-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rétisün
veterán
válasz Tunyogi86 #36597 üzenetére
itt egy javítás, igaz elég régi, nem tudom, van-e újabb, elvégre az enot se egy mai mod. úgy rémlik, annak idején, amikor 'bejött' az enot, ezt mindenki feltette hozzá.
azért a gemadta mappáról csinálj egy biztonsági másolatot, mielőtt felteszed a fixet.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tunyogi86
csendes tag
Sziasztok!
A(z) enot sgm2.2 -hőz van valami fix vagy trükk? Csak mert amióta átmentem Zatonból Yanov körzetbe 5-10 percenként behal a game.
a crashlog-ba ez szerepel:
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: xrEngine.exe
Alkalmazásverzió: 1.6.0.2
Alkalmazás időbélyegzője: 4b275197
Hiba – modul neve: luabind.beta7-devel.rc4.dll
Hiba – modul verziója: 1.6.0.2
Hiba – modul időbélyegzője: 4b25fc4a
Kivételkód: c0000005
Kivétel – eltolás: 000045c0
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: c3fd
További információk 2: c3fd62fe81b1c65e85762970c6680588
További információk 3: 1f5f
További információk 4: 1f5f1e03b5fc58187a34bb38d618b63d
Válaszotok előre is köszönöm. -
Dhampir
félisten
válasz shield #36595 üzenetére
Korábban sosem tapasztaltam ilyet, visszaemlékezve 10-15 másodpercig is leállt a játék gyorsmentésnél.
Intelnél semmi gond, integrált grafikus gyorsítónál sem. Lehet, hogy Radeon driver gond volt, nem tudom, akkoriban sok mindent megpróbáltam, és nem szűnt meg az "anomália". Talán a Zóna műve volt. -
shield
Topikgazda
válasz Dhampir #36594 üzenetére
Szerintem nem csak a konfigtól függ a "gyorsmentés" akadás. Vannak modok amelynél a gyenge konfigon sincs, vannak olyan modok, aminél még egy i5 4690k-nál is van.
Ilyen a "gyűjtögetés"-nél is, egyik modban millió cuccot tárolhatsz, a másiknál már problémát okoz. Én inkább szoftver problémára gondolok minkét esetben.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Dhampir
félisten
-
' Tzs ,
senior tag
Köszi a reklámot!
Hamarosan célba ér ez a projekt is , érdemes lesz majd fordítani úgy gondolom!
Nem vagyok az orosz nyelv nagy tudója, de jól látom hogy itt a 16 pályán majd Agyarral és Ghost-al is tudunk játszani? [ «SGM 3.0» ОТВЕТИЛ НА ВОПРОСЫ ИГРОКОВ | VK] [🔥 '' SGM 3.0 ''ОТВЕТЫ НА ВОПРОСЫ ИГРОКОВ' | Facebook]Aztán van itt még ez a True Stalker, a képek alapján
odaba, odavágós lesz! [ «True Stalker» - свежие новости! | VK] [🔥 Реальный преследователь - последние новости! | Facebook]
Erről mit lehet tudni?[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
shield
Topikgazda
válasz Milicista #36577 üzenetére
Ahogy már írták, TZS oldalát és nem árt ha a Stalker topikok Összefoglaló-jába is bele kukkantasz.
Yutani ne legyen igazam, de nehogy nagy pofára esés legyen. Olvastam valamit, az MS is bele dugta az orrát, kitudja...
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Milicista
újonc
Köszi.
-
Milicista
újonc
Kösz a linket!
Na és milyen modokat ajánlotok? Főképp azok érdekelnének amelyek újabbak ,régebb elég sokkal játszottam. -
Yutani
nagyúr
válasz shield #36576 üzenetére
Persze, az már csak a meder alján egy kis víz. Próbáltam már elképzelni, hogy nézhet ki, ha fentebb lenne a vízszint. Akkor a csatorna alagút víz alatt lenne, és a gyár mellett is víz lenne a lapájban. Érdekes lenne.
Más: közben kiderült, hogy a videó csak egy render target, azaz nem a játékmotorral készült, hanem csak be akarták mutatni, milyen grafikai minőség és atmoszféra a cél. Ráadásul a 2021-es megjelenést is törölték, egyelőre nincs időpont.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Milicista
újonc
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem ,hogy manapság melyek a legnépszerübb modok?
Tudtok esetleg egy magyar rajongói S.T.A.L.K.E.R. Discord szerverről? -
shield
Topikgazda
válasz Yutani #36574 üzenetére
Nem az a tó, amire gondolsz, az csak a maradványa. Az az egész mélyedés, amiben a mobil tudós-labor van, az lehetett a tó, amíg ki nem száradt.
kekeeci szerintem is jobban néz ki.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Yutani #36565 üzenetére
És reméljük hogy nem cseszik el valami " tápolási" rendszerrel, menükkel, hanem marad a jól megszokott rendszer. Múltkor már láttam ilyesmi modot, ami kicsit kiakasztott, nem szeretném színezgetni, sérót választani a karakternek, meg a többi baromság....
És remélhetőleg a nyelvi fájlokkal sem lesz gubanc.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
cross42
csendes tag
-
' Tzs ,
senior tag
HO HO HO HO!
FRISS ÉS ROPOGÓS!
[S.T.A.L.K.E.R. 2 – Official Trailer #1]
SaGa ugye te fordítod magyarra majd?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Tunyogi86
csendes tag
Sziasztok, AMK dev. 2 modot raktam fel a CoP-hoz majd a hozzá tartozó magyaritást.A helyzet az hogy a npc-k beszélgetése nem jelenik meg sehol.Se angolul se magyarul. Most játszottam ki az előző részeket és ott teljesen jól működött minden pl hangos beszélőben katonai riadónál, stalkerek vicc mesélése a tűzkörül, stalkerek egymás közti rádiózásoknál.
Válaszotok előre is köszönöm. -
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #36556 üzenetére
A következő Tumanovszkij-Kulikov kötet (Kiket a Zóna egybekötött… második történet), hasonló az elsőhöz. A következő két-három hétben leszek kész vele, utána megy szerkesztésre. Ebben is érdekes karakterek vannak, egyik sem jó vagy rossz, mindenkinek megvan a maga elképzelés a jóról és rosszról, mindenki tesz olyat, ami bizonyos nézőpontból gonoszság, más nézőpontból jogos egy harmadikból szemlélve meg kifejezetten helyes. És most is érdekes a vége, olyan sztalkeres, ahol a jó vég az, ha élve megúszod az egészet, de az már nem biztos, hogy „boldogan élsz, míg meg nem halsz”…
És ami a legjobb, egy irányító szemével is láthatjuk a Zónát egy rövid időre…
Orehov könyvei akciódúsak, fordulatosak,, szereplöi viszont kissé egysíkúak. Kulikov inkább a szereplők mozgatórugóit fejti ki, az ő karakterei sem túl összetettek, de tudjuk, mit miért tesznek. A Kiket a Zóna egybekötött sorozat hősei bonyolultabb karakterek és az akciók sem hiányoznak. A két szerző jól kegészíti egymást, Tumanovszkij érzékletes tájleírásai és Kulikov akciódúsabb stílusa összekapcsolódva olvasmányos és kifejezetten hosszú, összetett, több síkon zajló, több nézőpontból megmutatott történeteket eredményezett, melyek főhősei leggyakrabban önmagukkal vívnak ádáz csatákat…[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Dhampir
félisten
válasz SaGa59 #36278 üzenetére
Na, Vasziljev két könyve után Tumanovszij Agyarját is elolvastam.
Imádtam mindegyiket.
Az Agyar tetszett a legjobban, habár az utolsó fejezete kevésbé, de összességében nagyon klassz olvasmány volt.
Jó dolog, hogy a Kiket a Zóna egybekötött... című könyvvel még biztosan élvezhetem a Tumanovszkij ébresztette hangulatot is.
Hiányoznak Vasziljev hősei is; Kex, Pszich, Pokatyilov, Szivercev..., nagyon megszerettem őket.
Közben becsúsztak(nak) egyéb olvasmányok is, például Beagle: Egy csendes zug című könyve és most Tamsin is, így valószínűleg Tamsin után, de lehet, hogy mellette folytatom szép kiadási sorrendben a Stalker sorozatot Orehovval; a Katasztrófa sújtotta területtel.
-
shield
Topikgazda
[Hátborzongató a felújított óvoda Csernobilban] csak nehogy feldúlja egy Törpe vagy betelepedjenek a Monolitosok.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Csicska32
csendes tag
EHÖ!
Ez sem újkeletű dolog de érdekes, és most találtam csak meg. Nem tudom láttátok é már, ide vág azért sztem.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=QZSLjni6eZU&feature=emb_title -
Dhampir
félisten
-
Aarpok
őstag
válasz dodopek #36545 üzenetére
Akkor ott valami nagyon beakadt vagy egyszerűen nem mernek támadni mivel ott vagy Szerencsére ez nem egy életbevágó küldetés nyugodtan kihagyható, de persze azt is megértem ha már van akkor szeretnéd megcsinálni.Ötlettel és segítséggel nem tudok szolgálni sajnos.
Аарпок
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #36540 üzenetére
A Kézikönyvet használom, de az sorban megy végig a területeken.
Érdekes módon a gameguide szerzője ezt írja az elején.
" I’m presenting a complete list of mission items in proper order at the end of this guide."
A megfelelő sorrendben, szóval, akkor ahogy a listán van!?
Persze a Kézikönyv szerint simán ott hagyta a doksit Agropromban a Vasúti alagútban.
De ez sem igaz, mert más sorrendben adta a feladatot, mint ahogy a listán van.
Most a 9. pont szerint Pripyatba kellene mennem a 1.sz. UHSF dokumentumért.
Ezek szerint többször át kell majd verekedni magam Radaron és Pripyat elején!?
Nem is beszélve a vissza utakról, Radarra és a Katonai Raktárakra, amikor betölti a pályákat
és bedob a rakás Monolitos és Szabadságos közé.Rákerestem a SoC topikban, és láttam jó néhányan már játszottatok már a moddal.
Az érdekelne, hogy tényleg csak a kapott sorrendben szabad a doksikat összeszedni,
és ha megtalálok másik doksit, ami még nem lett feladatban megadva, azt inkább hagyjam
ott és várjam meg míg jön feladatban? Mi a tapasztalatotok?Egyszer már mentem Pripyatba nem betartva a sorrendet, a mentéseim megbolondultak.
Legalább is én erre a következtetésre jutottam.
Amikor vissza akartam tölteni, akkor csak a játék teljes újraindításával voltak hajlandóak betöltődni. Ami kicsit macerás volt, minden elhalálozás után ezt eljátszani, amikor nincs gyorsmentés. Persze, lehet hogy rossz a következtetésem, de olvastam már itt ilyesmiről.Kérem a segítségeteket, mert kiszeretném minél előbb játszani. Elkészítettem hozzá a fordítást, a tesztelésen átesve, közzé tudnám adni. Így is már többször csúszott a kiadás.
Sajnos a mod fegyver fájljaiban hatalmas bakik vannak, azokat is javítgatom. Most, hogy
kissé bele bonyolódtam, most látom csak mennyire nem foglalkoztak a modderek a
fegyverekkel. Amikor a mesterlövész puska pontatlanabb egy egyszerű karabélynál, a
sörétesek semmit sem érnek, a hangtompítóval használt fegyvernél 10x-es elírás egyes
értéknél, stb,stb... És ez csak néhány fegyver, amiket szoktam használni, de mások
esetleg több fegyvert is kiszoktak próbálni.
Egyenlőre a lövés ereje, becsapódás ereje, tüzelési távolság, lövedék sebessége, tűz gyorsaság
adatait ellenőrzöm, ugyanezt hangtompítóval is.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
dodopek
addikt
válasz Milos136 #36544 üzenetére
Milos, igen az nekem is megvolt. El is indult a küldetés odáig, hogy menjek fel a helyemre, aztán védjem a hajót. Épp csak a mutánsok nem jöttek.
Aarpok, természetesen megvolt. Valszeg épp egy ilyen mentés miatt romlott meg a dolog. Egyszer hozzákezdtem, de valahol a második hullám környékén elfogyott a sörétem, így visszatöltöttem egy (küldetés előtti)korábbi állást, és utána próbáltam újra kezdeni, de akkor meg már nem jönnek a vadak. Ott álltam vagy 10 percig, de hiába. Amúgy tényleg nem túl értelmes küldetés...
-
dodopek
addikt
Sziasztok,
Van valami varázsszó, amivel el lehet indítani egy beragadt küldetést? SGM 2.2, Noé felzavar a hajóra a sniperrel, de a horda érdeklődés hiányában elmarad.
Kekeci, megoldottam. Lőttem magamnak másikat. -
shield
Topikgazda
Priboi Story-ban területenként kell összeszedni a doksikat vagy ahogy sorban bedobja a feladatként. Egyszer már beszoptam, újra kezdtem és most simán szeretném gyorsan végig tolni.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
kekeeci
senior tag
-
dodopek
addikt
Help me Staker! Help me!
Tudja valaki, hogy mit kell átírnom, hogy Bagoly olcsóbban adja a motyókat? Én barom eladtam a hülyére tápolt fegyverem, amiért most 150k akar kérni... -
' Tzs ,
senior tag
Antonius1978: jaja valszeg. Néha már keverem a modokat, annyi van
Sensut: köszi a kimerítő leírást. Úgy látszik ez is nagy kammer volt akkor sajnos. A leírásodat olvasva hamar rájöttem, hogy egy percet sem fogok foglalkozni vele.
shield: Én is most a Halál ellen 1-et vettem elő, szépen el is akadtam benne Jó nehéz az is. A Chernobylite-ot abba hagytam kicsit, mivel ott is elakadtam
Most láttam és egy Dead City nevű modot, bár rémlik hogy régen volt egy ilyen nevű SoC mod is nem?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz shield #36530 üzenetére
Abszolúte. Kicsit megorroltam a klasszikus Return Of Scar SOC modra, amivel éppen háburúztam, mert egy adott ponton elkezdett kidobálni a játék, SOC szokás szerint. De amikor kipróbáltam ezt az unalmat, úgy menekűltem vissza ROS-ba, mint amikor az ember kitör a szaunából a friss levegőre. Most már nem étdekel, hogy crashel néha. Azóta nem is dobott ki még
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #36528 üzenetére
Mit tehet ilyenkor az ember? Előveszi, leporolja a többször kijátszott modokat és újra neki indul a Zónának. Igaz hogy régi, igaz hogy többször kijátszott, de mégis szórakoztat.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #36527 üzenetére
Tettem egy kört a Call Of The Zone nevű, modnak nevezett COC klónban, és sajnálattal konstatálom, hogy ez semmiben sem különb az alap COC-tól kivéve, hogy betettek holmi mellékfeladatokat. Ha valaki a COC-ban gondolkodna, akkor inkább az Anomaly a jobb választás még mindig. Szóval röviden, a játékot kezded csóróként egy tréning szvetterben s egy szál gatyában, munkás sipkában és egy 50 kilós zsákkal, amit én gyorsan felnyomtam 450 kilóra, mert egy zsebtáskával nem vagyok hajlandó nekivágni a nagy Zónának. El is küldenek amolyan orosz módra egy rossz pisztollyal, hogy nyírjál ki van 10 banditát s közben Szidorovics ott ül a babérjain várva, hogy leszállíts neki némi szajrét amivel átverhet, mert annyi pénzed sincs, hogy kenyeret vegyél nála.
Aztán nyomban bedobnak Agroprom alá - vajon miért -, hogy keress meg valami FONTOS dokumentumokat. Nos mondom elnyargalok oda, háta ez lesz a nagy történet kezdete, mert a környéken tényleg nincs mit csinálni. Láss csodát, Agroprom is tök üres. Csak néhány kulcsszereplő bámészkodik tétlenül a katonai bázison és nem érti, hogy mért vagyunk ellenségek amikor nem is tudjuk egymást kinyírni. Hiába lövöm, egyesek nem halnak meg, így ha nem bántanak, én se bántom őket.Aztán csak előkerül egy haragos közkatona valahonnan a semmiből a hátam mögött és rámlő... lett egy újabb AK-m és néhány töltényem. Szanaszét az asztalokon a megszokott Vodka és energiaital, ugyanott, ugyanannyi mint az eddig összes modban.
Az alagsorba a tulajdonképpeni kijáraton megyek le és ez meg is lepi kicsit az ott lapuló kék sapkásokat, mert ők a másik irányból vártak és akik ugyanott, ugyanannyian vannak, mint az eddigi összes modban. Már szinte becsukott szemmel daráltam le őket, s gyűjtöttem be a jelvényeiket, hátha valaki majd megveszi. Kitárazom a fegyvereiket, csak minden tizedikben van golyó. Sosem értettem miért épp akkor fogynak ki a lőszerből, amikor lelövőm őket. Közben megéhezek, bekapok egy rúd szalámit, bekötöm a sebeimet és eredek a dokuk nyomába.
A katakombában loholnak a vérszívók, ugyanott, ugyanannyian, mint az eddigi összes modban. Egyből Strelok rejtekhelyére megyek, mert mindenki oda rejti el a dolgait, de lám a hely üres. Csak a megszokott sztalker dzseki és a lőszeres dobozott ugyanott, ugyanannyian, mint... Micsoda kreativitás! Akkor vajon még hova lehet eldugni ezt azt? Aztán tovább a folyosókon jön egy tűz kísértet, ami már újdonságnak számít itt az Agroprom Undergroundban, majd még több épp azért, mert újdonság, majd a bajt egy újabb ideges vérszívó tetézi hátulról. Közben elfogy a nagy kaliber, csak néhány pisztoly golyó maradt.. most mit csinálsz loner? Még egy kísértet látok de többen is vannak az nem kétes. Lopakodnom kell tovább, de a dokuk sehol. Már már kezdtem azt hinni, hogy végre valami változott a történetben, amikor eszembe jut, hogy a COC-ban vannak még további alsó szintek is, ami az alapjátékban nincs és tuti, hogy ott lesz a cucc, mégpedig pontosan ott, ahol eddig minden más modban. A szokásos irányító, sznorkok lent ugyanott, ugyanannyian, mint..., repülnek a hordók, száguldanak a kísértetek... A cucc ott van szem előtt, még a vak is látja és amikor felveszem azt kapom, hogy menjek vissza a jutalomért.Nos, ekkor végképp meggyőződhettem, hogy ez a mod is csak egy nagy átverés és a kiadós sztori ezúttal is elmarad. Visszafele a rendes lejáraton megyek. A banditák ugyanott, ugyanannyian, mint... 100 kilónyi rozsdás puskával hagyom el a helyet, hátha megveszi majd valaki, de számomra ez a játék vége.
Ember, amíg csak ennyivel tudsz előállni 2020-ban, addig nem vedd ki a minimapot a játékból, amit gyárilag beépítettek!
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #36519 üzenetére
Köszi az infót (Call Of The Zone). Letöltöttem (jó darab), elindítottam s a tököm van tele ezekkel a modokkal melyikekből eleve kiszedik a minimapot. Gondolom tovább is meg van herélve keményen, egyelőre fájlalom, hogy nincs a menüben semmiféle hang és az egészet az ürge úgy bezippelte, ahogy az ő gépén volt. Most azzal kezdem, hogy megkeresem a minimapot, mert a nélkül neki se indulok semminek. Amúgy ez is egy (újabb) COC klónnak látszik, még az indító COC logot se vették ki. Lássuk mi kerekedik ki belőle...
-
Dhampir
félisten
A csernobili zsidó dinasztia leszármazottai visszatérnek a tiltott Zónába
"Az elmúlt két évtizedben több mint 10 csoportot vitt a régi zsinagógába és a sírokhoz..., elkerülve a becslések szerint évi 60.000 turistát, akik az üres úszómedencét, az elhagyott iskolát, valamint a kiürített területen található emléktárgyakat fedezik fel."
-
Antonius1978
addikt
válasz Antonius1978 #36524 üzenetére
Megneztem a cimet ujra, es ez a Prologue, azaz elozetes mod ezek szerint...
-
Dhampir
félisten
-
' Tzs ,
senior tag
Dhampir: nincs mit
Antonius1978: igazad van. Én is leginkább azokra mennék rá, amik mondjuk sztoriban erősek és hoznak valami újat (pld. Szövetség ideje). A Sins of the Past jó volt csak hamar vége lett. Vagy ez most egy másik verzió? Én amúgy a fentire a több száz új feladat miatt figyeltem fel, azért futnék egy kört benne mindenesetre
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Antonius1978
addikt
-
' Tzs ,
senior tag
Megjelent a Call of The Zone 1.0!
Az eredeti STALKER sorozaton alapuló dinamikus, megismételhető történettel, több száz egyedi új feladattal (!)
A Call of The Zone egy teljesen új élményt nyújt a csernobili kizárási zónába, miközben megőrzi az egyedi hangulatot, érzetet és légkört az eredeti S.T.A.L.K.E.R. sorozatból, és hű marad a gyökereihez.A Call of The Zone mind a három S.T.A.L.K.E.R. játék térképét tartalmazza, valamint a CoC-ben még többet is. Számos grafikai és hangjavítás, egyedülálló játékfejlesztés, teljesítmény- és stabilitási frissítés és számtalan egyéb fejlesztés tesz lehetővé egy kihívást jelentő és élvezetes utazást a Zónába...
Ehhez mit szóltok? Lehet érdemes lenne foglalkozni vele? A több száz feladat sok-sok órás játékélményt adhat a Zónában!
[Call of The Zone 1.0] | [Videók]S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Antonius1978
addikt
Igy mar ertheto, hogy en hibaztam.
-
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #36516 üzenetére
Nagyjából körbejárod az erdőt, meg a kapukon kívüli részeket, már ott is van valahol egy újabb csoport. Egyébként én is azt hittem, első menetre megvan a könyves pasas, emiatt mindig visszatöltöttem, végül nekiláttam folytatni, kis idő múlva meglett.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
Hat akkor itt volt a kutya elasva, en lepuffantottam oket azon a 3 helyen, amit a videokban lattam, es kesz, aszittem sanyi, de akkor nem, csak kerdes hogy milyen idokozonkent dob a gep egy ujabb csoportot...
-
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #36514 üzenetére
Az O-tudatosok mindig újra "termelődnek", hiába puffantasz le egy csoportot, rövid időn belül a híd körül vagy az erdőben egy másik területen megint ott terem újabb négy figura, és így ismétlődik. Hogy melyik csoportban lesz a docens a könyvvel, szerencse kérdése. Első alkalommal játszva rögtön meglett, most másodszorra legalább 8 vagy 10 csoportot kellett likvidálni, mire megkerült a fickó. Úgy látszik, ez a megoldás, kitartóan kell öldösni őket, míg egyszercsak megjelenik.
-
Antonius1978
addikt
válasz sklopp #36513 üzenetére
En mindenkit kinyirtam azokon a helyeken, amelyek a 3 kulonfele videoban szerepeltek, de megsem talaltam ra a mukira.Lehetseges hogy mashova kerult, gozom nincs.Mostmar nem is lenyeges, azonban befejezem a jatekot, ha lesz idegem, hogy a laptop tulmelegedese vegett csak keveset tudok jatszani, es amugy is rauntam erosen a modra, hogy ennyit kell osszevissza maszkalni.
Szkenner: en is 1 ora es sztem par perc mulva vettem fel, lehet pont 1 ora mulva muszaj, maskepp nem lesz jo.
Mas: az egyik megoszto oldalon lattam ezt az uj(?) modot, ime video rola : [link]
-
sklopp
őstag
-
Laris2
senior tag
válasz sklopp #36511 üzenetére
Köszi ezt a videót, és ha jól emlékszem úgy írták a szövegfájlban amikor fordítottam, hogy 10 percet kell várni a szkennerre, néztem a videóban a fickó óráját és ő 1 óra múlva vette föl a szkennert, azért nem sikerülhetett nekem a feladat. Még az is felmerült bennem, a könyvel kapcsolatban, hogy elhúzódhatott a lövöldözés, és közben eltűntek a hullák. Nekem nem volt ilyen problémám, többször is megtaláltam.
-
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #36509 üzenetére
Kösz neked és Laris2 stalkernek is a segítséget, jelenleg én is itt tartok, már nem is tudom, hányszor nekifutottam ennek a könyves kereső feladatnak. Már az is felmerült bennem, hátha korábban kinyírtam a könyves fickót a játékban, ezért visszatöltöttem azt a részt, mikor a végzős diáknak Jupiterben a Hamukupac anomáliában kell éjfélkor keresni az artifaktot, ugyanis akkor időtöltés céljából kiirtottam a tudós bunker legénységét. A könyvkereső feladatnál meg van valami utalás a tudós bunkerre. De hiába játszottam végig újra ezt a jó hosszú részt, ugyanúgy nem jelenik meg a docens a könyvvel. Most ott tartok, teljes irtás után ismét spawnolódnak újabb O-Tudatosok, de mind csak közönséges katona.
Más, mikor először játszottam végig, a mágneses anomália leolvasása nekem sikeres volt némi próbálkozás után, viszont a zsákot nem sikerült akkor felvennem, utólag, segítség után tudtam meg, guggolásban kell kitoszogatni a zsákot az anomáliából. Van itt https://www.youtube.com/watch?v=zYyZp-TQrP0 egy végigjátszás, 13:22-től csinálja a fickó, talán sikerül kihüvelyeznetek a megoldását.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz Antonius1978 #36509 üzenetére
Arra emlékszem, hogy igyekeztem többször is, a leírás szerint megoldani, de nem sikerült. Az ott lévő hátizsák, egy későbbi feladat része. Valami nem stimmelhet azzal a feladattal.
-
Antonius1978
addikt
válasz Laris2 #36508 üzenetére
En sem ertem az egeszet, ugyanis a videokban ott volt a tobbi ugynok kozott, azaz ot is ki kellett nyirni, nem pedig megtalalni valamerre csak ugy, a hullajat.
Es en lelottem az osszes faszit, es ez nem volt kozottuk.
Mellesleg nem emlekszel veletlenul, hogy mi a lenyege annak a magneses anomalianak?
En elszartam a leolvasast, igy nem folytatodhatott a kuldi... -
Laris2
senior tag
válasz Antonius1978 #36507 üzenetére
Ez főszál, mivel sokan kijátszották, így a spawn hiba teljesen kizárt. A könyv nélkül nem megy tovább a játék! Az még elképzelhető, hogy amikor kilőtted az utolsó ellenséget, akkor spawnolódik be a hullája, jól elrejtve valahol.
-
Antonius1978
addikt
válasz sklopp #36505 üzenetére
En 4x probaltam megtalalni, es sose jott ossze, 3 kulonbozo videot is neztem, egyszer a buszmegallo feloli kapunal volt, masszor az eszaki reszen az epuleteknel (ahol Erdesz uldogel az eredei jatekban), a 3ik videoban meg valahol az erdoben...es en sehol sem talaltam meg ezen helyszinek kozott.
Ezt ugy csinaltam, hogy Csicska adott egy mentest, ahol o tuljutott ezen az akadalyon, ha gondolod, majd neked is feldobom. -
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #36496 üzenetére
Szia! Ebben a hozzászólásodban említetted a spawnolási problémát, a fickó nem jelenik meg a könyvvel. Mostanában elővettem másodszor is a játékot, ugyanez a gondom vele. Első játszáskor nem volt ilyen. Sikerült megoldanod?
-
Dhampir
félisten
válasz dodopek #36501 üzenetére
Amikor annak idején belekóstoltam az SGM-be, a Szkadovszk közelébe érve nem is értettem hirtelen, hogy ki lő rám és honnan. A láthatatlan zombik is furcsák voltak, ha jól emlékszem ebben találkoztam velük először, (vagy az AMK 2.0 Devolutionban?). Mindenesetre lépten-nyomon valamiféle fenyegető árnyék kísérte a szereplő csetlését-botlását.
-
dodopek
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest