-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dodopek
addikt
válasz Antonius1978 #17168 üzenetére
Senki nem találta ki. Mondtam, hogy apróságot változtattam. Egy favicon nevű dolog. Stalker logo a böngészők címsorában... Így már megvan? Én megyek nyaralni...
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #17174 üzenetére
Azért hagytam abba a Miseryt, mert Zatonból Jupiterre nem lehet át menni, folyton be crashel, várom hozzá a javítást.Amúgy nekem nagyon bejön a Misery, a második képpel érzékeltettem, hogy a Braz módban rohangáltam egy kicsit és párperc alatt annyi cuccot szedtem össze, mint a Miseryben öt- hat nap alatt.Kicsit érzékeltessem a Braz egy VW golf a Miesry egy dragster, nehezen kezelhető, de ha egyszer rá érzel, megy mint állat
tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #17186 üzenetére
Azt hiszem ezt már próbáltam, de azért egy tiszta újra telepítéssel próbálkozok, hátha.
tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz Antonius1978 #17186 üzenetére
Nem megy, autosavenél is kidob, sajnos folyton össze omlik ha át akarok menni Jupiterre.Olvastam a Misery fórumon, hogy sokaknak is ugyan ez a problémája, viszont sokaknak jól megy, passz nem tudom mit kell tenni, így várok hátha lesz valami fix.
tesztoszteronstalkerista
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #17140 üzenetére
Beraktam a linkeket az aláírásba. Van választék, azt hittem hogy a szolgáltatónál van a gond, de csak én vagyok balf@asz a honlap készítéshez.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Stalker78
tag
válasz Antonius1978 #17206 üzenetére
Nem pontosan ugyanaz a tag lesz mint az sgm2.2 - ben,de lesz aki majd adja az erdőgazdaság bandita-mentesítését.
(#17198) Telda azért kiabálnak mert a feladat szerint nem elég visszaszerezni a fegyvert hanem meg is kell ölni a tagot.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #17206 üzenetére
Jól láttad, csak utána írtam be. Köszi hogy szóltál. Így könnyebb ráakadni.
Telda, Kard ott volt amikor a Szkadovszkra értél és kb. azt is mondta amit írtál. Utána eltűnt.
A bandita vezér (szkadovszkon, most nem jut eszembe a neve) ad olyan küldetést, amikor üzlet kötéskor vigyázni kell a banditákra az Erdőgazdaságban. Érdemes elvállalni, de ha ügyelsz arra hogy senkit nem lősz le akkor a zsoldosok sem fognak haragudni rád és a banditák sem. Én azt játszottam el, hogy oda csaltam zombikat, kutyákat és szerencsére kétszer sikerült kisóriást is becsalni. Annyira lefogytak, hogy simán kitudtam nyírni őket és egy sem tudott meglógni így teljesen semleges maradtam. Ütős képződmény is zsákmányom lett.
Van több képződmény is amit el kellene neveznünk.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Stalker78
tag
válasz Antonius1978 #17228 üzenetére
Kószára gondolsz?Ő ugyanott található ahol az alapjátékban (Konténerraktár és Volhov rakétatelep között).
A másik kérdésedre:
kell 10 db M68 - as gránát (Hawaii - nál vehető 3 db - ként) és ha megvan akkor kell odamenni Nitrohoz és vagy 5 - ször kell a listából az M68 - at választani és ekkor elkészül az a gránát amit az ügyfél kért.(#17229) shield Milyen álcázásra gondolsz?Itt nem úgy működik a nanoruha,mint a Crysis - ban.
Alienhun79
Jót tett a Misery - nek a patch egész játszható lett (végre 20 kg súllyal nem akar séta közben meghalni a karakter)
[ Szerkesztve ]
-
Stalker78
tag
válasz Antonius1978 #17231 üzenetére
Várj talán majd előkerülnek hanem akkor sajnos elfelejtette odatenni a játék őket.Gránát: igen 10 kell mindig duplázza majd őket és utoljára elkészül a brutál-gránát.
(#17232) shield Akkor passzolom a dolgot nem játszok/tam azzal a moddal.Misery 2 van terítéken.
[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
válasz Antonius1978 #17253 üzenetére
Teljesíthetetlen küldik vannak, illetve nem kapok küldit. Az átjárók egy vicc, fél órát sétáljak egyik helyről a másikra, közben semmi nem történik. Az eredetiből a stalker vezetőket kár volt kiszedni.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
félisten
válasz Antonius1978 #17253 üzenetére
A mutánsok túlzott újratermelődését én sem szeretem. A Sniperben már túlzás volt (szerintem).
(#17252) ViZion
Köszi! :-)
[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
válasz Antonius1978 #17400 üzenetére
Az mekkora királyság lenne, online piac a játékban...
Fegyókat, etc. felpakolni és bótolniHold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Carasc0
őstag
válasz Antonius1978 #17427 üzenetére
Köszönöm!
Geonezis van olyan hosszú mint az SGM 2.2? Atmosfear 3 van hozzá + absolute nature? Illetve letölteni nem tudom sehonnan sem. Sgm 2.2-vel egyetemben sem ,mert a moddb oldaláról semmi nem jöne le.
Nekem végülis SGM 2.2 mod is jó csak letudjam valahonnan tölteni.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Stalker78
tag
válasz Antonius1978 #17427 üzenetére
A nagyját leírtam úgy is.A játékmenet nem változik alaptörténet szerint kell haladni.A fegyverekről annyit az attól függ melyik kasztot választja az ember (assasulter,recon,sniper) az szerint osztja le őket.Szavakba önteni ezt a modot nem lehet,képeket meg nem készítettem.
A GEos kérdésedre:
Nézd meg jupiteren a parkolóban (elektromos anomália van ott) nekem ott adott egyet. -
ViZion
félisten
válasz Antonius1978 #17503 üzenetére
Winterben is volt ez a 200 skulós, de vanilában is. Nagy rakás sz@r. Hiába tuningolod, lassabban mész vele, nem pontos. Inkább távcsövessel rövid sorozat, közelre meg a forgótáras sörétes... könnyebb is.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #17699 üzenetére
ha braz mod, akkor alighanem ez az:
mod: mégsem, az inkább a berill(?)-re hasonlít.
(#17700) dodopek: az olyant nem szeretem....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #17704 üzenetére
Az az MK-14 Avanger.
Ez az amikor próba vásárlást csináltam, azt hiszem 200E volt az ára, de nem tartottam jónak és visszatöltöttem az előző mentést. Azt hiszem megmaradt az a mentés is, ha esetleg érdekelne.
(#17501) shield a két utolsó kép.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #17706 üzenetére
Igen, egy 200 lövetű mesterlövész puska. Legközelebb veszek ha Hawaiinál kapni lehet, legyen egy olyan is a ládámban. A Zastava mesterlövész puskát is kihagytam nála. A pénz már nem számít. Az az érdekes, hogy zatont és jupitert is sokszor végig jártam és csak egy AK-47-et szereztem, annyira hiánycikk. A Szabadságos kereskedőnél lehet csak rendelni.
Kíváncsi leszek pripyatban találok-e más fegyvert.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #18332 üzenetére
"A selejtes fegyvereket meg a kukaba teszed, es azert is kapsz nemi lovet..."
Milyen kukába?
Mert igazából nem a láda hiányzik, hanem hogy összeszedek kismilió fegyvert és amit nem tudok eladni, azzal nem tudok mit kezdeni. -
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #18334 üzenetére
Soha nem halottam még erről, jó tudni .
Haza értem megy is vissza a Geo2 .[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #18334 üzenetére
kösz, láttam a dobozt, csak éppen nem gondoltam volna, hogy erre való, az sgm-enot-sniper modokban volt némi info mellé, mikor először belekukkantasz, itt nem. vagy csak nem figyeltem
ja, én most a braz-al játszok.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18340 üzenetére
A nagy lényege az,hogy a rossz állapotú (nem értékesíthető) fegyverekért adnak neked rubelt a stalkerek,hogy mihez kezdenek vele az már legyen az ő gondjuk.Persze nem csak fegyvert lehet beletenni hanem lőszert,kötszert,eü csomagot ...stb amiről úgy gondolod nincs rá szükséged.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18345 üzenetére
Végül is SoC csak mocskos sok fegyver van benne és már Kordonban is szembe találod magad pl. veterán exoskeletonba öltözött banditával vagy zsoldossal és még a hadsereg is vadászik rád. Nem könnyű az élete a zöldfülünek. Már jó belejöttem, de megszívatott a játék.
Telda az SGM1.7-hez Pel készített fordítást, ha visszakeresel a link meg lesz csak már nem él.
Elvileg az SGM2.0-hoz is jó.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18342 üzenetére
Akkor ezt megbeszéltük
(#18344) shield a Geo - ban vannak más küldetések,mint az SGM 2.2 - ben,de természetesen abból is van.Bent van pl Skadovsk megtámadása (bár ez nálam bugos lett), 2 db mutánsirtás Noé - nál és Jupiteren is ..stb.Elég sok fegyver kapott helyett (elég jók is).
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Antonius1978
addikt
válasz Antonius1978 #18366 üzenetére
Amugy visszaneztem a forumot, es kiderult, hogy 3 db Ejcsillag (NightStar) kepzodmenyt kell a Szultanos kuldeteshez.
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #18404 üzenetére
őszintén szólva az enotban (meg az sgm-ben, sniperben) a kordon-mocsár annyira nem volt jó, azt nyugodtam ki is hagyhatták volna, csak ilyen ide-oda futkosás volt.....bár lehet, hogy azért vagyok ilyan nem túl jó véleménnyel rőla, mert vagy 8x nekiálltam a 3 modnak a végefelé az aknakeresővel mentem is egyből zatonba
egyszer mindhármat be is fejeztem, a leghagyobb szívás asszem az enotben volt, amikor a katonai raktárakban crashelt olyant, hogy utána nem töltött be egy régebbi mentést se
(#18403) hubai1979: hát de ez orosz
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dodopek
addikt
válasz Antonius1978 #18407 üzenetére
Fordítókat keresek AMK 2.0 Devolution magyarításához... Megcsinálhatnánk úgy, mint a WiP-et...
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18438 üzenetére
"Csak lassankent mar kezdem unni a Zaton/Janov/Pripyat palyakat..."
Én is ezért kezdtem el a Legendary-t, egyenlőre meg akadtam vele.
Ez a LEGENDARY cuccai:S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #18438 üzenetére
Hogy lehet ilyet csinálni?
De bagoly cuccait elnézve, nem hiszem hogy el lenne árasztva új fegyverekkel. -
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #18441 üzenetére
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18441 üzenetére
Eddig volt Kordon, Szeméttelep, Agroprom, Sötétvölgy most az X18 laborban vagyok. Lelövöm Burert, erre lesz egy látomásom (amikor özönlenek a patkányok...) lemegy a film, ezután nagy sötétség és nem megy tovább a játék. Ha Esc-t nyomok akkor kilép a menübe, ha vissza megyek akkor is marad a sötét képernyő, semmi hibát sem ír ki, nincs kifagyva, fogalmam sincs mi a gond. Gondolom, hogy valamit javítani kellene egy fájlban, hogy tovább lépjen vagy ne játssza le a filmet, nem tudom. Ehhez egy hozzá értőnek kellene nyúlnia.
Rengeteg a fegyver, már sokszor zavaró. Rengeteg munkám van benne, a fegyver leírásoknak a vége felé járok, amit az arsenal_mod produkál. Még a másik fegyver fájlban van fordítani való egy kevés. Minek a magyarítás ha nem lehet játszani vele.
Ha esetleg kedved volna, mert szeretnél játszani vele, akkor kicsit keresgélni kellene a fórumokon, én nem jártam sikerrel. Lehet hogy szerencsével járnál. Nem igaz, hogy csak nálam van ez a gond. Most próbáltam, hogy a mentést átraktam másik telepítésbe ahol még magyarítás sincs, de az eredmény ua.
Talán tud valaki segíteni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18450 üzenetére
Ma délelőtt fogom kipróbálni. A 14. percnél mutatja a lényeget, remélem nekem is bejön a pörgéskor kilépni a menübe és vissza. Adja isten hogy összejöjjön. Azért azt nem értem, hogy a készítők miért nem javították ki. Nem hiszem, hogy ez egy égbe kiáltó nagy munka lenne. Gondolom, csak egy parancs kellene, hogy a film után lépjen tovább vagy a parancsot javítani.
Shadow of Chernobil mod, csak itt került szóba.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18452 üzenetére
Sajnos nem jött össze. Többször próbálkoztam, mindig más időben ki-be lépni, de semmi. Most a videó után nem is jön a forgás csak fehér képernyő, ezután ki-be lépek akkor megint jön a fekete. Valami más megoldást kell keresnem. Már van a modból 3 félém is, mindegyik más méretű, talán ezeket kellene cserélgetnem.
Ameddig eljutottam addig nem vettem észre változást a küldik közt, de még nagyon az elején tartottam. Biztos van változás, mert ugye jött az OL2.1 és az OL2.2 is.Amit a másik fórumtárs javasolt, a mentést, az nem jön össze a film alatt.
szerk.. biztos vagyok benne, hogy valamelyik fájlban kellene módosítani, de ez sajnos nem az én asztalom.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
ChrisG
tag
válasz Antonius1978 #18454 üzenetére
Köszi, sajnos ez a fórum az utolsó reményeim egyike, keresgéltem egész hajnalban-reggel...
Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...
-
ChrisG
tag
válasz Antonius1978 #18461 üzenetére
Nem rossz ötlet, köszönöm! - meglátjuk van-e-é valamilyen devmode hozzá!
Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...
-
ChrisG
tag
válasz Antonius1978 #18464 üzenetére
Okés
Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...
-
ChrisG
tag
válasz Antonius1978 #18464 üzenetére
Ezt az egyet leltem, de még a CoP-hoz semmi egyéb...
Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...
-
ChrisG
tag
válasz Antonius1978 #18467 üzenetére
Nincs sajnos...
Nem kockulok, a kocka testi adottságaimtól messze áll, inkább gömbülök...
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18476 üzenetére
Skadovsk támadás az Avanger - misszió után indul be (1 szolgálatosnak el kell vinni tűzijátéknak álcázott cuccot).Lényegében ugyanaz a küldi,mint az sgm2.2 - ben csak itt továbbviszik a szálat,mert ugye a küldemény küldője eltűnik és a geo - ban meg kell őt keresni.Számon kell kérni rajta a dolgot és ekkor banditák megölik őt és a PDA - jából derül fény arra,hogy skadovsk veszélyben van.
Szokolov levelét még a pont vizsgálata előtt (B205) felvettem ép arra jártam és most meg nem kell neki.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18479 üzenetére
Nekem sincs invitáló szövegrész Szokolov - nál lehet az all-in-one egy bugja.
Pszeduosnork:
Kétszer akkora,mint az eredeti és szerencsére a sörétest nem bírja
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18481 üzenetére
Így gondolom én is ha nem jön akkor marad és megyünk 4 - en. (lehet majd átteleportál és azért nem jön )
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18485 üzenetére
Nem sokat mondhatok csak a bőröndöt vittem el a monolithosokhoz,Fürgének megtaláltam a Styert ill. a katonai szerelőnek mind a 2 toolt.Ennyit csináltam eddig.
Аарпок
-
h8core
csendes tag
válasz Antonius1978 #18489 üzenetére
Hail!
De jó végre olvasni, hogy elterjedt a geonezis 2.0, szerintem a legélvezetesebb mod mind közül, bár most ki tudja már hányadszorra elkezdett játékom során nehézségbe ütköztem. A bandita támadás során csal a gép, amint kicsit eltávolodom Skadovsk-tól, tele pakolja a bárt banditákkal és megáll a küldetés. Valamelyikőtök tapasztalt már ilyet?
Az sem hozott megoldást, hogy maradok a bejáratot védeni, mert akkor meg egyszerűen nem támadnak, ott tanyáznak a kotró hajónál, de ha megindulok arra akkor mire visszaérek tele van a bár piszok útonállókkal és ugyancsak leáll a küldetés.A swarog detektoros rejtekhely a zsoldos tábor mellett lévő ferdén álló kamionnál van, ahol az a pár ellenséges bandita tanyázik. De ezt is változtatja a gép, mivel már sokszor végig toltam, megfigyeltem, hogy legalább 3 féle változat van és az ilyen fontosabb cuccal teli rejtekhelyek váltakoznak, igy van ez a swarognál és igy van a monolitos katonáknál lévő is, amiben egy erős arti van.
I have no business with the army, or the USS!
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18489 üzenetére
Kérdeztem és mondta inkább Garikkal jött (félt tőlem biztos ).Szerszámokat én a kórházban az egyik párkányon illetve egy csőben találtam (nem messze attól a helytől ahol a monolith - zombi 13 - 13 fővel lakik).Hajnalos meg úgy lettem,hogy informátornak infó kellett róluk.Miután Topolékkal megvizsgáltuk az alagutat utána rögtön megjelentek a hajnalosok.Odamentem mutánsokat lerendeztem és összehaverkodtunk (mint az SGM 2.2 - ben).Nem fejlesztettem őket nem akarok 500kg val rohangálni.Igen jó ez a tudós exo 98% - os golyóállósága pont elég.Biztos,hogy találtam swarogot,de már nem tudom hol.A bioradar nekem jobban tetszik még a vérszopó mikor láthatatlan akkor is tudom merre van mert mutatja fent a radaron.A detektoros küldit Bagoly adja és igen megkaptam tőle a Morganos küldetés után (azt hiszem)
(#18490) h8core Nekem is volt gondom vele vagy 3 - 4 szer kezdtem újra a küldetést mert állandóan elakadtak valahol.Próbáld újra egyszer talán végig is megy jobbat nem tudok tanácsolni.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18495 üzenetére
A szolgálatos Morgan illetve a banditák fegyverüzletének meghiúsítása az erdőgazdaságnál.A küldetést Szakáll adja a Sevcenkos buli (stalkerek-banditák) után.
Аарпок
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18493 üzenetére
Holnap teszek fel képet, eddig semmi új sincs benne, csak a megszokott alap. A grafikus pakkot el is felejtettem feltenni rá, nagyon élénk színek vannak. Már mentettem pár képet a virágokról. Eddig csak az alap képződmények vannak. A fegyverekről, cuccokról előrébb felraktam az "össz" képet.
Olvasom, hogy nem játszottál még a Sniperrel, az végül is egy SGM2.2 (Enot) kicsit változtatva rajta. Az egyik legjobb SGM (szerintem), ha kitoltam a Legendary-t ,megint előveszem a Snipert. Nekem nagyon bejött. Az igaz, hogy edzett idegeket kíván. Az SGM2.2 (Enot) fordítását használjuk hozzá, kell rajta igazítani egy picit, de rajta vagyok már.
Van egy negyedik is amin ügyködök, de egyenlőre nem mondom meg melyik az.Telda még van mit igazítani rajta, most ahogy játszom vele derül ki. Azért alakulgat. Örülök, hogy valamivel én is hozzá tudok járulni a fórumtársak szórakozásához.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18498 üzenetére
A Sevchenkos bulit Szultántól lehet felvenni Capaev és csapatának likvidálása után (Erdőgazdaságban laknak a morcos őr 10.000RU - ért beenged.Capaev - hez pedig a 3 éjcsillag (night star) arti leadása után fog irányítani Szultán.
Аарпок
-
félisten
válasz Antonius1978 #18502 üzenetére
A WiP nagyon jó volt.
Azóta "nem merek" belevágni zűrösebb modokba, mert legalább ennyire jónak kellene lennie.
(#18480) Aarpok
Jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
h8core
csendes tag
válasz Antonius1978 #18502 üzenetére
A bandita táborban még van a távcső után is küldetés, méghozzá nem is rossz, ami a végén 300 ezret fizet, csak annyit mondok, hogy kicsit dealerkedni kell. Úgy adja a főnök, ha az ott lévő fegyverkereskedőtől felveszel egy találj meg egy pendrive-ot küldetést, amikor azt visszahoztad neki ,akkor adja a főnök is a küldetést.
I have no business with the army, or the USS!
-
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #18506 üzenetére
Hát még viszonylag az elején, most nem tudok támpontot mondani .
Ezelőtt volt Enot, az alap SGM 2.2, WIP, Braz, meg egyéb apróságok, de azokat hamar abba hagytam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!