-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #34595 üzenetére
A sztorikkal kapcsolatban annyiban eltaláltad a dolgot, hogy a játék készítői a megjelenés előtt, de már miután eldőlt, hogy az eredeti Oblivion lost ötlettel szakítva nem lesznek űrlények a játékban és az egészet átteszik Csernobil környékére, meghirdettek egy irodalmi pályázatot, hogy az addig napvilágra került pályák és ötletek alapján írjanak novellákat, amik egy része megjelent könyvben (mindhárom résszel együtt kiadtak egy-egy antológiát, az első megjelent magyarul is a Galaktikákban és az Agyar című regényként), más részét felhasználták a feladatokhoz.
Ez volt a könyvsorozat alapja. A regényíróknak különféle elképzeléseik vannak a Monolit mibenlétéről, az O-Tudatról és mindenről, ami a Zónában folyt vagy folyik a történetek idején.
Abban általában egyetért mindenki, hogy a Monolit eredete ismeretlen, vagy a Második robbanáskor jött létre, vagy valamikor az Első és a Második között. Vagy csak úgy ott termett valahonnan, vagy készítette valaki, vagy kialakult az összeolvadt nukleáris maradékokból.
Abban eltérnek a nézetek, hogy a Monolit irányítja-i a Zónát, vagy csak energiájával segíti azokat, akik irányítják, esetleg ő maga az az antenna, amin át az O-Tudat felügyeli a Zónát. Az utóbbinak ellentmond, hogy a nooszférára ható sugárzás tulajdonképpen az a villámlásszerű jelenség, ami az Erőmű hátsóudvarán található hatalmas gömb formájú szerkezetekből tör az ég felé folyamatosan.Az egyik, nekem leginkább tetsző elmélet az Orehov regényekben olvasható. Talán ez áll legközelebb ahhoz, ami az első játék eseményeiből és a hét lehetséges befejezésből kikövetkeztethető.
-
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34595 üzenetére
A trundrabugyi sajnos nem az én leleményem. Én is voltam katona, és a seregben nálunk így nevezték a jageralsót.
A sztoridat szívesen elolvasom, ha elküldöd, bár nem ígérem, hogy érdemben hozzá tudok járulni a meseszövéshez.
Bónusz: persze, hogy láttam a neveteket a stáblistára írva!Csak valahogy olyan természetesnek tűnt, hogy ott vagytok, hiszen dolgoztatok a moddal, tehát ott a helyetek! Vagy nem volt egyszerű fölkerülni? Nem értek az ilyesmihez, csak gondolom, hogy föl kellett venni a kapcsolatot az oroszokkal.
Ladiknál fölfigyeltem erre a királyozásra, bevallom nekem nem esett le, hogy idéztél Aranytól, pedig én is tanultam a verset, illett volna felismernem. -
borovi
aktív tag
válasz
Dhampir #34594 üzenetére
Bizony, vannak ilyen tréfás megoldások ezekben a modokban.
Már nem emlékszem melyik modban Szidorovics bunkerében indul a sztori, mint a SoCh, még csak pár rubel csörög a zsebemben, de az öreg kínálatában ott csalogat egy SPAS sörétes. A nyálam csorog, de pénzem nincs rá. Gyorsan megcsinálok pár küldit, térülök-fordulok vissza Szidorovicshoz, de már csak egy ócska lefűrészelt csövűt árul a csodasothgun helyett. Szívás.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34592 üzenetére
Kik azok a genyák, akik elveszik a cuccaidat az Erőműnél?
Remélem a keresett pénzedet eldugtad az alsó gatyádba. -
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34593 üzenetére
A Stalker jatekok (modokkal egyutt), epp azert annyira erdekesek, mert (mint a valo eletben), egy mezei sztalker nam lat at mindent, ami a Zonaban tortenik, sejtelme sincs a hatterben zajlo dolgokrol (epp ugy mint mi is, amig mi itt irkalunk, ki tudja mi folyik valahol, valamerre), es ez olyan sejtelmesse teszi az egeszet, megfejelve a szornyekkel es kuldetesekkel, hangulattal.
A Sztalker regenyek megmagyarazhatnak dolgokat, az bizonyos, es az is, hogy a mod keszitok nem a sajat kis fejecskejuk utan mentek, amikor megirtak 1-1 modot, hanem tobb mint bizonyos, hogy a regenyekbol meritettek az otletet, meg akkor is, ha 1-1 szal epp csak hogy lefedett 1-1 regenyt, sztem ugy kepzelheto el, mintha irtak volna 30 novellat, es a 30 novella tortenete lenne leprogramozva 1-1 kuldetes formajaban.Kosza : pedig az ablak also reszen van a Trade gomb, es olyan mint a kereskedoknel, nem pedig a mezei sztalkereknel.
Eppen ezert nem tettek be tobb harcot sztem, hogy jobban hasonlitson a valosagra egyreszt, hisz gondolhatod, ha egy palyan kiirtasz 100 kutyat, akkor megis honnan a fenebol lesznek uj kutyak es egyebek a Zonaban?
Raadasul, mint egy Terminator
De ennek ellenere tenyleg picitt rugalmasabba tehettek volna a jatekot ilyen teren, habar nem kell panaszkodni, mert a zsoldosok felszerelesen (mindket bazisra ertve), szep osszegre lehet szert tenni.
Exora nincs szukseged, ugyanis ez a mod nem kedvez neki, tul gyorsan kopik el (itt tenyleg erezheto a Zona anomalias hatasa, teleraktak az egesz palyat vele), tul draga a javitasa, es mivel keveset harcolsz, sokkal jobb egy SEVA kepzodmenyekkel (melyek gyogyitanak, verzest csillapitanak, eronlet jobb lesz, tobbet tudsz futni, tobb terhet hordozhatsz stb), vagy pedig a Szolgalat katonai pancelja, amibe ugyan nem tudsz kepzodmenyt rakni, egyet sem, viszont fejlesztve 70kg tudsz cipelni, es van beepitett gyogyito rendszere, sajat tapasztalataim alapjan csak ezzel a 2 ruhaval erdemes Pripjatyba menni (a faluban jo a mezei stalker ruha is egy darabig)Tundrabugyi : ezen marha nagyot rohogtem, latom a humor benned is megvan
Jo lenne ezt a jopofasagot kamatoztatni, ugy hogy megirnal kulonbozo szoviragos vicces szovegeket kitalalt kuldetesekhez (egyszer en is nekifogtam egy tortenetet kitalalni, csak az nem Csernobilnal, hanem Pakson jatszodna, a cel amolyan zombihentelos mod lenne, ahol persze lenne egy fo cel is - mint a Stalker jatekokban pl megtalalni a Monolitot - , de ebben a modban a zombiktol kellene megszabadulni, ugy hogy a vegen le kellene gyartani 1 atombombat., persze, csak a legvegen, addig lenne egy rakas fontos kuldetesunk minden palyan, itt most a Sztalker jatekok palyaira gondoltam...
Az otlet meg innen jott [link]
Asszem meg is emlitettem az ironak - felvettem Pofakonyvon - hogy szeretnem hasznalni az otleteit ha keszulne egy ilyen jatek.Ha erdekel, hogy milyen dolgokat talaltam ki, majd priviben elkuldom a meset, ha erdekel.Majd 3 honap mulva eloveszed ujra a jatekot, es akkor mar nem kell sokat vacakolj vele, mert nagyvonalakban emlekezni fogsz hogy mit merre, de nem annyira reszletesen, es igy majd jobban fogod elvezni, foleg hogy nem kell egy csomot foloslegesen tenferegjel ide-oda...
Bonusz elmeny : azt hittem, hogy meglattad a nevem, Erdo es Shield nevet, meg a PH forumozokat es azon amultal el, de nem, neked egy 1000 eves zenei elmeny tobbet jelentett, ennyit errol
UI: igen, megprobaltam humorosan, es magyarosan forditani, azert vett annyi idot igenybe.Megprobaltam beleelni magam mindegyik szerepbe, hogy ha magyarok kozott zajlottak volna le a beszelgetesek, akkor ki hjogyan reagalt volna.Ket kakukktojast is elrejtettem a szovegben, de most csak az egyikre emlekszem, ez is ugy van, hogy kapasbol nem esik le, mert szandekosan nem egybe irtam az idezetet.
Mikor Ladikkal dumalsz Piripocsban, hogy felrobbantottak a teged foglyuk ejto csapatot, akkor beszurtam azt, amikor megtudjuk, hogy o tette, hogy : Kiraly! te tetted ezt, meg a sracaid?
A velszi bardokbol ideztem humorosan
Es meg volt egy ilyesmi, de elfelejtettem. -
Dhampir
félisten
válasz
borovi #34593 üzenetére
A WoT-ban, amikor Limanszk után kijöttem a csalagútból , ott ücsörgött rőzseláng mellett egy tag. Valami jó shotgun-t lehetett volna venni tőle 12000 rubel körül, de később már felszívódott, igaz még a pénz sem jött össze rá, mert kellett javításra és sugárzás elleni csodabogyóra.
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34592 üzenetére
Sok igazság van abban, amit mondasz, vagy ahogy az általad leírtak szerint lehetne. Sokszor tényleg a fantáziánkat kell segítségül hívnunk, hogy a homályos utalások, sejtetések útvesztőjében támaszkodhassunk valamire. Lehet, hogy tényleg a sztalker regények rejtik a kulcsot, vagy adhatnak támpontokat, de bevallom, én még egyet se olvastam. Annyit tudok csak, hogy nem egy mod valamelyik regény alapján íródott vagy abból használt fel motívumokat, ötleteket.
Kószával nem üzleteltem, valahogy eszembe se jutott, elkerülte a figyelmemet a lehetőség. Nem is csoda, ahogy rögtön az elején rám reccsent: Figyelünk ám téged, baz+!
A hangulata tetszett a játéknak, de több harcot, zsákmányt, eladható állati testrészt (ilyen, ugye, nem is volt) el tudtam volna viselni. Ott van például az exo páncél esete: amikor a csapos kínálatában megjelent, asszem 110.000 rubelért, akkor éppen párszáz rubelem volt csak, igaz, túl voltam több fejlesztésen, és egy komolyabb fegyver és a hozzá való lőszer megvásárlásán. Amikorra meg pénzem lett, már nem árulta az exot, a sunyi...
Hát igen, azért kemény volt az anomáliamezőkön egy szál kötött pulóverben meg tundrabugyiban szaladgálni... Ráadásul az iskolaépületbe visszaérve egy rakás rágcsáló meg egy kiméra csócsálta éppen a kis csapatot. Egyedül a nomame figura lövöldözött rájuk, Kopó meg a csapos csak békésen üldögélt és jajgatott.
Csak a kés volt nálam, mert elfelejtettem a mosodai ládámból kiszedni a cuccaimat...
Egy szó mint száz: alapvetően nem volt ez rossz szórakozás, ha időnként el is akadtam, vagy ezt-azt másként csináltam volna a készítők helyében. A fordításodat pedig még egyszer köszönöm!
A hozzám hasonló, nyelveket nem vagy alig beszélőknek tetted élvezhetővé a játékot.
A végén, a stáblista lefutásakor pedig egy bónusz élményben volt részem: az egyik kedvenc Deep Purple számom volt a zenei aláfestés. Régen hallgattam már, jó volt újra hallani.
-
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34591 üzenetére
Akkor lojjuk le teljesen a poent...
Kulonbozo elektronikus kutyukon keresztul a Monolit mindenkit a befolyasa ala vont-tud vonni, ugymond beszervezni, vagy az egyes sztalkerek altal megtalalt szilankjai altal elcsabitani (velunk is ez tortenik, miutan kinyirod Hohert, es megszerzed tole a Monolit egy szilankjat)...pl Barlonda/Csavargo/Kosza katonatiszt volt, a Monolit elcsabitotta/beszervezte, aztan o lett a pripjatyi monolitosok parancsnoka...erdekes, mivel a vegen meghal a korhazban, akkor a COP esemenyei ez elott a mod elott jatszodtak, szoval Kosza miutan az ornaggyal vegigcsinalta Pripjatyot, eltunt, ugy latszik visszatert a Monolithoz, vagy gyakorlatilag elozoleg is ugynok volt, aki a Monolit akaratat hajtotta vegre.
Ugyanigy, a masik iparos meg a zsoldosok vezetoje volt, biztos akadnak olyanok is, akik a Szabadsagba, Szolgalatba epultek be, valamint a tudosok koze is (gondolom az agyperzselo, meg az O-tudat es egyebek is mind a Monolit akarata volt, ezaltal tartotta kordaban az elcsabitott/beszervezett embereket).
Hogy ebben a modban, valamint az en elgondolasaim kozul melyik mennyire fedi a valosagot, nem tudom, kerdes, hogy az orosz irok merre, es milyen iranyban csurtek-csavartak a dolgokat, ehhez Saga59 tudna jobban hozzaszolni, hisz o forditott le par regenyt, es modot, o jobban belelat ezekbe a kerdesekbe.
Pl, es most az en fantaziam szarnyal, a Monolit lehet pl egy foldonkivuli, aki a kristalyba van zarva, es ahhoz hogy kinyissa a kristalyt, egyre tobb befolyasa ala vont tudatra van szuksege, az egyik monolitos el is meseli, hogy az emberi tudat adja az igazi erot.Vagy a kristaly lehet valami gonosz cucc, amit a Foldet meglatogato idegenek nekunk szepen itthagytak, hogy megszabaduljanak tole, vagy eppenseggel egy idegen faj kepviseloje (ez van pl az egyik Saga59 altal leforditott modban is, kerdes, hogy az az illeto mennyiben fugg ossze magaval a Monolittal - mivel kb epp 2 eve jatszodtam vegig azt a modot, mar nem emlekszem vilagosan a dolgokra).Hat Pripjaty-1-ben lehet sok mindent szerezni, csak ki kell varni a veget.A titkos tarolokban tulajdonkepp megtalalsz szinte minden holmit, amire szukseged lehet, amit meg nem, azt kepzodmenyek es fegyverek eladasabol tudod megoldani.Ehhez mondjuk varni kell, aludni, hogy a sztalkerek harapjanak fube, meg hogy kepzodmenyek keletkezzenek.Sok mindenre amugy sincs szukseged, mert ez egy nyomozos mod, es szerintem jol erzekelteti a Zona szabta szuk lehetosegeket.
Ebben a borongos modban most nem ertek veled teljesen egyet - azaz kellene, de ebben a modban sokkal nyomasztobb hangulata vagy Pripjatynak, mint a COP-ban, egyreszt, mert a katonak ugye kivonultak, masreszt meg keves sztalker mereszkedik immar Pripjatyba, amit mostmar teljesen a Monolit ellenoriz, emlekezz Kosza szavara, hogy 1 rossz lepes/huzas, es halott vagy, mindenfele monolitos mesterloveszek vannak.Emiatt nem tartom valoszinunek, hogy tartosan valamilyen sztalker, vagy mas csoport be tudna ott annyira rendezkedni, hogy fegyvereket adjon-vegyen, javitgasson, stb, hisz honnan jonne az utanpotlas?
Ami azt illeti, Koszanak a monolitos gorenak el tudsz adni nem tul rongalt fegyvereket, es vasarolni is tudsz tole dolgokat, de nincs sok ertelme, kell egy karabely, es soretes, azzal kalap, masra nincs szukseged.
Ugy erzem, kisse a valosag iranyaba mozgattak el ezt a modot.Nincs szukseged 50kg-os loszerladara, mert keveset kell lovoldozzel, igy mondjuk 10 tar (300 loszer) eleg is nagyjabol.
Meg emlekszem, amikor katona voltam a roman hadseregben, el kellett menjunk gyalog a loterre az alakulattol, 12 km-rre volt, hatizsak benne apro bizbaszok, aso, toltenyov (benne 4 AK ures tar) valamint egyik kezembe a hevederes doboz, masikban a konnyu golyoszoro, sztem kb 15 kilo lehetett az osszes hobelevanc, - loszer nem volt betoltve sem a tarakban, sem a hevederben - ami ram volt aggatva, es hat elegge megviselt a dolog, most kepzeld el ezt, amikor menekulni kellene egy vak kutya vagy iranyito elol igy felszerelkezve.A valosagban eleg egy konnyu sztalkerruha, ami ved ilyen olyan dolgok ellen, egy AK, esetleg 1 pisztoly, meg kes. Egyetlen AK loves le kell teritsen 1 kutyat, disznot, 3-5 loves tuti a valosagban is vegezne pl egy medvevel (iranyito, verszivo), 1 soretes lovestol 1 kutya repulne vagy 3 metert, nem hogy a labat huzva meg read ugorna...
Szoval azzal egyetertek, hogy pl a Monolitos bazison kellett volna legyen 1 fegyverkovacs, lehet hogy ott is volt, csak neki nem adtak engedelyt, hogy egy kivulallo holmijat foltozza.
Ha meg be is foltozza, ugysincs ertelme, mert az eromunel elveszik a cuccaidat. (mondjuk az egetrengeto balfaszsag volt, hogy az esemenyek lecsengese utan nem tudod visszavenni a holmijaidat egy ladabol, eleg rohejes, hogy 1 szal puloverben maszkalunk 647 anomalia kozott, a gyilkos sugarzasban..., de vegulis nincs ra szukseged, mert utanna csak dumalsz jobbra balra, es elhuzod a csikot, vege a modnak).UI: a csapos ugyan mibol nyitott volna kocsmat, amikor csóré f@sszal jott at Pripjaty-1-bol ?
, Kopo meg KGB ugynok volt, nem szerelo, dehat volt mar ilyen csoda, Jar bacsi is megtaltosodott Pripjatyban, mert egyszerre minden cuccot meg tudott javitani
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34590 üzenetére
Nekem pont ez a monolithos dolog volt elég hihetetlen, meg az, hogy a 3 faszi irányít mindent a zónában. Mi van az O-tudattal, amiről az alapjáték (SoCh) szól, meg egy csomó másik mod.
Az is zavart, hogy amíg Pripjaty-1-ben alig lehetett fegyvereket, képződményeket szerezni, hogy eladd és pénzt csinálj belőle, hogy abból meg jobb páncélt, jobb fegyvereket és főleg több lőszert vegyél, valamint fejleszteni tudjál, a teleportálás után Pripjatyban szinte hullanak a zsákodba a zombik fegyverei, csak épp eladni nincs kinek (a sztalkereknek vagy nincs annyi pénzük, vagy hugyér-szarér veszik meg, vagy sehogy, mert rossz állapotban van, javítani kéne), és se javíttatni, se fejleszteni nincs lehetőség. Teljesen logikus lenne, hogy akár a mosodai sztalkertáborban, akár a monolith táborában legyen egy kereskedő és egy technikus, hiszen nyilván a sztalkerek is, a monolithosok is kereskednének, javíttatnának, fejlesztenének.
Az se tetszett, hogy nem lehetett visszatérni Pripjaty-1-be, bár így, hogy a csapos is átteleportált onnan, meg el is pusztult a település a mutánsok támadásától, nem sok értelme lett volna. Viszont a csapos például nyithatott volna egy fasza kocsmát az iskolában, máris lett volna értelme a sok összegyűjtött cuccnak. Kopó meg mondjuk szerelhette volna a kopott fegyvereket.
Kíváncsi vagyok a folytatásra, ha lesz, de jó lenne, ha nem lennének benne a lehetőségek ilyen szűkösre zárva. -
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34589 üzenetére
Nos igen, sajnos nem volt eleg hosszu, viszont karpotolt a tortenete, azaz azok az adatok, melyeket megtudtal.
Nem akarok csattanorombolo lenni, de megtudod hogy mi is az a Monolit (tobbe-kevesbe), kiket iranyit (gyakorlatilag mindent es mindenkit, igy vagy ugy), es ennek a modnak szerintem ez volt a lenyege, hogy picitt atfogobb kepet mutat az egesz Zona mukodeserol.Esetleg azert is volt rovid, mert ez volt a keszitok elso probalkozasa, valamint tervezik Klim visszatereset is a Zonaba, ki tudja, a Zona rejtelyei es a Monolit akarata kifurkeszhetetlenek
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34585 üzenetére
Hát, elég kurtán-furcsán lett vége a történetnek... Kicsit hosszabb "lecsengést" vártam.
-
Dhampir
félisten
Aarpok és Antonius1978
Köszönöm!
Amennyiben a Moddb-ről szerzed be azt rá kell másolni a COP-ra.
Máshol is elérhető a Moddb-n kívül?
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #34575 üzenetére
Habár még nem aktuális a játék, csak megkérdezném, hogy a Csernobili Krónikák önállóan telepítendő mod, avagy rá kell másolni a CoP-ra?
-
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34576 üzenetére
Hohert nem a tetorol kell lelodd, hanem egy jol lathato tavolsagon belul kovetned kell ot.Csak szepen ugorj le a tetorol, es kovesd, de ne menj hozza tul kozel, mert akkor meglat, es elkezd lovoldozni (fuccs a motyojanak, mert ha nem megy oda ahol van, nem spawnolodik be).
Ha meg koveted, de tul a seggeben vagy, akkor nem spawnolja be a cuccat (fuccs a motyojanak).
Tehat koveted egy nagyobb tavrol, megvarod amig bemegy az epuletbe, te lassan utanna, egy picit varsz hogy ott szoszmotoljon, es akkor befordulsz a sarkon, es akkor ott lesz a cucca a foldon.Lelovod, kizsebeled, Monolitszilankot felveszed, es irany az a pont, ahova menned kell.Papa Joe kar volt lelonod a poent, mert azon kivul, hogy most oda a meglepi, nincs semmi ertelme, sem haszna (mikor visszaerkezel mar amugy sem nagyon van szukseged a holmijaidra, egy szal puloverben is meg lehet oldani
)
-
Papa Joe
tag
válasz
borovi #34576 üzenetére
Namaszte!
A hulla mellett van egy hátizsák! Abban találod a Monolith kristályt, amint felveszed, hallani fogod a hívását is.
Egy jó tanács: Mielőtt elindulsz megkeresni a hívás forrását, menj be a Stalker táborba a privát tárolódhoz, és minden értéket hagyj benne. Vigyél magaddal valami használhatót, de nem drága/fejlesztett holmit... -
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34575 üzenetére
És igen! Hálám örökké üldözni fog!
Megvolt a találkozó, amit figyelnem kellett.
Lelőttem Hóhért. Azt írja a feladat, hogy kutasd át a rejteket, de csak Hóhér testére mutat a jelzés, őt meg már kizsebeltem. Van tán valami más rejtekhely is a közelben, amit át kell kutatnom?
-
Dhampir
félisten
válasz
Aarpok #34570 üzenetére
Ah, értem, köszönöm.
(#34571) borovi
Meg fogom nézni, köszönöm.
Más:
A kutatócsoport felé elindulva a Vörös-erdőben nagyon elkezdett laggolni, szakadozni a játék. Azt tudom, hogy gyenge gépen futtattam, de hogy ennyire... Az alapjátékok nem gyötörték így meg.
Nálatok is jobban igénybe vette a gépet az a rész? -
borovi
aktív tag
Na, sikerült egy tipikus, Stalker modos szarságba belefutnom. A Monolith hívása résznél, amikor egy üzleti találkozót kéne megfigyelnem egy tetőről, úgy lefagyasztja a gépet, hogy csak indítógombbal tudok kilépni a játékból. Megnéztem az xray_admin.log-ot (nem mintha értenék hozzá), és úgy látom, hogy valami monolithos karakter hangot nem talál, ezért van FATAL ERROR.
Ötlet valakinek?
-
Aarpok
őstag
válasz
Dhampir #34563 üzenetére
Az a jelölés nem azt mutatja hol van csak a helyet jelöli. Azok az anyagok ha jól emlékszem terep tárgyak melett vagy azokon vannak estekleg a földön. Szóval rendesen körül kell nézni és meglesznek. Próbáld a földet figyelve nyomi az "F" gombot sőt ha nyomva tartod és körülnézel ki kell irnia a tárgyat nevét ami a közeleden van.
-
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34566 üzenetére
Mostmar ertem, en meg nem talalkoztam ezzel a jelenseggel...(de mostmar mindent ertek, amig te kepzodmenyekre vadasztal nagy lazan, addig a fiuk eluntak a varakozast, mert elfogyott a vodka, es megpattantak
), ugyanis en ugye mar tudtam hogy hogyan kell ezzel a moddal jatszani, es az 1so utani vegigjatszasaimban mindig elore felkeszultem, es csak utanna mentem beszelgetni es kuldit elfogadni.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Anonymusxx #34564 üzenetére
A renderer szobol en a videokarira tippelnek...
Sosem szerettem a Radeonokat, amiota az egyik havernal lattam, hogy problemas volt egy adott jatekkal jatszani vele.Sose lesz ilyen kartyam, az egyszer tuti.
Probald frissiteni a videokartya drivert, mast kapasbol nem tudok ajanlani.
Na meg vedd lejjebb a grafikat is, hatha segit. -
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34562 üzenetére
Köszi, jól írtad, de valamiért nem rakta be a fiúkat a játék. Ugyan ott jártam előtte, ahol mondtad, de senki se volt. Shieldnek leírtam, hogy mire gondolok, miért nem. A fő, hogy tovább tudtam menni.
-
borovi
aktív tag
válasz
shield #34561 üzenetére
Meglettek. Pedig korábban többször is jártam azon a részen, akkor mégse voltak sehol. Visszatöltöttem egy korábbi mentést, és úgy mentem oda ismét, akkor meg már ott voltak. Lehet, hogy az volt a baj, hogy a feladat fölvétele után még kóricáltam erre-arra, előtte vettem meg a Veles detektort, próbáltam képződményeket keresni, és csak utána indultam neki a küldinek. Közbe kitörés is volt. Valamiért nem rakta be a fiúkat. Na, mindegy, már túl vagyok rajta, fut a sztori. Köszi a segítséget!
-
Anonymusxx
senior tag
A windows 10-et újraraktam, majd a játékot újra feltelepítettem, de a játék nem tölti be a mentéseket.
Modokat nem használtam, csak a magyarítást.
A dokumentumok mappában lévő log fájlban ezeket találtam amik hibákra utalhatnak:
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\bitcomposer.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.oggMi lehet a probléma?
-
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34559 üzenetére
Dehat leirtam, hogy hol talalod a faszikat, baszki.
Kezdjuk a sztalkerbazis bejaratanal : ott allsz, a szobor elott, most jottel ki a bazisunkrol.Elfordulsz jobbra, mesz-mesz, ezt azt kikerulsz, elersz egy masik uthoz, ott jobbra fordulsz, mesz-mesz (elered azt a helyet, ahol az elejen kinyirod az iranyitot), mesz tovabb fel az emelkedon, mesz tovabb, elered az altalam emlitett eszaki utat, ami ahhoz a bazishoz vezet, amit ki kell pucolnotok kozosen (es nem azt az epuletet ami a faluban van, az csak utanna kovetkezik), ott jobbra fordulsz, mesz elore, elersz egy sorompohoz, es ott varnak rad a rohamosztagosok.Ha ez megsem igy lenne esetleg, akkor kihagytal egy beszelgetest vagy valamit, es a szkript nem indult el... -
shield
Topikgazda
válasz
borovi #34560 üzenetére
Nem a településen kell keresned őket. A térképen, a település mellett baloldalt kell lennie egy útnak. Azon mész felfelé (észak) elég hosszan, ha jól emlékszem lesz egy tábla (talán) Pripyat, ott elfordulsz jobbra és hamarosan bele botlasz a csapatba. Azután már kezdődik is a csetepaté.
Mindenképp ezt az utat keresd meg, nem a településen van. Remélem segítettem.Írj majd, hogy összejött-e!
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #34559 üzenetére
Ezt shieldnek szántam, csak félrement:
Jó lenne végig vinni, ha már több órát beleöltem, de elakadtam és nem látszik megoldás. Ha nem fogom megtalálni a Szabadságos különítményt, kénytelen leszek abbahagyni. Tárolóra nincs szükségem, mert kicsit feljebb raktam a súlylimitet, meg egyébként is mindent kénytelen vagyok eladni, ha fejleszteni akarok, és lőszer is kell. Te már megcsináltad a zsoldosölős küldit a Szabadságos kommandóval?
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34557 üzenetére
Hát, én továbbra sem találom azokat a fickókat. Néhány sztalker lézeng a pályán párosával, hármasával, de azokkal csak arról lehet beszélni, hogy ki tudna munkát adni, vagy merre találok képződményeket stb. Gondoltam, lerendezem egyedül a zsoldosokat, de az alagsor, ahol korábban voltak, teljesen üres. Így aztán itt meg is állt a dolog.
-
shield
Topikgazda
válasz
borovi #34556 üzenetére
Bizony el kell hagynod ezt a "hatalmas" települést. Ezen én már túl vagyok, de még a kocsmárosnak a rejtekhelyet én sem találtam meg eddig. Azt hiszem a fordításba, azt kell bele írni, hogy abban az épületben kell keresni ahol baszott sok az elektromos anomália.
Itt abba is maradt nálam a játék.
Amúgy pedig személyes tárolót ne keress a bázison, ezt elfelejtettek bele tenni. A bázison keresd meg a tartálykocsit, ahol elektromos anomáliák vannak. A tartálykocsi mögött van egy hátizsák, abba lehet pakolni, nem szedik ki belőle a cuccot.A nosztalgia kedvéért felraktam az alap SoC-t, csak a ZRP-et, Absolute Nature SoC v1.3-at, Absolute Structures SoC v1.0-át raktam rá és az Weather Overhaul v3.1.1-et. Tök jól néz ki az egész.
Ezzel kapcsolatos dolgokat ide fogom írni, mert a SoC topikot jóval kevesebben látogatják.
Lesz egy-két dolog amiben a segítségeteket fogom kérni.
PL. a karakter billegést már át írtam, de ott van még a a kéz-fegyver le-fel mozgása, ami kissé zavar. A célkereszt meg sem mozdul, de a fegyver le-fel mozog, mintha a lélegzés ütemében csinálná. Ebben szeretném kérni a segítségeteket. Hol lehet ezt át írni?
Ha valakinek volna pl. loot modja (pénz, páncél) és "hálózsák" mod, ami tényleg jól működik a SoC-al és nem csinál galibát, azt nagyon megköszönném. Persze ez mellett jöhet még más jó ötlet is. Ilyen kis apró modokat teszek csak rá, nem akarom nagyon megspékelni.
Még egy fontos kérdés: emlékszik valaki arra, hogy melyik pályán lesz Kitörés? Eddig még nem volt, Vad Vidéken járok már és egyáltalán nem emlékszem már rá a régi időkből, hogy a Kitörések mikor és hol kezdődnek. Attól tartok hogy a Weather Overhaul v3.1.1 esetleg bekavar.
Előre is köszönöm a segítséget. -
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34556 üzenetére
Ez van, ha az oroszbol angolra van forditva, es onnan magyarra, ezen en is gondolkodtam, hogy mi a rak lehet az az eszaki toltoallomas, de nem jottem ra, egyszeruen lehet, hogy az eszaki depo'-ra, bazisra ertodik, es az ott van a eszaki ut vegen. (azt kell kipucoljatok, ott tanyaznak a zsoldosok 1ik fele, a 2ik fele meg a kocsmaros kuldetese alatt levo epulet alatti kocsmaban)
Menj fel eszakra a bal oldali uton, jobbra fordulsz, es azon az uton megleled az uton allokat, akik rad varnak.
UI: az egesz palyat nem barangolhattad be, hisz nem talaltad meg a fickokat, tehat egyetertek, nagyon hulye vagy
, miert nem vettel iranytut a kocsmarostol, hogy megtudd merre van eszak?!!!
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34555 üzenetére
Időközben meglett, most inkább aludtam egyet és nappal mentem, nem éjjel, mint korábban, így könnyebb volt tájékozódni. Meglett a csapos küldije is, csak hát ugye én egyemeletest kerestem, ez az épület meg földszintes volt.
Most viszont az "északi töltőállomás"-sal akadtam el, ott kéne Navigátor embereivel találkoznom, hogy a zsoldosokat lerendezzük. Már 3x bebarangoltam az egész kib.szott pályát, de nagyon hülye lehetek, mert semmiféle töltőállomásnak nyomát se látom. -
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34554 üzenetére
Ne abba a lepcsohazba menj, amelyikben az anomalia van, hanem a masikba, fel a legfelso emeletre, es kesz, asszem ugyanaz a lepcsohaz, amelyikben te laktal.
Abban igazad van, hogy unalmas, ha sokat kell koricalni, ezert is nem tetszett annyira a Lost Alpha, sokat kellett csatangolni egyik palyarol a masikra (habar a valosagban is ilyen lenne), es en sem szeretem a sok fejtorot, meg az idetlen kuldeteseket...Az egyemeletes epulet meg az, amit forditottam, nem allja meg a helyet (de az angolban igy volt), es en elfelejtettem atirni, tobbek kozott azert, mert akkorjaban nem tudtam, hogy hogyan fogalmazzam meg erthetoen, mostmar egyszeruen Kozponti Aruhaznak kell hivni azt az epuletet, es kesz, mert a falu kozepen van, es jo nagy is, igy nem okoz gondot kitalalni, hogy hova kell menni.
Csak a szovegeket meg itt-ott javitani kell, es most nincs gepem, amin jatszani tudnek... -
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34553 üzenetére
Milyen, milyen... Türelmetlen.
Sajnos ahogy öregszem, egyre kevésbé tolerálom a hosszas keresgéléseket, túlbonyolított rejtvényeket, sok kilométeres gyaloglásokat oda-vissza - az ilyesmik hamar a kedvemet szegik, és bizony ezért egyre ritkábban is játszom Stalker játékkal vagy moddal.
Mindkét lépcsőházat megnéztem, de akkor megint nekiveselkedem, ezek szerint elkerülte a figyelmemet. Olyanok azok a lakások, mint egy kib.szott labirintus. Egykori lakóik hálát adtak az égnek, hogy a reaktor balesetkor el kellett hagyniuk. Mondták is egymásnak: -Mama, végre eldobhatjuk a térképet, többet nem kell kitalálnunk a kisszobából a lépcsőházba! -Jól mondod, apukám!És akkor a csaposnak megkeresendő stalker raktárról még nem is beszéltünk. "Egyemeletes épület".
-
-
borovi
aktív tag
Hali!
Pár nap kihagyás után megint elővettem a Csernobili krónikát, és mindjárt el is akadtam...
A KGB-s csókát kell megvédenem a KGB-s házban talált SVD-vel. Ehhez fel kellett mennem egy emeletes ház legfelső emeletére és ki kellene menni egy erkélyre, de ahol a térkép jelzi, ott elektromos anomáliák csapkodnak, a többi erkélyről, ami elérhető, meg nem is látom a csávót. Mi a megoldás? -
A Dead Air modnak van valami sztorija, ami nem a meglévő játékokból való?
-
Timstrike
tag
válasz
Antonius1978 #34548 üzenetére
Köszönöm,most már jó!
Gondolom, egyes nevek nincsenek lefordítva mert (pl:a bárban levő személyek) a nevek csak krix-krax-osak. -
Timstrike
tag
válasz
Antonius1978 #34546 üzenetére
Azt csináltam, de a csaposnál nem ad be semmilyen küldetést, csak Ladik adja az anomaliák felkutatását a stalkerekkel .
Megpróbálom majd újra telepíteni a játékot,hátha úgy jó lesz. -
Timstrike
tag
Elöször is köszönöm a magyar fordítást a Csernobili krónikákhóz!
Sajnos gondjaim akadtak,mivel ugy értettem,hogy a teljes játék le van fordítva ezért szeretném tudni,hogy
a Chernobyl Chronicles melyik verziójával működik jól a magyarítás?
Most jelenleg az eredeti verzióval játszom és nem az 1.1-el, de a csaposnál a párbeszéd első sora csupa krix-krax.
Majd ha lejön az 1.1-es angol patch akkor majd azzal is ki fogom próbálni.Itt van egy kép:
[kép] -
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34543 üzenetére
Köszi, így fogok tenni.
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34541 üzenetére
Szia!
Köszi a segítséget, nem pontosan így kellett, mert az első frekinél nem kellett eltolni a csúszkát, csak kattintani a bal gombbal, de a többinél ahogy írtad. Mindjárt újabb tanácsot is kérnék: "lesd meg Komort" - itt lesem már fél órája a kocsmában, meddig kell még lesni?Ennek a stalkernak küldte vissza velem Sólyom a pisztolyt, amivel az lelőtte. Beszéltünk, elvette a stukkert, aztán most lesem.
-
Antonius1978
addikt
válasz
borovi #34540 üzenetére
Szia.
Csak annyit kell csinalj, hogy amikor odamesz az asztalhoz, akkor ugye megnyomod az F gombot, bejon a keszulek kepe.
Megfogod a csuszkat, elviszed 1/4ig, majd megnyomod a bal gombot, utanna tovabbviszed a csuszkat megint kb 1/4-el, megint bal gomb, aztan megint kb 1/4-el, es bal gomb, akkor beallitottad az osszes bemerheto frekvenciat, es akkor johet a jobb gomb a kilepeshez. Valahogy igy van, vagy pontosan igy...
Felul az oszcillatoron latod, hogy a gorbek valtoznak, azaz mind3 esetben valtozniuk kell, akkor jo a frekvencia, akkor kell nyomd a bal gombot.UI: jajj igen, olvasd figyelmesebben a kuldetesek leirasat ezt arra ertem, hogy a szoveget amit a megbizod mondd parbeszedben, mert pl lesz olyan is, hogy nem mutatja nyil hogy hova kell menj...
UI: nem csak az a palya van, elmesz Pripjatyba, es onnan majd elkerulsz az Eromu palyara is, de tenyleg rovid a mod sajnos, de cserebe izgalmas, vagyis elegge szokatlan mod, inkabb nyomozos, mint sima lovoldozos Stalker.
-
borovi
aktív tag
válasz
SaGa59 #34539 üzenetére
Ezen a készüléken alul 2 téglalap alakú megnyomható gomb van kriksz-krakszokkal, meg fölöttük egy vízszintes csúszka. Próbálkoztam én már mindennel, de nyilván nem találtam el a megfelelő sorrendet, mert semmi sem történt. Sorrendet, segítséget nem ír ki, eléd pakolja a cuccot, azt' próbálkozz.
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #34538 üzenetére
Ha ugyanaz a technika, mint a Spectrum Project-ben a rádióbemérésnél, akkor nem fagyasztja ki, csak egy valamelyik billentyűvel megy tovább. Viszont ha nem megfelelő sorrendben nyomkodod a kiírt billentyűket, akkor el tud akadni és elég nehéz kikeveredni belőle. A lényeg, hogy mindig pontosan azt nyomd meg, amit éppen kiír, semmi mást, de azzal a billentyűvel, amit korábban kiírt de nem tüntette el a kiírását, ne foglalkozz,
A pontos menetre már nem emlékszem, de nekem is kellett 4-5 próba, mire rájöttem. -
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap elkezdtem a Chernobyl Chronicles modot (Antoniusnak nagy-nagy köszönet a magyarításért!), de most elakadtam. A rádiókészüléket kéne telepítenem a zsoldosok táborában az alagsorban, de fogalmam sincs, hogyan kell. Bármit csinálok vele, úgy lefagyasztja a játékot, hogy csak feladatkezelővel tudok kilépni belőle. Mi a titok?
És: ebben a modban csak ez az egy pálya van? Mert akkor hamar vége lesz. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34533 üzenetére
Ott csesztem el, hogy nem akkor mentem a Csaposhoz amikor Ladik mondta, hanem később. Akkor meg már nem adta a feladatot.
Köszi a rejtekhelyeket.pruzsi A Remake 2.1-nél a leírás szerint nem nyúlt a játékmenethez. Ultra HD textúrák, HQ hangok stb...
Alap fordítás kell. Ezt én is letöltöm, kíváncsi vagyok rá. -
pruzsi
őstag
Üdv!
A Remake 2.1 -hez van magyarítás esetleg?Vagy hasonló minőségű grafikai mod pack-hoz?
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34532 üzenetére
Na, akkor ujra nekikezdek, pedig mar toredekesen sok mindent leirtam, ugylatszik, mire a jatekban oda ertel, elfelejtetted.Olvassa mindenki figyelmesebben, hogy mit beszelnek hozzank a szereplok, mert nem minden kuldi van jelolovel jelolve, es ugy tunik, van egy bizonyos sorrend is valoszinuleg.
Az elejen Ladik emliti, hogy nezz szet a bazison, ekkor mehetsz oda a csaposhoz is a kuldiert.Ha nem vallalod el, nem spawnolja be a hatizsakot a Kozponti Aruhaz szobajaba, ha elvallalod, csak akkor lesz ott.Relytekhelyek :
1. KGB epulettol balra levo uzlet, benne villam anomaliaval, megallsz az epulettel szembe, van egy pad, a tamlajara ugrasz, onnan be az epuletbe.Belul egy parkany fut vegig, arra felugrasz, mesz balra, jobbra, jobbra, elersz egy szoba ele, bent hatizsak, benne a hangtompitos automata fegyverrel.
2. Az a tombhaz, amiben a sajat irataidat keresed, te a masodik lepcsohazbol kell felmenj a szobadba.
Eloszor bemesz az elso lepcsohazba, a 3ik ajton be, konyhaban hatizsak, benne a Szolgalatos konnyupancellal.
3. A Kozseghaza, Polgarmesteri hivatal, egy nagy kulonallo epulet a falu szelen, amerre van egy torony is.
Bemesz szembol (ahol talaltad Baro-t mellesleg), elmesz balra, hatul az elso vizeldeben hatizsak, benne Szolgalatos nehezpancellal
4. Templom, soretes
5. A falu kozepen levo hazknal az egyik padlason, emeleten 2 anabiotikus szer
6.Azon a helyen ahol kezdunk, az iranyitoval, van egy kis mocsar, benne csatorna, a csatorna kozepen
7. Az a hely amit PapaJoe talalt, a maszkkal.Dokinak ugy lehet osszehozni a Szokokutat, ha talalsz hozzuk 2 kepzodmenyt, asszem Kristaly/Lang+Galacsin.
Az elejen, amikor Ladikkal beszelunk, koltottem bele a beszelgetesbe egy kis Orban Balazs fele Szekelyfold leirast, azaz leirtam, hogy a kornyeken milyen anomaliak vannak, a kepzodmenycsinalas eljarasat is szepen kiotlottem, hogy megis mitol tudunk csinalni kepzodmenyt.Odamesz ahhoz a mezohoz, ahova az elejen kepzodmenyvadaszatra mentel, ott van egy pont, latszik a PDA-n, az az anomalia, ahol csinalhatsz kepzodmeny, odamesz, es F-el elojon egy menu, ott latod hogy mihez mi kell. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34519 üzenetére
Nem kaptam meg a csapostól a küldetést, mint először. Nem mentem be hozzá amikor mentem a saját lakásba a levélért, utána pedig már nem adta. Hol vannak azok a doksik amit keres? Megtaláltam a két hátizsákot amit (B)Papa Joe(/B) írt. A tartálykocsi mögötti jó volt saját rejteknek. A templomban csak egy hátizsák van. Hol van a többi amit írtál, mert csak Lesipuskás feladata lehet vissza és gondolom utána már Pripyatba kell átmenni. Ha nem lesz több feladat, nem akarom csak a hátizsákokat keresgélni. Ha jól emlékszem azt írtad Pripyatból már nem lehet visszajönni.
A dokinak nem találtam Szökőkutat, de utalást sem, hogy miből lehet összehozni. -
Timstrike
tag
válasz
Antonius1978 #34528 üzenetére
Semmi értelme Patchelve inditani (nekem nem működik). A gamedata mappát megkapjuk az angolosításból de ez persze, nem teljes. A database kicsomagolása meg erre a segítség.
Blizzardking
Sokkal egyszerűbb, ha a játék parancsikonjának tulajdonságaiban hozzáadod
a -dbg az útvonalhoz. Például: "D: \ Games \ Dead Air \ xrEngine.exe" -dbg, a mentés betöltése után a főmenübe nyomd meg az "S" billentyűt és majdnem mindent megtalálsz a spawn menükben. Csak azért mondom,hogy egyszerűbb, mert nem kell idöt tölteni az átírásokkal meg szerkesztésekkel. Nem beszélve arról,hogy szerkesztés esetén bármikor crash-elhet a játék. -
Antonius1978
addikt
válasz
Blizzardking #34529 üzenetére
Teljesen egyetertek veled, irto nagy hulyeseg volt betenni a jatekba, ez a bizonyos fegyverkopast, mert kb 5000-10000 loves utan lehet ilyesmirol beszelni.Ehelyett az a csik nem a kopast, hanem a fegyver karbantartottsagat kellett volna jelkepezze, minel nagyobb a csik, annal tisztabb a fegyver, minnel kissebb, annal szennyezettebb a loporgazoktol, es jol osszeferne azzal, hogy a fegyver beragad.
A Miseryben szerintem ezt probaltak kisse utannozni, azzal, hogy rongyokkal lehet javitani azon a csikon, de meg igy sem az igazi...Vagy hogy ne bonyolitsuk, maradjon minden a regi, csak epp a kopast kell levenni az X%-ara, annak fuggvenyeben, hogy valojaban mikor is kezdodik meg a kopas az adott fegyvernel (ehhez valos adatok kellenenek). -
Blizzardking
őstag
-
Antonius1978
addikt
-
Timstrike
tag
válasz
Antonius1978 #34526 üzenetére
Nem tudom, mert igy nem próbáltam. A mód szerzői azt ajánlják,hogy csomagoljuk ki a dbl fájlokat.
Különben sem fontos kicsomagolni mert igy is kellene mükődni a játéknak és nem igazán lehet szerkeszteni a gamedata adatokat mert cheat ellen le van védve. -
Timstrike
tag
válasz
Highground #34523 üzenetére
Ki kell csomagolni a database mappát és úgy megkapod majd a gamedata mappát
Itt van a Dead Air dbl kicsomagolója: Link -
Highground
aktív tag
Ilyen a struktúrája kicsomagolás után. Köszönöm a segítséget! -
Blizzardking
őstag
válasz
Highground #34520 üzenetére
Nekem is volt ilyen. Van valami db kitömörítő cucc direkt stalkerhez, és az létrehozza a gamedata alatt a megfelelő állományokat a megfelelő mappaszerkezetben. Utána a db-ket lehet törölni, és módosítható a gamedata alatt minden. Én írtam rá egy piti kis batch fájlt, ami egyben lenyomta az egészet. Ha akarod előkeresem, tuti megvan valahol.
-
SaGa59
őstag
válasz
Highground #34520 üzenetére
Azért nincs gamedata mappa, mert a tartalma tömörítve van a db fájlokban.
Az angolosításhoz kell a gamedata mappa és az alá a megfelelő mappa struktúra. Ha mutatsz egy mappaszerkezetet, talán meg tudjuk mondani, hova kellene tenni. -
Highground
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34519 üzenetére
Pont ez a baj... nincs benne gamedata. Miután kicsomagoltam kaptam egy "Dead Air" nevű mappát, benne egy "appdata" és egy "database" mappával valamint sok más egyéb fájl, köztük egy xrEngine.exe. Ha a fő mappát (Dead Air) átnevezem "gamedata"-ra és beteszem a játék könyvtárába nem történik semmi csak indítja az alap játékot. Ha elindítom az xrEngine.exe-t akkor szintén csak megpróbál elindulni de csak generál egy log-ot és leáll. Már az is gyanús, hogy az angolosítás sem nagyon kompatibilis ezzel a fájlstruktúrával mert amikor bedobom a fájlokat akkor nem ír felül semmit.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34517 üzenetére
Jo jatekot, azaz guberalast
Highground nem tudom a Steames miben kulonbozik a lemezes verziotol...
Elmeletileg, ha kicsomagoltad azt a Dead Air csomagot, es van benne Gamedata, akkor siman bemasolod a jatek fokonyvtaraba, felulirva az abban levo Gamedatat.
De hogy ne legyen gubanc, es ne kelljen mindig ujratelepitsd a jatekot, ha valami nem klappol, valamerre mentsd el a frissen telepitett jatekot, ha valami nem jo a rossz mappat torlod, azaz a tartalmat, es az elmentett telepitest egyszeruen visszamasolod, es ujra probalkozhatsz...Sajnos nincs gepem, igy nem tudom megnezni neked hogy mi lehet a gubanc...pedig jonak tunik ez a mod olyannak, amilyennek tobbe-kevesbe en szeretnem hogy legyenek a Sztalker modok. -
Highground
aktív tag
válasz
h3llboy #34457 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Ezt a Dead Air modot hogy kell telepíteni? Át kell nevezni "Gamedata"-ra a Dead Air mappát és betenni a CoP mappájába? Vagy standalone? Nem először modolom a CoP-ot, de ez sehogy sem akar elindulni... Valamit tuti rosszul csinálok, de az Angolosítás is más fájl struktúrájú (gamedata/textures,configs). Amit meg kicsomagoltam abban csak maga a Dead Air mappa és benne a "database" mappa van.
Most mit hová?
Szerk.: Steam-es a CoP-om! -
shield
Topikgazda
Köszi mindkettőtöknek az infókat, mindjárt utána járok. Ma van időm és kedvem is játszani, úgyhogy ki is használom. Harcra fel!
-
Papa Joe
tag
válasz
Antonius1978 #34514 üzenetére
Háááát, azt nem tudom, azóta eltelt egy kis idő, hogy elkészültetek a fordítással... :-D
Még egy jutott eszembe: A zsoldos bázis felől a régi KGB bázis felé az első házsornál, az egyik padláson is van egy. Ha jól emlékszem lőszer van benne... -
Antonius1978
addikt
válasz
Papa Joe #34513 üzenetére
Na, akkor megvan a 7ik hatizsak, en ezt nem talaltam meg, marmint ami a bazison belul van, de asszem arra a helyre gondolhatsz, ha fejben jol lovom be a helyet, ahol van egy peron, amin van egy rakas villam, es ott mintha valoban lenne valami teherkocsi es mas roncsok.
Igen, a pisztolyos hatizsak megvan, ott van, azon hely kozeleben, ahol kezdodik a jatek az iranyitoval, egy kis mocsarszerusegnel, ahol van egy kifolyo, es annak a kozepen van a Desert Eagle, 150 hidroloszer, es EU csomag.
A tobbit megtalaltad? Mert meg van ezen kivul 5 rejtekhely
-
Papa Joe
tag
válasz
Antonius1978 #34512 üzenetére
Sziasztok!
Az említetteken kívül nekem két hátizsák ugrik még be.
Az első a bázison belül van. Ha kijössz a bárból fordul 2x balra, és menj el a kerítésig. Ott találsz egy nyitott kocsiszín szerűséget, amiben kúszóvillámok vannak, és néhány autóroncs. Van egy tartálykocsi, amit hátulról tudsz megközelíteni, és ha jól emlékszem egy maszk, és némi EÜ ellátmány van benne.
A másik egy alagútban van. Kimész a bázisról, és jobbra fordulsz. Mész az úton felfelé, a kereszteződésig, ott jobbra fordulsz, mintha mennél a második zsoldos bázis felé, és ott van szinte azonnal alattad.Ha jól emlékszem, egy .45-ös pisztoly volt benne.
De az is lehet, hogy ezeket már említettétek, csak én voltam figyelmetlen. :-DJó vadászatot!
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34511 üzenetére
Hat nem is tudom, vajon amit en talaltam, az az ajto mogott lenne? Lehet, csakhogy en hatulrol mentem a templomba, azaz jobb kez felolrol, es nem balrol, de mindegy, soretest talaltal benne es egeszsegugyi csomagot? Mert akkor ugyanarrol van szo.
A masik pancelt hol talaltad? A tombhazlakasban, abban ahol te is laktal, az elso es nem a masodik lepcsohazban, a foldszinten? Szolgalatos konnyupancel, errol van szo?
Na majd meg tajekoztass, hogy miket csinaltal, talaltal
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34510 üzenetére
Az nekem is tetszik, hogy 1-2 lövés a Husinak és 2-3 lövés a vadkannak a sörétesből. Az nekem is tetszik, hogy nem kell 100-150 féle fegyver között turkálni.
Ezek szerint 2 hátizsák van a templomban? Mert én az ajtó mögöttit találtam meg.
Én még az első Stalker ruhában gyűjtögetek, olcsó a javítása. Találtam egy másik páncélt, de csak picit jobb a golyóállósága, de kevesebb a többi ellenállása.
Vasárnap talán tudok megint egy kicsit játszani. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34509 üzenetére
Hat jobb hangtompitossal, de vegulis nem szamit, majd hasznalhatod azt a mesterlovesz puskat, amit Kopo eltunesekor hasznalsz, ugyanis messzebbre kell lovoldoznod, es az MP5 oda nem eleg, de viszont barmilyen sztalker, vagy a mutansok ellen is jol bevalik, a hatranya a nagy kopas, mint emlitettem.Asszem nem lehet ra tavcsovet tenni ebben a modban...
Sztem a sztalkerek nem fognak bemenni a templomba, de ki tudja, a motyo amugy is egy bemelyedes moge van elrejtve, nem hinnem hogy konnyen megtalaljak.
En is imadok gyujtogetni, de ezt a modot maskepp oldottak meg (azert is tetszett meg ennyire, mert huen tukrozi hogy milyen is kellene legyen a zona, keves mutans, mondjuk itt ujratermelodnek, keves fegyver, nem kell emberhadakat egyedul lemeszarolnod, magyaran nem kell nalad legyen 10 fele fegyver, a fegyver arak jok, egy stukker 800-1000 rubel, egy automata 4000-tol kezdodik ha jol emlekszem, sztem ezek elegge valos arak, mondjuk az hogy a Csaposnak annyi cucca van mar nem fedi a valosagot, a fegyverek is eleg normalisan sebeznek, de meg lenne rajta javitani valo, pl az egyik modban nagyjabol minden fegyver 50-100 sebzesre van beallitva, meg a pisztolyok is, tehat egy pisztollyal is 2-3 loves egy vadkan pl, mas modokban meg egy fel tar, ezert kell te 10 kilo loszert hordozz magaddal, sokkal valosaghubb ha csak 3 tar loszered van, de azzal ki tudsz nyirni mondjuk 30 vadallatot, vagy sztalkert...ez a mod picitt hasonlit a Way in Pripyatra, aminek a legfantasztikusabb sztalker hangulata van az osszes sztalker mod kozul, igaz vannak benne aprobb zavaro tenyezok, de nagyon popec...) szoval maskepp oldottak meg, itt elore megadtak nagyjabol hogy miket kell csinalj, es konnyen boldogulsz gyenge pancellal, vagy gyatrabb fegyverekkel is, es nincs olyan hogy pityipalko akkor mond el neked valamit, ha hozol 17 vadkanlabat, 5 kimera karmot, 37 AK-47-et, es 177 tudomanyos mentoladat, 3 galacsint es 5 langot...mert igaz ugyan, hogy ez is elvezetes, ez a gyujtogetes, es meghosszabitja a jatekot, de a tortenetre nincs hatassal, csak idohuzas, idotoltes, de amugy en is szeretem az ilyesmit, de ez a mod jobb ezek nelkul
Szoval gyujtogethetsz, hogy jobb felszerelest tudj venni, de mint mondtam, szinte mindent megadnak alapbol, amire szukseged van, a rejtekhelyeken talalsz pancelt, soretest, hangtompitos mesterloveszt, Vintorez felet, ha nem talalsz, akkor meg alapbol kapod a mesterloveszt, es a cuccok,fegyverek,kepzodmenyek eladasabol is tusz magadnak pancelt venni, ha nem talalod meg, es valaszthatsz, hogy olyan pancelban mesz, ami jol generalja az eleterot es sebalvadast, ez a katonai pancel, fejlesztve meg jobb mint a Seva, jobban gyogyit, mint amennyi kepzodmenyt magadra tudsz aggatni, de nem sokkal, en vegulis Sevaban mentem es kepzodmenyekkel, mert magasabbra tudtam tornaszni a cipelheto sulyt, kb 83 kilora, ha jol emlekszem, vagy tobbre is, attol fugg hany aranyhalat talalsz, es miket hasznalsz, a katonai pancel meg fejlesztve 70 kilot ad, es nem hasznalhatsz kepzodmenyeket.Talan jobb az elejen a Seva, amikor gyujtogetunk, es ha megyun Piripocsba, akkor a katonai, ott mar javittani sem tudsz, eladni mondjuk igen, de minek, es a katonai cucc is eleg jol birja a gyurodest, ha tartossagra fejleszted, a pancelvedelem es egyebek mar csak masodlagos szempont, jobb a kopasallosag, mert igy kesobbre vasik el, marpedig el fog vasni, amennyit koborolsz jobbra balra, anomaliakba lepdelsz, meg ha harcolnod kell....
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34508 üzenetére
Nem az MP5-tel akarok nyomulni, volt róla szó hogy a zsoldosokat jó volna hangtompítóssal ki nyírni, ez arra pont jó volna. Nem is néztem, lehet-e rá tenni irányzékot.
Tényleg, megpróbálom a templom beli hátizsákot használni raktárnak, itt csak két stalker szokott mászkálni, lehet hogy nem találják meg. Ha pedig megtalálják, akkor annyi nekik.
Én szeretek gyűjtögetni, több modban is az volt a szerencsém, hogy nem adogattam el az elején talált cuccokat, mert később szükség volt rájuk.
A csapos küldetését nem fogom kihagyni. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34507 üzenetére
Szinte gondoltam, hogy a muhelybe nem mentel be, mert akkor tenyleg elekad minden, amig oda nem mesz...
Igen, Svarog kell a jobb cuccokhoz, erdemes ugy csinalni, hogy amikor elkezded a jatekot, akkor eladod a Meduzat, a Medve detektort, meg a gepkarabelyt, es veszel egy Svarogot, meg egy halozsakot.
Szokokutat nem biztos hogy talalsz, csak ugy talalsz, ha picitt csalsz - a konzolban at kell allitani hogy gyorsabban termelodjenek a kepzodmenyek, tobb idot uljenek az anomaliaban stb, lenyomod a ' jelet, es beirod: arte vagy arti es bedob magatol 5 db ilyen parancsot, mindegyiknel atirod a maxra, es akkor elmeletileg, 1-2 het alatt termelodik minden anomaliaban 6-7 kepzodmeny, es talan lesz szokokut is, ha meg nem, akkor asszem Galacsin es Kristaly kepzodmenybol tudsz 1-et osszegyurni.
Az hogy nemely kepzodmeny nem jelenik meg picitt idegesito, de ez azert van, mert nyakra-fore, egymas hegyen hatan vannak az anomaliak, es kozottuk bolyong...vagy megallsz es varsz 1-2 percet, amig magatol megjelenik, velem ez is megesett, vagy esetleg eldobhatsz 1-2 granatot, hatha az segit, persze Svarogod legyen mindenkepp...Relytekhelyet nem talaltam a bazison, ezt en is nagyon furcsalltam, lehet hogy van valahol, de nem talaltam meg, de nincs is ra szukseged, 1 karabely, 1 soretes, es 1 ruha+kepzodmenyek, es kaja, vagy katonai pancel kepzodmeny nelkul, ezzel a 2vel erdemes jatszani, az elejen amikor nincs penzed jo a Stalker ruha, ami rajtad van.
Szoval megtalaltad a templombeli hatizsakot, jo, esetleg abban eltarolhatsz ezt-azt, probald ki hogy megmarad-e benne a cuccod.
Az MP5 jo kis fegyver ebben a modban, csak 1 nagy baja van, hogy rohadt gyorsan elkopik, igy inkabb erdemes valami nagyobbat sebzo, kevesbe elkopo fegyverrel nyomulni.
Igen, a zsoldosok jo cuccokat dobnak el, es ahol mondod, a varoskaban erdemes kalandozni, elhalalozott sztalkerek cuccai miatt, javittatva oket, jo sok zsozsot be lehet zsebelni, nagyon tetszenek ebben a modban a fegyverek arai.Ha nem veszed fel a csapos kuldeteset, az nem baj, ugy tunt nekem hogy nem aktival semmilyen szkriptet, szoval ki lehet hagyni, csak akkor - ha majd betoldjuk a szovegbe a rejtekhelyet, amit halabol ad, akkor elesunk a penztol es a templomi soretes relytekhelyetol, ami az elejen jot fogna, 3,5k penz es a rejtekbol a soretes, mert valami 8k rubel.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34506 üzenetére
Az volt a gond, hogy nem mentem Ragya műhelyébe. Amikor betévedtem,azonnal lett küldi.
Most a Szökőkút képződményt kell keresnem. A Vihar anomáliában keresgéltem, 5db képződmény kóricált, 4-et összeszedtem, de az ötödik nem jelenik meg. Lehet hogy a Svarog detektor kell hozzá?!
Még meg sem néztem mit szedtem össze, megint gyorsan abba kellett hagynom a játékot.
Amúgy egy hátizsák van a templomban is. Az mondjuk nagy marhaság, hogy rejtekhely sincs a bázison. Vagy csak én nem találtam? Te találtál rejtekhelyet a bázison?Azt nagyon elcsesztem, amikor volt hangtompító s csaposnál, nem vettem meg. Most jól jönne az MP5-re.
Van már Vintorezem és SVD-m is.Ja, meg, G36-om is, és a nagyobbik sörétes.
A zsoldosok jó cuccokat dobtak, amikor Kopó eltűnt. Ha jól emlékszem elesett Stalkerektől szedtem el a Vintorezt és az SVD-t. Érdemes gyakrabban átnézni Csernobil-1-be, mert a zsoldos bázis mögött sűrűn megy a Stalker - mutáns hadakozás.Most így visszagondolva nem is tudom, hogy felvettem-e Csapos küldetését most, mert visszatöltöttem egy régebbi mentést, azt hittem megtudom menteni Bárót, de sajnos nem lehet.
-
Antonius1978
addikt
Le is irom vazlatosan hogy kikre gondoltam, hogy mit adjanak, azaz melyik rejtekhelyet:
1.Komor, vagy a csapos (a papirokert cserebe), inkabb a csapos, mert ez a kuldi az elejen van es jol jon a soretes rejtekhelye mar az elejen a mutansok ellen. Szoval Csapos=soretes.
2.Solyom=Desert Eagle
3.Dogesz=anabiotikus szerek (neki egy Szokokut kepzodmenyt kell vinni cserebe, ezt ahogy lattam, az anomaliakban is termelodik neha, de maskepp csinalni kell 2 kepzodmenybol)
4.Lesipuskas=Katonai pancel, mielott indulnank Pripjatyba
5.Szimat=hangtompitos automata fegyver, tavcsovet kell venni ra.
6.Sajat magunk (ezt ugy ertem, hogy amikor az elejen megyunk a sajat papirunkert, akkor be lehet tenni a szovegbe, hogy nezzunk utanna ennek a pancelnak), vagy mas=Szolgalatos konnyu pancel.Nos, akkor nem 5, hanem 6 rejtekhely van
Ez a vazlat meg nem biztos hogy jo, mert a hangtompitos fegyver jol jonne a zsoldosok kiiktatasa kuldetesnel, es mar nem emlekszem, hogy Szimatnak elotte, vagy utanna lehet ezt megcsinalni, ha elotte, akkor ok, ha utanna, akkor masnak kell adni, hogy hamarabb hozzajussunk. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34504 üzenetére
Hat szerintem te ott akadtal meg a kuldikkel - ha azt mondod, hogy nincs semmi feladat, hogy mindent letudtal, de nem mentel el a szerelohoz, a feltort PDA-ert.Elotte ugy tunik, hogy meg kell csinalni a Solyom-Komor kuldit, maskepp nem aktivalodik a Ragya nevu szerelo PDA kuldije, de az is lehet, hogy Kopo kuldetese aktivalja - el kell menj az Aruhaz alatt levo kocsmaszeru Menedekbe, es be kell allits egy lehallgato keszuleket. Valamelyik a ketto ezek kozul aktivalja aztan azt, hogy keresed Ragya-t es nincs mar a helyen, kozel kell menni a szekhez ahol ult, es akkor aktivalodik a kovetkezo kuldi.Ezt csak azert irtam le, mert lehet hogy ennel akadtal el, es elkerulte a figyelmed, hogy odamenj Ragya szekehez, es addig valoban semmi sem fog tortenni.
Hat a hatizsakokat valoban meg lehet talalni, ha sokat koricalsz, en 5 db-ot talaltam, akkor keress me'g te is meg 3 db-ot, kivancsi vagyok, te megtalalod-e oket, ha mar olyan konnyu
Ezert akarom ezt az 5 rejtekhelyet bevinni a szovegekbe, hogy ne kelljen oket keresni, azaz aki nem szeret sokat kutakodni vagy ilyesmi, az is hozzaferhessen, anelkul, hogy orakig kodorogna a palyan.
De te nezz szet, hadd lam, megtalalod-e a hianyzo 3 zsakot, vagy esetleg talalsz-e olyat, ami nekem kerulte el a figyelmem.Az igazsag az, hogy elkepzelheto, hogy azok a rejtekhelyek azert lettek kialakitva, mert a mod keszitoje/keszitoi is ezzel a szandekkal tettek be, ugyanis 2 hatizsakot lehet 2 szemelynek tett szolgalatert jutalomkent felfogni.
Az egyik, amit megtalaltal, azok az anabiotikus szerek (cumi, hogy 2-t raktak csak be, sztem javitsuk at 3 db-ra, hogy megkapjuk azt, hogy a kitorest is tul tudjuk elni fedezek nelkul kepesseget), azok kothetoek a dokihoz, o is tesz neked egy szivesseget, cserebe ker valamit, es ha teljesited, akkor megadja ezt a rejtekhelyet.
Majd kitalalom az ehhez fuzodo meset, nevezetesen azt, hogy jart Janovon a mozgo laborban, es a tudosok -leven hogy o is kisse kollega, agysebesz - micsoda egybeeses, ugye az a szer epp az agyadat uti ki, hogy nem lesz fogekony a pszi sugarzasra- rabiztak 3 db ilyen szert, hogy idovel tesztelje sztalkereken, es majd szamoljon be az eredmenyrol nekik.
A masik rejtek meg kotheto Solyomhoz, ha elintezzuk a Komorral kapcsolatos bajat, akkor halabol megadja azt a rejtekhelyet, ahol annak idejen elrejtette annak a pisztolynak a parjat, amit neked odaad a kuldetes elvegzesere.Ott egy Desert Eaglet, 150 hidro lovedeket, es valami gyogyszeres ladat talalsz.
Lehet hogy epp ezert kerultek be ezek a zsakok, de vegulis nem programoztak le jutalomkent, mert untak, vagy nem volt aki megcsinalja, vagy mit lehet tudni. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34503 üzenetére
Köszi a segítséget, most jól jön a papírok megtalálása, mert nincs több feladat, nem tudtam semmit sem csinálni. Mondjuk jól jött a sok keresés, mert találtam két hátizsákot, így lett még egy páncélom és 2db anabiotikum a menedéken kivüli Kitörés esetére.
Azt nagyon hiányolom, hogy nincs személyes tároló, igaz nincs sok holmim, de azért már nagyon megszoktam. Ezek a megtalált hátizsákok pedig nagyon könnyen megtalálhatók mit másik Stalkerek is megtalálhatnak.
Amúgy nagyon tetszik a mod, szerintem jól összeollózták a helyszíneket, jól jön egy kicsit ez a változatosság. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34502 üzenetére
A szkript ha jol dereng - azaz jopar feladatnal igy volt, es szerintem akkor a tobbivel sincs maskepp - csak akkor spawonlja a kuldihez szukseges dolgot ha elvallalod, azaz aktiv.Amig nem vallalod el, addig nincs a dolog bespawnoltatva, erre 2 peldat tudok mondani, az egyik az altalad emlitett kocsmaros papirjai (amit a nagy aruhazban talalsz meg, ahol a zsoldosok Menedek nevu bazisa van az alagsorban, menj be az uzletbe, es menj majd a villamanomaliak iranyaba a hatso udvar fele, a bolt es udvar kozotti helysegbe spawnolodik), valamint a Vetkek terkepe, az is csak akkor lesz ott ahol kell, ha a feladatot elvallalod, maskepp nincs ott semmi.
Mar leirtam neked, ugylatszik atsiklottal felette.
Tulajdonkepp az en hibam is, hogy nagy hazat es egyemeletest meg keletet ir a kuldetest magyarazo szoveg.
Egyszeruen at kell irni a Kozponti Nagy Aruhazra, slussz.Amikor jatszodtam, mindig felmerult bennem hogy ezt majd javitani kell, de nem fogalmazodott meg meg eddig bennem, hogy hogyan is magyarazzuk korbe, vagy hivjuk a helyet, mostmar meg is van, csak igy lazan bekattant a megnevezese.Amugy a kuldetes jutalma egy penzosszeg, de ide szandekoznam beszurni valamelyik rejtekhely leirasat, csak meg nem tudtam eldonteni, hogy melyiket, majd holnap osszesitem a kuldeteseket es eldontom, hogy melyiket mikor es kitol kapjuk...
-
shield
Topikgazda
Egy kis segítséget kérek azoktól, akik játszanak vagy játszottak a Chernobyl Chronicles moddal.
A Csaposnak meg kell keresni egy rejtekhelyet Csernobil-1-ben, amiben doksi köteg van.
Már minden házat végig jártam, de nem találtam meg. Elvileg nagy ház, egyemeletes, és ha jól emlékszem a keleti részen.
Előre is köszi a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Honor 90 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest