiszem SaGa oldalán) magyarítás is van hozzá.
érdemes először a gladiator végéigjátszani, aztán a szövetség ideje egy darabig nagyon hasonló, de tovább meg van csinálva, ha jól emlékszem.
-
galaktikus
aktív tag
köszi srácok a kimerítő válaszokat
ez lett volna az utolsó amire gondolok, hogy úgy kell kitolatni a barlangból.. igazán kreatív módja a szopatásnak.. segítség nélkül nem is lehetne megcsinálni..amúgy lassan ott tartok, hogy letörlöm a mod-ot és ráfekszem valami másikra. az elején voltak érdekes részek, új, még nem látott jelenetek pl. az egyik stalker táborban, kötélen fejjel lefelé lógó snork random lövöldözése stb.. az volt a benyomásom, hogy sokkal kidolgozottabb mod lesz, de szerintem a pálya is nagyon sivár és repetitív.. idegesítőek a mutánsok tömeges spawnolásai mindig egy bizonyos helyen.. meg persze a hasadékok állandó kerülgetése és az egy négyzetcentiméterre jutó anomáliák száma is rekordokat döntöget.. a fegyverek is olyanok, mintha szarabbak lennének mint alapból.. nem sebeznek úgy, meg talán pontatlanabbak is, vagy nem tudom.. lehet, hogy csak régen vettem elő a stalkert és én is berozsdásodtam..
amk modokat végigvittem már, spectrumot is, way in pripyat-ot még talán.. nincs valami spectrumhoz hasonló? bár nem kötöm az ebet a karóhoz, csak valami kidolgozottabb, izgalmasabbra gondolok.
olyan jó lenne ha mondanátok valami jó tippet.. nem akarok megint hasra ütni és letölteni valamelyiket, mert megint ez lesz, hogy pár óra játék után elveszítem az érdeklődésem.. -
rétisün
veterán
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #32030 üzenetére
Jól emlékszel, egyetlen, kifejezetten ehhez a modhoz készített pálya az egész, máshová nem lehet átmenni, amikor kijössz, vége.
A barlangból úgy lehet kijutni, ahogy sklopp kolléga írta: háttal kell belegyalogolni abba az alkóvba, ahol szitál az az izé… Akkor kitesz a barlangon kívülre. A vérszivó bömbölésnek emlékeim szerint semmi jelentősége, talán szántak neki valami feladatot, ami végül nem került bele. A sztorija amúgy nem rossz, bár nem túl hosszú. Több kis mellékszál van, amik attól függően, hogy hogyan játszol, kivel beszélsz egy feladatnál előbb, vagy ki mellé állsz, vagy előkerülnek, vagy nem. Azaz minimum két újrajátszási lehetőség is benne van, de ha mindennel meg akarsz ismerkedni, három is lehet. -
sklopp
őstag
válasz
galaktikus #32028 üzenetére
Ahol fehér nyálka szitál, hátrafelé menj be, ki fog teleportálni.
-
rétisün
veterán
válasz
galaktikus #32028 üzenetére
vagy nagyon rosszul emlékszem, vagy nagyon keverem a modokat, de nekem úgy rémlik, hogy a suttogások völgye egyetlen helyszínen játszódik, ami a többi modbna nem is nagyon szerepel, pripjaty, meg az oázis nincs benne.
-
galaktikus
aktív tag
válasz
galaktikus #32028 üzenetére
Ja azt elfelejtettem még, hogy a terem közepén pedig volt egy "csomó" nevű képződmény, felvételekor nagy hörgő vérszívó szerű hang hallatszik.. gondoltam hátha ez is kapcsolódik bizonyos mértékben a megoldáshoz
-
galaktikus
aktív tag
Srácok! Suttogások völgyét csinálom.. Lementem egy barlangba egy tüzes anomálián keresztül, ahonnan úgy kellett leesni, de onnan nem lehet feljönni. A barlang tele volt zombival amiket kiírtottam.. Hogy jussak ki?
A 3 lyukon ahol a szikrák esnek mint az alapjátékban (ahol az oázis szíve volt) már 500x
átmentem kb. de nem történik semmi. Iránytű képződmény bent van az övemben, mert ha jól emlékszem azért adta egy arc, hogy azzal megtalálom az oázis szívét.. Hogyan tovább? -
Erdő
tag
válasz
' Tzs , #32025 üzenetére
A feladatleírásnál nem írja a gyógyszer nevét? Szerintem anabiotikum, vagy mifenének hívják, amivel a kitöréseket túl lehet élni. A Diverzánsban az volt, az SGM-re nem emlékszem, de valószínűleg ugyanaz.
Az Élet vize ott van, ahol az Oázis, de ezt mintha elmondaná valaki (tán Ozerszkij), vagy csak jelöli a térképen... kicsit kuszák az emlékeim a sok vérszívócsáp-levestől. -
' Tzs ,
senior tag
Köszi a segítséget mindenkinek!
Igen eddig úgy volt, hogy felfedezés után megjelenik és meg is marad, de most eltűnt mindegyik (lehet kikapcsoltam volna? Megnézem ünneplés után).
A dokumentumok meglettek.A katonai raktárak elég bitang pálya és a renegátok sem gyengék.
Van egy küldetés a Monolith-tól kapom, valami gyógyszer kell nekik meg az Élet Vize. Ez utóbbi az Oázisban van ugye? Viszont hirtelen nem ugrik be, hogy pontosan milyen gyógyszerek kellenek nekik?
(Még valami. Nem sikerült vissza csinálnom a jobb alsó sarokban lévő mutatókat (életerő, töltények stb.) Hogy lehet megcsinálni, hogy a jelenlegi (eredeti) bal felső óra maradjon, viszont ez a képen látható megoldás legyen? Korábban próbáltam, de csak rosszabb lett. Most az van hogy semmit nem mutat jobb alul. Nyomogatni az I betűt mindig nem túl jó.)
-
sklopp
őstag
válasz
' Tzs , #32018 üzenetére
A pendrive elvileg különféle, eldugott helyeken levő hátizsákok kódját tartalmazza, több is lesz még. A gond csak az, nekem még egyik sem nyitott semmit.
Az X18 dokumentumainak lehetséges helyei:
a kurzor láda egy helyét mutatja, alatta a doksi:
a szekrények között:
a láda alatt:
a kapcsolószekrényen:
a szék alatt:
az asztalon:
a műszerek tetején:Így hirtelen ennyi jutott eszembe.
A szerszámok helye Bagolytól megvehető, mint előttem említette a kolléga úr. -
rétisün
veterán
válasz
' Tzs , #32018 üzenetére
ha jól osztottam meg, itt van 3 elég részletes térkép sgm 2.2-höz.
a többi sajnos nem rémlik már, nagyon régen stalkereztem
(#32019) tzs182: már nem emlékszem, de nem lehet, hogy csak kikapcsoltad a térképen?
-
' Tzs ,
senior tag
Még valami: hova tűntek a térképről a helyek körrel való megjelölései? Ez valami direkt nehezítés, vagy valami bug?
-
' Tzs ,
senior tag
No, most aztán elakadtam.
SGM 2.2: Két kérdés. Az első: Noé bárkájának tornya tetején találtam egy pendrive formájú kóddal ellátott kulcsot, amit eddig még sehol sem tudtam használni. Mit és hol nyit az?
A második. Sötétvölgy, X18. Keress meg 3 fontos doksit. Az egyik mondhatni a "szokásos" helyen van, de a másik kettőt egyszerűen nem találom. Mindkét szintet átnéztem, 30 érdekes zombi likvidálva. Valakinek ötlet?
Bónusz kérdés: még egy szerszámot sem szereztem senkinek. Itt is ugyanott vannak mint a Diverzánsban? -
' Tzs ,
senior tag
válasz
hubai1979 #32014 üzenetére
Amikor átveszed a küldetéshez szükséges felszerelést azzal menj oda, ne dobj el semmit, öltözz is át a szolgálatos ruhába, megérhet egy próbát. Bár nekem ezt a fazont soha nem sikerült megmenteni, próbálkoztam pedig többször. Csak mond neked egy infót és kampec, viszont a cuccait érdemes elszedni tőle miután feldobta a bakancsot
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #32010 üzenetére
Az SGM beállításokban ki tudod kapcsolni az aknákat, az alpha csapatokat, a mutáns túltengést és még sok mindent.
Ezt a menüt úgy éred el, hogy előbb betöltöd a játékot, aztán Esc ki a menübe és ott van.
Balathruin: ez így igaz. Tartalmasak az SGM-ek, meg minden, de a történetei totál gáz. Főleg ebben az 2.2-ben az a tudós - Szolgálat - Szabadság - zsoldos összeesküvés egyszerűen káosz. De ugyanez volt a 2.0-ban és a Diverzásnban is a fegyver összeesküvéssel. Végigcsinálod valahogy, hogy legyél túl rajta, de nekem fogalmam sincs még most se, hogy miről is szólnak ezek a történetek
-
Balathruin
veterán
válasz
' Tzs , #32010 üzenetére
Az SGM 3.0 ha jól rémlik 2015-ben megjelent volna, de végül meghalt, majd később megmentették és folytatták. Még dolgoznak rajta, de pl. kiegészítik a sztorit Strelok csapatával.
Amit nagyon remélek hogy normálisan lesz megírva, mert az eddigi SGM modok elég gázul futnak. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Sensut #32007 üzenetére
Köszi, most jutottam át Pripyatba. Majd ha újra kezdem megnézem a Zsoldos küldetést, érdekel, hogy mi lesz. De fura volt, hogy az alagútban alig volt szörny, a Diverzánshoz vagyok szokva, nem pár éppen arrafelé kószáló patkányhoz
Azért itt is van "érdekesség". Pld Noéval egyeltalán nem tudtam beszélni (4x mentem oda hozzá véletlenszerűen), állandóan a mutánsokat várta, így kénytelen voltam lelőni az Iránytű miatt. Aztán karmolom a falat a véletlenszerű taposóaknáktól az utakon, aki beletette bekaphatja
Szóval az utakon nem szabad 10 lépésnél többet közlekedni, mert TUTI hogy lesz egy taposó akna egyszer csak. Remélem Pripyatban nem így lesz! (Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?)
Az Alpha csapatok viszont szerintem jóval erősebbek mint a Diverzánsban! A probxaz hídnál például 20 Alpha volt! Amikor jöttek elő a Tudósok érdekes volt, hogy az Alpha közbeszólt, párszor újra kellett kezdeni azt a részt. Nem beszélve arról, hogy van pofájuk bejönni (!) a janovi állomásra. Mondjuk az nem annyira tetszik, hogy átlőnek a falon, meg a csukott ajtón...Nagyon erősek, bokrok mögül, ködben, sötétben -mindegy- és elég messziről is lenőnek seperc alatt.Erről mit illik tudni? Youtube Link
-
hubai1979
őstag
Én is megkaptam ezt a cimeta diverzánsba, még sem változott semmi,ugyan úgy megy a trófea gyüjtés.
-
Sensut
őstag
válasz
sklopp #32006 üzenetére
Van. A korábbi SGM verziókban startból le tudod szedni a részeket, mintha csak belerúgnál a tetembe. A 2.2-ben ugyanígy van, viszont előbb meg kell szerezni ezt a "vadász" képességet. Úgy rémlik, hogy valamelyik vadász ad egy feladatot cserébe a leckéért, vagy egy késért - nem emlékszem. Legutóbb még startból ráhajtottam volt erre a képességre és sok trófeát el is adtam Janovon Vadásznak. Csak azóta sok mod lefolyt a Dunán és nem EMLÉKSZEM
Aarpok, tzs182: a párbeszéd javítás működik Semével, a távcsöves zsoldossal a hídon ha átírod azt a kódot, csak újra kell kezdeni a feladatsort Janovon, ahogy mondtad.
-
Sensut
őstag
SGM 2.2: árulja már el valaki, kitől és hogy lehet megszerezni a trófeagyűjtő képességet, amikor a mutánsokról le tudjuk szedni késsel a testrészeket (nem amikor szimplán leesik róluk). Emlékszem, hogy meg kell szerezni ezt a képességet, de az istennek nem jut eszembe kinél és hogy. Mind a vadászok ugranak be, de azoknál már nincs több feladat
-
' Tzs ,
senior tag
Kösz srácok, meglett! Egy másik részen, szabad szemmel látható volt egy anomália közepén.
Erdő: Tuti, hogy valami bug lehet. Én 3x végig vittem a Diverzánst és egyszer sem futottam bele ilyenbe. A 400 zombis küldetés elég hosszú, de érdemes megcsinálni, utána még lesznek feladatok -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #32000 üzenetére
Félreértettél. A játékot én rontottam el azzal, hogy rosszul peccseltem. Egy rossz Atmosfeart tettem fel és nem indult el, ezért kellett újratennem. Amit hibának gondoltam, az kiderült a GSC fórumon,hogy nem hiba, hanem egy környezeti effekt, ami ritkán történik meg és napokig tart. Az Atmosfearral együtt nincs gond vele, de a nélkül elég csúnyák a textúrák. A játéknak persze semmi baja, ha csak ez a kékség nem zavar. De hadd ne ismételjem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! HP EliteBook 2570P - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVD I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Dell Precision M6600 i7-2720QM I 8GB I 500SSHD I 17,3" FHD I Quadro I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest