-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erdő
tag
válasz Papa Joe #33434 üzenetére
Kösz, ezt nem találtam meg! Megnézem és pótolom.
A fegyver az egyik ház pincéjében van. Létrán lehet lemenni a házon belül. Lehet, hogy nehezen észrevehető, ezért ha lemész, érdemes nyomogatni az F-et.[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Papa Joe #33877 üzenetére
valakivel már beszéltél ezügyben, és mondta, hogy a szemételepen kell poloskázni? vagy mi alpján mentél oda?
nem lehet, hogy az elkészült poloskákat be kell tenni valamelyik 'zsebbe', ahová pl. a fegyvert vagy a kaját/medkitet/sugárzásvédőt/etc. kell tenni, hogy használhasd? (csak tippelek, én is nagyon régen játszottam vele)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Papa Joe #33879 üzenetére
amikor mindenki ezt a modot tolta, akkor elég sűrűn volt itt kérdés a poloskákkal/összeszereléssel kapcsolatban, sőt ha jól emlékszem SaGa még egy megjegyzést is tett a magyarítás mellé, hogy könnyebben boldoguljanak vele a stalkerek....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
kekeeci
senior tag
válasz Papa Joe #33916 üzenetére
Ne legyen a telepítés nevében cirill betű.
(És ha lehet, ne rendszerlemezre telepítsd.)kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
shield
Topikgazda
válasz Papa Joe #33949 üzenetére
Call of Chernobyl egy korai változatához volt fordítás, ami nagy valószínűséggel az új verzióhoz egyáltalán nem jó.
Ha szükséged van a régi fordításra, nekem valószínűleg még meg van.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Papa Joe #33951 üzenetére
Parancsolj! A száma jelzi a mod verzióját.
CoC 1.2.24.25
Ehhez közeli verzió számú modot keress.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
kekeeci
senior tag
válasz Papa Joe #33967 üzenetére
Nekem onnan érdekes a dolog, hogy telepítést ír, tzs oldalán tömörített 'bemásolós' verzió van...
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
sklopp
őstag
válasz Papa Joe #34397 üzenetére
Ha ilyen beragadással találkozol, az adott küldetést kezd teljesen elölről, akkor általában rendbe jön. Nem gyakran, de az is előfordul, többször neki kell futni. Ehhez hasonló beragadós feladat pl. az SGM2.2-ben mikor Sötétvölgyben kell 3 dokumentumot megtalálni, viszont gyakran csak 2 kerül elő. De érdemes kitartóan a végére járni, mert befolyásolhatja a további játékmenetet. A magyarításnak nem sok köze van hozzá, nekem is a 8. file van, nálam ez a hiba nem jelentkezett.
-
Antonius1978
addikt
válasz Papa Joe #34401 üzenetére
Hat nem kellett volna leszedd, talan Sklopp-nak igaza van, lehet a DX okoz gondokat, en altalaban mindig DX9-en jatszom, es akkor normalisan fut, nem kell semmi DX10 vagy 11, azok mar olyanna alakitjak a grafikat, mint a fenyes muanyag, es az nem igazan tetszik.
De ha mar leszedted, akkor sokat nem kell varj a Cserno-bili kronikara ugyanis a forditas az mar megvan, par napja amikor foglalkoztam vele, akkor atjavitottam a " ?" es ". " hibakat, de kozben lett emiatt par aprobb mas hiba, ahol pl ?! vagy ... volt, es meg nem irtam bele a szovegbe a rejtekhelyekre valo utalast, igy csomagoltam be, asszem az anomalias dolog is benne van mar, amivel egy hetig vacakoltam kb, de mindez azt, hogy jatszani tudj a moddal nagyon csekely mertekben befolyasolja, aztan majd johet idovel az ujabb rancfelvarras hozza.
Magyaran azt akarom mondani, hogy inditsad el a letoltest, es gondolom 1 oran belul atkerulok a masik gephez, es feldobom neked a forditast, es maris jatszhatsz, kiveve, ha jobban szereted a napsutest -
Antonius1978
addikt
válasz Papa Joe #34434 üzenetére
Morituri te salutant
Itt csak annyi a kulonbseg, hogy 3x kell hangoljad a keszuleket.
Azaz megnyomod a bal gombot, utanna kattintasz a csuszkan az 1/4-enel, felenel, es 3/4-enel, ezt az oszcilloszkopon latod, marmint felul a kepen a hullamok valtozasat, mindig mas alaku, miutan latod hogy mas alaku a hullam, kattintasz a bal gombon megint, csuszka, bal gomb, csuszka, bal gomb, es jobb gombbal bezar.
Es kesz.UI: a csuszka a kepen legalul van, a bal sarokban alul meglatod azt a butykot, amit mozgatnod kell.Csak azert irom, mert ugy tunik elkerulte a figyelmed, azert nem jottel ra hogy mit kell csinalni. Ezt majd akkor javitani kell a feladatlistaban, azaz beirni, hogy senki se akadjon el a kuldivel.
UI 2: Shield, betettem azt az uj DDS-t, ami az uj kinezetelu kepzodmenyeket tartalmazza, es azok elso latasra tenyleg vaganyabbak, csak epp a lairas nem klappol az uj kepekkel, azaz ami Sejt kellene legyen az pl Homokora stb stb. Ezt hogyan lehetne javitani, mert annyit tudok Free-tol, hogy az adott kepzodmeny leirasanak tartalmaznia kell a kepzodmeny kepenek a koordinatait a DDS terkepen, ha senki nem ert hozza hogy belematasson, akkor nem javasolom az uj ikonok hasznalatat...
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Papa Joe #34451 üzenetére
Igen, sajnos benezted, hisz Porolyt meg a brancsat az eromuben kell kinyird, nem is ertem, mi tevesztett meg, az, hogy elkuldenek bal fele?!. De mikor az animacio megall, akkor megjelenik az uzenet, hogy iktasd ki Porolyt es csapatat, a legegyszerubb, ha mesz picitt elore, balra toled lesz egy Monolit exos ficko, ot kessel valahogy levagod, aztan a fegyvereivel valahogy megolsz par embert Poroly csapatabol akik kijonnek kodorogni, elszeded a cuccaikat, es akkor mar tobb eselyed van ellenuk puloverben
Latom akkor a teleportos anomaliak nem okoztak gondot, az egyiknel hibas helyre mutat a mutato, te kell araszolva kitapogasd a 2ik anomaliat.Ez az egyik hiba amire regebb felhivtam a figyelmet, de nem veszes, a gond a fixxel van, ha azt nem teszed ra, Pripjatyban a haztetos akcional kifagy.
Remelhetoleg palyankent csinaltal mentest, legalabb az eromube menetel elott, hisz onnan ujrajatszhatod, es kesz.
Az iratot az asztalrol ne feledd el felvenni, ahogy Laris mondta, ha kinyirod a monolitosokat.Az eromube nem lehet visszajutni, ugy tunik minden szkriptelve van, nincs lathato/hasznalhato atlepesi pont, pl Csernobil 1-be sem tudsz visszamenni Pripjatybol.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Papa Joe #34513 üzenetére
Na, akkor megvan a 7ik hatizsak, en ezt nem talaltam meg, marmint ami a bazison belul van, de asszem arra a helyre gondolhatsz, ha fejben jol lovom be a helyet, ahol van egy peron, amin van egy rakas villam, es ott mintha valoban lenne valami teherkocsi es mas roncsok.
Igen, a pisztolyos hatizsak megvan, ott van, azon hely kozeleben, ahol kezdodik a jatek az iranyitoval, egy kis mocsarszerusegnel, ahol van egy kifolyo, es annak a kozepen van a Desert Eagle, 150 hidroloszer, es EU csomag.
A tobbit megtalaltad? Mert meg van ezen kivul 5 rejtekhely
-
borovi
aktív tag
válasz Papa Joe #34909 üzenetére
Szia! Nem emlékszem már, hogy honnan töltöttem a játékot. Itt a fórumon Sensut foglalkozott behatóbban a moddal, neki voltak ajánlásai, hogy melyiket érdemes, melyiket nem (több verzió van a modból, komplett, alapjátékkal, vagy csak olyan, amit az alapjátékra kell felhúzni stb.). Voltak linkjei, azok közül szedtem valamelyiken. A magyarításhoz larys adott linket szintén itt, a fórumon, mert ő csinálta.
Ja, és kicsit én is el vagyok tévedve, mert most ébredtem rá, hogy az a játék SoCh és nem CoP alapra van Tehát abban a fórumban kell keresni a linkeket, nem itt. Bakker, még nagyon szilveszter van nálam...!
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Papa Joe #35123 üzenetére
Azt írják, hogy mindenhol sugárzás van. A Legendary-ban volt, hogy vehettem fel kísérőt. Valószínűleg többet is lehetett volna, de én csak eggyel vittem végig a játékot, egymást védve. Nyerő volt amikor a kezdőként a Zöldfülűek falujában csatlakozott hozzám egy jól felszerelt exoskeletonos Stalker.
Ha a CoC fordítást is megcsinálná a Ficsoport, az nagy szám lenne.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
rétisün
veterán
válasz Papa Joe #35126 üzenetére
úgy emlékszem, bárkás teste el szokott tűni, ha később mész el 'érte' amint megvan a feladat, egyből menni kell.
más is belefutott ebbe, ha jól rémlik, illetve azt hiszem én próbálgattam is annak idején, mennyire 'sürgős' megkeresni, és nem mindig volt ott, ahol lennie kell.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Aarpok
őstag
-
shield
Topikgazda
válasz Papa Joe #35134 üzenetére
Itt az a szerencsés helyzet, hogy kapsz választ, jó a társaság.
Nekem is kell mindig segítség, mert nagyon sok mindent elfelejtek. Vannak modok, amikre már végképp nem emlékszem. Az öregség nem betegség, csak rohadt kellemetlen.
Úgy néz ki, hogy hamarosan megint lesz sok időm, újra elő szedem a modokat.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
sklopp
őstag
válasz Papa Joe #35147 üzenetére
Pendrive-ot a kóddal találhatsz még Janovban a konténerraktárban a baloldalon (bejárathoz képest) a kerítés melletti zöld szemetes tetején, Zatonban a Sevcsenko egyik motorjának a tetején, más nem jut eszembe. Igazság szerint nekem még egyik sem nyitott egyetlen batyut sem. Így aztán későbbi játszások alkalmával már nem is kerestem. Ha batyut kérdeztél, Janovban az északi alagútban (ahol a két törpét kell elintézni) az egyik mozdony tetején, Zatonban a kotróhajó mellé kötött uszály fülkéjében, több nem jut eszembe.
-
Erdő
tag
válasz Papa Joe #35147 üzenetére
Még egy rémlik, csak nem vagyok benne biztos, hogy az SGM 2.2-ben vagy a Diverzánsban volt-e: Janov, heli leszálló, hátul a fal mellett.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
-
félisten
válasz Papa Joe #35169 üzenetére
Igen, mert amíg Szultánnal és Szakállal nem beszéltünk, elég gyakori a banditákkal való megütközés a környéken.
Magas pontot választva érdemes a csövekre felkapaszkodni, amúgy is van ott egy kis rejtekhely.
Régen hamar iparkodtam eljutni a Szkadovszkra, eddig sosem néztem körbe előtte, csak az Irányító barlangját kerestem fel az anabolikus szer miatt.Valaha párszor már végigvittem a játékot, de most új szemszögből tárult fel, ám egyelőre csak "belenyalok" a sztoriba, nem tudom hosszan folytatni.
Egyébként választottál, illetve a többiekhez is szólván, választottátok Szultán-féle megoldást a banditák mellé állva. Az vajon milyen fordulatot eredményezne a történetben és a küldetésekben?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Papa Joe #35173 üzenetére
Tényleg, már rémlik. Egy jó moddal még fel lehetne dobni, ennyi idő után már valahogy nem fogott meg az eleje.
Régebben nem is figyeltem fel arra, hogy ekkora frakcióháború zajlik az elején.
Máskor mutánsok hordában jöttek-mentek és azokra lövöldöztek, de itt nem tudom miért paprikázódtak fel ennyire a kedélyek. Még meg is sebesültem, amikor a harcolók közelében csámborogtam.(#35171) Aarpok
Szakállt sem kell félteni, a kormány formájú képződményért egyből fizetett Tonhalasnak.
[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Papa Joe #35215 üzenetére
Nem változik semmi az a 3 tag valamiért fújt rád (rám is szoktak)de kilőhetők egész nyugodtan.A vezető (Cyborg) ad majd küldetéseket és ezáltal csatlakozhatsz is hozzájuk.Amint végeztél a feladataikkal az ezredestől felveheted a vulkán hadművelet küldetést és akkor leszámolhatsz velük.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Papa Joe #35266 üzenetére
A kivonulás után még nincs vége a játéknak persze ha maradsz a zónában akkor rögvest kapsz 400 zombi likvidálására feladatot illetve Hermann prof is ad munkát illetve Garik is.Az átjárók a többi területre csak kivonulás után jelennek meg.Agropromba menetelről pedig értesítést kapsz.Nem hiszem hogy van olyan döntés a játékban ami befolyásolná a dolgok alakulását vagy is én ilyet nem vettem benne észre.
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen