-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milos136
csendes tag
válasz
dodopek #36498 üzenetére
Fürge rendelésein drágítottak az alap játékhoz képest, pl egy assault rifle sem 20000, hanem 44. Viszont gyorsabban jön a pénz
Én angolul tolom, ott a rendes árát írja.
Viszont ha spórolsz még mellé valamennyit, és átmész jupiterre akkor valamelyik frakció exot megrendelve jobban jársz. Azokkal tuning nélkül is megy a sprint, és még mindegyiknek ezen felül van valami erőssége (pl dawn exo: + súly, duty: golyóállóság stb...)
Igaz egy mezei Merc suitban nehéz volt kihúzni odáig, de megérte -
dodopek
addikt
Sziasztok,
Találkoztatok már olyan hibával SGM 2.2-ben, hogy hiába rendelek exo-t fürgétől, és persze van meg a pénz, nincs olyan opció, hogy megveszem a ruhát. Pedig nagyon kellene az alpha ellen...
Köszi!
El van írva az ára a játékban. Nem összesen 60k, hanem majdnem 100. 88k kért még az előleg után... -
Antonius1978
addikt
válasz
Physicist03 #36494 üzenetére
Rossz penz nem vesz el
TZS oldalan [link]megnezheted az utosebb leforditott modokat, es Saga59 tarhelyen is van par mod amik faszak, nemreg a Rossz Tarsasagot vittem vegig, arrol nem is hallottam, es van a Hullocsillag mod is. -
Antonius1978
addikt
válasz
Csicska32 #36495 üzenetére
az epitkezeshez kozel, setalo hullakat, es lovoldozo zombikat mind 1 szalig kinyir, mindenhol - ez a legbiztosabb - es akkor az epitkezesen megjelenik 1so-2ik emeleten a tudos (o az uccso piros potty), vele dumalsz, felebredsz a csajoknal, kuldi hogy nyird ki az O-tudat ugynokeit, es az egyiknel, akin mas fajta Exo van, annal lesz egy konyv, na nalam ez a ficko nem spawnol be, 3x vegiglovoldoztem a bandat, es nincs sehol, itt akadtam el.
-
Csicska32
csendes tag
válasz
Antonius1978 #36493 üzenetére
elmentés müxik frankón, csak az épitkezésen az ucsó dögöt nem tudom megölni nem jelenik meg sehol csak piros csillag a térképen.
-
Physicist03
senior tag
Üdv. Itt sem voltam már vagy 3 éve. Azért látom sokan kitartottak
Milyen módok a menők mostanság? Ahogy látom az SGM 3 sem jön ki Stalker 2-ig, utána meg már a kutyának sem kell majd
-
Antonius1978
addikt
-
Antonius1978
addikt
válasz
Csicska32 #36491 üzenetére
iszol a nalad levo butykosbol vizet (ha a 3 adagbol 1 sincs, akkor ujra kell toltsd az egeszet, onnantol hogy vizet tankolsz) - ezt ertsd ugy, hogy vissza kell tolts egy olyan allast, ahol meg nem vagy a virtualis vilagban, betoltod azt az allast es veszel 3 adag vizet, es akkor mesz csak le a laborba, ahonnan elteleportal a csaj, es beadja a gyogyszert.
Mellesleg tedd fel azt a kis modositast, ahol kb +200 kilot tudsz cipelni, es akkor vizet sem nagyon muszaj innod...
Kar ezert a jatekert, de a csalas nelkul rohadt unalmas lenne, meg a Lost Alphaban sem kellett ennyit maszkalni... -
Csicska32
csendes tag
válasz
Antonius1978 #36490 üzenetére
Hiába beszélek vele, ahogy eltünik egyből ki irja hogy: nincs vizem és nem hagyhatom el a párhuzamos világot, és mennek fel a betük....
-
Antonius1978
addikt
válasz
Csicska32 #36489 üzenetére
Harness/szerelo - beszelsz vele, elmesz a szokokuthoz, ott bemesz az ures - kavezo, vagy mi volt ott - hazba, jobb kez felol lesz hatul egy szoba, ott van 1 uveg vodka, megiszod, teleport, az uj helyen kenyeret megesz, teleport, uj helyen Amalgin (ilyesmi nevu, kemiai vedotabletta) bevesz, hidhoz teleportalodsz, futas vissza a szokokuthoz, na es ott mellette megallsz, es ott iszol a nalad levo butykosbol vizet (ha a 3 adagbol 1 sincs, akkor ujra kell toltsd az egeszet, onnantol hogy vizet tankolsz), teleportalodsz az epitkezeshez kozel, setalo hullakat, es lovoldozo zombikat mind 1 szalig kinyir, mindenhol - ez a legbiztosabb - es akkor az epitkezesen megjelenik 1-2 emeleten a tudos, vele dumalsz, felebredsz a csajoknal, kuldi hogy nyird ki az O-tudat ugynokeit, es az egyiknel, akin mas fajta Exo van, annal lesz egy konyv, na nalam ez a ficko nem spawnol be, 3x vegiglovoldoztem a bandat, es nincs sehol, itt akadtam el.
-
Laris2
senior tag
-
Csicska32
csendes tag
Sziasztok Community! A szövetség idje 3 ban ilyen problémám van: ugye a párhuzamos világ, meg van a kés, mennék vissza a rakéta telepre és az átjárós háznál megálít az a Here raszata csávó, és ha nincs vizem akkor bla bla bla, tele vagyok vizzel, és mégis azt irja hogy elfogyott aszt ennyi a játék....valaki tudja mi a baj?
-
' Tzs ,
senior tag
Hát ez? [STALKER | Unreal Engine 4]
-
' Tzs ,
senior tag
Játszik itt még valaki a Chernobylite-al?
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #36475 üzenetére
Nem, a GOG-nál nem kell semmiféle igazolás, ez az előnyük. Letöltöd a megvet játékot és akár olyan gépen is használhatod, amin nincs is GOG kliens. Sőt, ha multis a játék, akár többen is használhatják egyszerre, több gépre telepítve, nincs benne semmiféle ellenőrzés. Én pont azért szoktam rá a GOG−os verziókra, mert minden ilyet kiirtanak a játékból, letöltöd, tiéd, ha törlöd a GOG fiókodat, akkor is. A Steam, Epic és társai nem így működnek.
-
shield
Topikgazda
válasz
Laris2 #36474 üzenetére
A Priboi Story 2008-as kiadás, a grafika annak megfelelő. Én egy patchet használok hozzá, ami az 1.0005-ös alap játékhoz illeszti. A magyarítást most tesztelem, hamarosan közzé teszem az 1.1-es verzióhoz.
Sensut nekem GoG-os alap játékaim vannak, nem kérnek semmit. Még régebben kifogtam náluk egy ingyenes letöltést.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #36472 üzenetére
A GOG és a Steam csak a legújabb digitális verziók és a lemezes verziókat hivatottak helyettesíteni manapság, nem kell frissíteni őket. Nem is tudom ha még lehet kapni lemezes verziókat. Amikor anno én megvettem volt a játékokat sorra a legelső verziókkal, akkor még nem volt se Steam, se GOG és folyamatosan kellett frissíteni őket, ezért van annyi exe verzió is
A lemezes verzió az eredetiségét azzal követeli, hogy kéri az eredeti lemezt, vagy nem indul el. A Steam-esnek is megvan a saját védelme, mert csak úgy nem indul el bárkinél a játék. A GOG-ost nem ismerem, de szerintem ott is igazolni kell az eredetiséget valami módon. Viszont ezekkel az exe-kkel semmiféle igazolás nélkül, bárkinél simán elindulnak a játékok, és ez nem igazán "hivatalos" megoldás, mint inkább a kalózkodáshoz áll közelebb. A Serega féle csomagok szintén nem hivatalosak éppen azért, mert az eredeti játékot feltörve adják tovább mindenkinek. Ez olyan, mintha a torrentekről ingyen leszednéd a feltört játékot és azt használnád. A moddolás kódexében nem szerepel ilyesmi, hanem minden felhasználónak rendelkeznie kell az eredeti játékkal, amit az ingyenes moddal bővíthet. Most legutóbb a Road To The North mod hozott egy olyan újítást, hogy bár tartalmazza az alapjátékot is, de igazolnod kell, hogy te is rendelkezel egy eredeti verzióval, amit ellenőriz, vagy nem megy. Ez már így tiszta sor. De szerintem ezt mindenki tudja.
-
Dhampir
félisten
-
Sensut
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #36469 üzenetére
A 4GB exe-ket nem kellet „megherélni”, csak a headerben kell átállítani egy bitet, ami engedélyezi, hogy az alapértelmezetten max 2 GB memória helyett négyet tudjon használni (enable large address aware).
A 386-os prociknál (32 bit) ez volt a címezhető tárméret csúcsa, így az oprendszerek sem tudtak többet kezelni, de ebben el kellett férnie magának a rendszernek és minden olyan perifériának, ami memóriába ágyazott. Ezért van, hogy egy korábbi, 32-bites windows pl nem „lát” (inkább nem mutat) többet, mint általában 3,5 GB, mert kell a hely a videókártyának is. A korlátozás arra szolgál, hogy egy alkalmazás se zabálhassa fel a teljese memóriát.
A bit átállítására a legegyszerűbben a cff explorer használható. -
Sensut
őstag
válasz
dodopek #36464 üzenetére
Nagy csodát nem kell várni ezektől a javításoktól, ezek inkább a textúrák meg az ilyen erőforrások kezelésében segítenek valamelyest, a laggolások pld megmaradnak. Sőt, a crashek se tűnnek el teljesen. Ezek nem 64 bitre emelt exek, csak kicsit bővítettek a 32 bites fájlokban a RAM szélességén. És nem is új cuccok, elég rég bukkantam rájuk épp ebben a topikban valahol.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #36461 üzenetére
Ez is stand-alone verzió, de csak úgy indul, ha fel van telepítve az eredeti alapjáték. A mód motorjába be van építve egy ilyen ellenőrző program, ami ellenőrzi az alapjáték kódját, és ha az eredeti akkor engedi indítani a játékot. De nekem valamiért el sem kezd betölteni. ezt írja hibának
(0xc000007b) -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #36458 üzenetére
Engem azért érdekelne ez a Road To The North, de nem tudtam lelket verni bele. A leírás szerint próbáltam GOG-os, és eredeti verzióssal is. (az alapjáték csak az eredetiség igazolása végetti kód miatt kell, amit a mód ellenőriz) hogyan lehetne ezt elindítani, ez lenne a kérdésem.
-
' Tzs ,
senior tag
Sensut: érthető. Asszem a Road the North volt az amire kérdeztem. De a Misery-t én se kezdtem el, a fenti okok miatt is.
SaGa: köszi. Valamit nagyon elrontottam, mert a 3. helyszínre (benzinkút) hiába megyek, semmi nincs. Most még az Illúzió relikvia kéne, meg a rádiójel alapján a halott Megvilágosult, de az sincs sehol. Az Erdőgazd.-nál veszett el a jele.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #36450 üzenetére
Nálam működött a mentés miután leszedtem a téli packot. Én is beszívtam volt a zsákokkal egyből
Tzs: nem foglalkoztam többet a Miseryvel (ha erre gondoltál). Illetve feltettem volt, szép tényleg, de baromira nehéz s azt nem szeretem már csak a sok, lassú visszatöltés miatt, mert azt én se hiszem el, hogy valaki visszatöltések nélkül ezt végigviszi. Hogy mit élveznek benne, nem tudom, de ez a mod tényleg el van túlozva nehézségi szintek terén. A kezdő szint benne annyi, mint legalább a ST2 3x
-
' Tzs ,
senior tag
[Dacolva a halállal 1]
Itt az utolsó 2 küldetést hogy kell megcsinálni emlékszik valaki? [link] Nem találom az utolsó álcázott átjátszót (a Kör-ben már voltam)
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
SaGa59 #36450 üzenetére
Megelőztél megint!
Pontosan erről volt szó. Figyelmetlen voltam, betéliesítettem. Egy ideig érdekes volt, amíg ez a feladat nem jött. A gránát nem segít, így kuka volt az egész. Feltetem a rendeset. Most nyomozom a Zsoldosok tárolóját, hogy hol a francban van a Vaserdő-ben...
-
shield
Topikgazda
Priboi Story-ban eljutottam pripyatba, ekkor kezdődtek a gondok. A mentéseket csak úgy lehet visszatölteni ha az egész játékot újra indítom. Ez kissé zavaró, főleg hogy nincs benne gyorsmentés, így gyakran kell indítgatni.
Hiba lista:
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CInventory::DropItem
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line : 220
[error]Description : InSlot(pIItem)A 3. sorban E: meghajtóra hivatkozik, ami furcsa mert C: meghajtóra van telepítve. Jelent ez valamit?
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #36443 üzenetére
Nagy vonalakban: a Dacolva a halállal projekt egy pentatloniává nőtte ki magát az évek alatt, vagyis immár öt részből áll. Ezek különálló részek, vagyis egymás nélkül is játszhatók. A linkről le lehet tölteni egyben az ötöt, 7,6 GB a méret. Érdemes a torrentet lekapni és azzal letölteni.
Talán a technikai infók a legfontosabbak
Az első fejezet minden „megvilágítással” (DX8, 9, 10, 11) működik.
A második és harmadik DX11-gyel nem megy.
A negyedik és ötödik megy minden megvilágítással.
win7, 8, 10 alatt, ha az UAC be van kapcsolva, futtasd rendszergazdai módban.
Ha a mentés nem működik, futtasd rendszergazdai módban.
Ha a játék nem indul, töröld a telepítési mappából a user.ltx fájlt.
Ne telepítsd a rendszerlemezre „C:”
Ha indulásnál összeomlana, állítsd be a kompatibilitási módnál W7-re.Az egyes részek:
Dacolva a halállal, A gonoszság centrumában (enne van magyarítása a lenti gdrive linken, az aláírásomban)Dacolva a halállal, Az újonc (tanonc, novícius, kinek mi tetszik. Ez a „másfeledik rész”, „nem tervezett epizód” főhőse egy „végrehajtó”, aki eszköz valaki kezében. Az Észak-nyugati mocsárban és az Árnyas völgyben játszódik, azt, hogy ezek a pályák másutt szerepelnek-e, nem tudom, a leírás szerint el lehet kóborolni be nem fejezett területkere is, amelyek egyes sztalkerek szerint már a Határvidéktől nyugatra vannak, vagyis túl a határon. Az időszak az, amikor Sztrelok másodszor tart a Szarkofág felé, vagyis a SHOC ideje)….
Dacolva a halállal, Még egy nap az élet (ez a tényleges második fejezet, ezt elkezdtem fordítani, de csak az erőforrás fájlok egy része, mint nevek, feladatok vannak lefordítva, a beszélgetések nem. Ennek egy zsoldos a főhőse, Red, aki egyik napról a másikra élve szintén mások parancsait hajtja végre, csak nem nagyon tudja, miért, és ráébred, ő csak egy gyalog a táblán…)
Dacolva a halállal, A hazugságok hálójában (Ennek egy Varg nevű tapasztalt, szabadúszó sztalker a hőse, aki korábban Oresztész klánjához tartozott és Agrojantar (az SGM 3 egyik szektora) területén járt relikviák után. Most viszont a Mocsárban van és a Tiszta Égbolt klánnal kötött szerződést kell teljesítenie, vagyis Lebegyev utasításait végrehajtani, megkeresni egy a Zóna nyugati részén nyomtalanul eltűnt tudóscsoportot).
Csernobili krónikák (hőse Klim a csavargó, aki nem relikviákat keres a Zónában, hanem az életét akarja megérteni. ‛86 előtt Csernobil-1-en élt és pár nappal a katasztrófa előtt tudomást szerzett róla, hogy mi fog történni. Majd arról is, hogy két évtizeddel később ismét lesz egy katasztrófa, ugyanott. És igen, mindkettő megtörtént, Klim pedig azért jött a Zónába, hogy megértse, miért.)
-
' Tzs ,
senior tag
Kicsit utána néztem ennek a Dacolva a halállal-nak, én még arra emlékeztem, hogy 2 része van, ehhez képest meglepődve tapasztaltam [ezt]. Nekem nagyon tetszik az első rész sztorija, vélmenyém szerint érdemes lenne belevágni a fordításba! Már csak azért is mert a további sztorik és érdekesek lehetnek, amennyire fordítóval ki tudtam venni.
Ha jól rémlik SaGa elkezdte a 2. részt valamikor, de a könyvek miatt parkoló pályára került a projekt.Kerestem Spawn menu-t ehhez a modhoz is, de nulla orosz tudás nélkül nem jutottam sehova.
SaGa ha ráérő időd lesz, megnéznéd a linket? Pár mondatban össze tudnád foglalni az ott leírtakat?
Ezt az Árnyék-völgy pályát láthattuk már valamelyik modban?
-
' Tzs ,
senior tag
dodopek-nek segítvén belenéztem én is megint a Dacolva a halállal-ba.
Van egy ilyen a mellékelt txt-ben:
"A játékban megjelenő fegyverek száma korlátozott, de az erőforrás fájlokban ennél sokkal több szerepel. Egy ügyes "csaló" ezeket is be tudja hozni a játékba."Hogyan kell becsalni a játékba őket?
-
kompotot2
csendes tag
hello mindenkinek
nagyon reg nem voltam a zonaban ...eppen a sgm2.2 ot toltom
kerdesem az lenne hogy van e magyarositas hozza?valszokat elore is koszi
-
dodopek
addikt
Sziasztok,
A Dacolva a halállal-t tolom, és nem lehet feljutni a helikopterhez a fennsíkra A szokásos teleport nem visz át, Noé meg nem mond róla semmit.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan jutok fel?
Köszi! -
rétisün
veterán
bármelyik Stalker topikba linkelhetném, szóval akár itt is jó: 30 évvel később Csernobilban. azaz 30 éve történt a robbanás, aminek a Zónát (és a játékokat) köszönhetjük. (nem szó szerint, persze, de azért némi köze van egymáshoz a két dolognak.....)
-
dodopek
addikt
Játszhatsz bármilyen játékkal, a Zóna előbb utóbb hívni fog...
Sziasztok, mindenki, rég jártam itt...
A Dacolva a halállal-t próbálom telepíteni GOG verziójú játékra, de mindig eldobja a telepítést ezzel:
Próbáltam rendszergazdaként, szedtem le újra, próbáltam a játékot, és a modot nem rendszer meghajtóra, hiába.
Mit bénázok el?
Köszönöm! -
Sensut
őstag
válasz
janinitez45 #36419 üzenetére
Még most sem értem mi a probléma, ezeket nagyrészt az actor.ltx-ben kell átírni, viszont volt valami kavarodás ott a fájlokkal. A magyarítás tartalmazott egy módosított actor.ltx-et és ha a magyarítást utólag tetted fel, akkor az felülírta az eredeti actor.ltx-et, így annullálta tulajdonképpen a te módosításaidat. Szóval a helyes sorrend:
1. mod telepít,
2. javítások telepít (ha van),
3. magyarítás telepít és
4. legutoljára az actor.ltx módosítás a gamedata/config mappában.
Így működnie kell.
Az effectors.ltx-et az eredeti COP-ból kell kicsomagolni, mert a mod nem tartalmazza ezt a fájlt. A hud curzort pedig a system.ltx-ben lehet módosítani.
Remélem ez segít... -
janinitez45
tag
válasz
janinitez45 #36419 üzenetére
Meg vannak kapkodva olvastam .
-
janinitez45
tag
válasz
janinitez45 #36419 üzenetére
[bobbing_effector] [hud_cursor]
-
janinitez45
tag
válasz
Sensut #36417 üzenetére
http://tzsweb.hu/cop-a-szovetseg-ideje-3-0/ az oldal legalján van [Tippek, segítség]
Pár hasznos tipp | sensut tippjei . Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során :D Az optimális sebesség valahogy így néz ki: run_coef = 2.1 sprint_koef = 2.6 run_back_coef = 1.8 walk_back_coef = 0.8 Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne: [bobbing_effector] run_amplitude = 0.0 walk_amplitude = 0.0 limp_amplitude = 0.0 run_speed = 10.0 walk_speed = 7.0 limp_speed = 6.0 Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre: [hud_cursor] cross_length = 0.006 min_radius = 0.001 max_radius = 0.02 radius_lerp_speed = 0.01 cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0 disp_scale = 0.008 Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban. Jó szívvel :) Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre: jump_power = 0.00000001 jump_weight_power = 0.00000005 stand_power = -0.5 walk_power = 0.00000002 walk_weight_power = 0.00000001 Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk :U -
Sensut
őstag
válasz
janinitez45 #36416 üzenetére
Nem tudom milyen tippekről van szó, ha tudnád kicsit bővebben...
-
janinitez45
tag
Kedves Sensut az általad irt tippeket a szövetség ideje 3-ba ne sikerült beírni biztos rossz helyre írtam őket . Tudnál segíteni ? Köszönöm szépen .
-
Sensut
őstag
válasz
Milos136 #36414 üzenetére
A mentésre ráduplázok, itt van egy hivatalos addon, amit bemásolva a modba a játék egyből Zatonon startol mint az alap COP, kikerülve Cordont és a Mocsarat az elején. Ezt nem sokára a mod elkészülte után tették közzé, mivel a Mocsár így indulásból a nulláról nagyon nehéz feladat és sokaknak gondot okozott átjutni rajta. Nekem nem, én élveztem, habár jó pár tucatszor újratöltöttem a játékot amíg átvergődtem Zatonra
Ja, ez nem mentés, ez egy peccs! A játék a nulláról indul Zatonon.
-
Milos136
csendes tag
válasz
Dhampir #36413 üzenetére
Hajón nem lőttek át, viszont irdatlan messziről szerettek levadászni eleinte. Amikor megszereztem az SVD-t persze fordult a kocka
HA valaki újra elkezdené az SGM-et, de nincs kedve az elején lévő kordon-mocsár részhez (nekem nem nagyon volt) akkor itt van egy mentés [link] , Zatonba való megérkezéstől.
-
Dhampir
félisten
válasz
Milos136 #36412 üzenetére
Azok átlőtték a hajótestet is emlékeim szerint, de szerencsére kikapcsolható az Alfa kommandó is. Aztán a modokba bepakolt szegény bankár meg éhen hal, miután eljutott Alfától az Ómegáig. Persze aranyesőre és önsanyargatásra, minden ilyesmi ultra fokozatra bepipálva ajánlott, hadd szóljon.
-
Dhampir
félisten
válasz
Milos136 #36410 üzenetére
Még a Szövetség ideje 3-ban minden ilyen vicik-vacakot átállítottam, mert némi túlzással, de félóránként hullott a savas, radioaktív eső, és robbantak sorjában a kitörések.
Utána már kicsit megnőtt az esély a túlélésre, de így is potyogott az égből a mutáns, és mindenhonnan lőttek zombik, zsoldosok és a többiek. Olyan mutánspotyogtatást még sehol sem láttam, seregestül szállingóztak a mod készítőinek jóvoltából. Legalább ne észlelte volna az ember ezt az illúziórombolást.
Hasonló élményfokozó megpa(t)kolások alkotják a "túlzásmodokat".
-
Milos136
csendes tag
Oh elő is jönnek szép és kevésbé szép emlékek...
Utóbbiból egy:
SGM-ben régen is észrevettem ezt a bug (?)-ot. Néha kattan valami és a látótávolságot "levájga" kb 200 m-re köbe. Úgy néz ki mintha az ég lefolyt volna a pályáraNéhány kép a jelenségről:
A fegyver nem volt ennyire sötét, szerintem az a snipping tool hibája.Egy mentés és játék újraindítás meg szokta oldani, de előjön újra...
Nem tudom mitől jöhet elő újra ez a hiba (azóta már gép csere is történt), de eléggé zavaró.
Esetleg valaki találkozott már ilyennel? -
Sensut
őstag
válasz
sklopp #36403 üzenetére
Erről a polgárról van szó, a neve "Seme", beszélned kell vele egy adott ponton. Alapjáraton a játékban egy távcsővel kémleli a környéket és nem áll szóba. A képen már javítva van az állapota és dumaképes.
De csak bizonyos körülmények között okoz bajt, ha úgy játszod ki a kártyádat az összeesküvésben. Valószínűleg te másképp alakítottad a helyzetet és azért nem találkoztál vele.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #36396 üzenetére
A munkádat (fordítást) köszi! A mod így ebben a formában sajnos valóban csalódás. Kár. Először is mert azt hittem, hogy ez valami nagy dolog lesz, meg új térkép, ezzel majd egy ideig el lehet szórakozni. Most lett vége. Sensuttal kell egyet értenem. Ebben bőven lett volna potenciál, de valahogy nem nagyon működnek a dolgok itt. A pálya viszont tetszik, szívesen látnám viszont még más modokban is. Ha a többi feladat is elérhető lenne, biztosan jobb lett volna. Így elég gyorsan végig lehet vinni, egy próbát azért mindenképp megér!
Egyet javasolnék: a végén a feliratokat szürkéről fehérre, vagy valami jobban átláthatóbbra lehetne állítani? Eléggé beleolvad a háttérbe, alig tudtam elolvasni.
-
sklopp
őstag
válasz
Sensut #36402 üzenetére
Érdekes helyzet, nekem nem jött elő elő ez a hídi jelenet. Elvállaltam a melót, intéztem Janov állomáson a szolgálattal és a szabadsággal a megbeszélést, Zatonban némi lövöldözés után egy sebesült zsoldossal való beszélgetés végén a bőrönd meglett, az alállomáson Fejszés közölte, hogy fel használtak egy frakcióháború kirobbantása céljából, így jártam. Ezek után mindkét frakció rám haragudott egy ideig.
-
Milos136
csendes tag
válasz
Sensut #36400 üzenetére
Örök hálám!
Bár nem is emlékszem miért volt olyan jó összeugrasztani a Duty-t a Freedommal, ha jól rémlik mind a két frakció kiakadt egy kicsitSokszor játszottam a 2.2-t, de nem írtam át ilyet, nem tapasztaltam semmi hibát.
Szerintem csak akkor jön elő, ha a fedett ellenségben a zsoldosokkal játszunk össze.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Tesla topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Renault, Dacia topik
- VR topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Kazy Computers vélemények - tapasztalatok
- Milyen házat vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged