-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balathruin
veterán
válasz ' Tzs , #32131 üzenetére
Story mode - gondolom egyértelmű Katonával, banditával vagy monolithossal, illetve Azazel móddal nem használható.
Ironman mode - Egyszer élsz és egyszer halsz. Karakterekkel együtt halnak meg a mentések. Nem törlődik hanem elpusztítja a játék.
Survival mode - Minden spawnt lecserél zombikra, próbáld meg túlélni.
Azazel mode - Sosem menekülhetsz a zónából. Ha meghalsz egy másik létező stalker testében éledsz újra. Ha van társad akkor tőle veszed át az irányítást. -
Balathruin
veterán
válasz Redneck #32233 üzenetére
Itt van a linkje. Ahogy elnézem igen, de még nem volt alkalmam kipróbálni.
-
-
-
Balathruin
veterán
válasz Balathruin #26582 üzenetére
Hát több mint 2 év után végül kiderült hogyan fut 4690K @4,7GHz, Intel HD 4600 @1600MHz és 16GB 2400-ra húzott memória társaságában. A 7950 meghalt.
Statikuson (Dx8, R1, SM2.0, ahogy tetszik) kívül minden más felejtős, textúra, object, látótáv mehet maxra, a füvet kell nagyon kicsire venni. Effektektől nagyon le tud térdelni (pl. füst, anomáliák), meg ott ahol rendes VGA-val is leesik (bárban pár helyen pl). Ezeken kívül szinte atom stabil 60 FPS 1920x1200-as felbontásban. -
Balathruin
veterán
Nos végül végigértem a Spectrumon ismét, kár hogy nincsen teljesen bejezve. Szeméttelep és a halott város is majdnem teljesen üres, laborok is inkább csak egy nyugis sétával érnek fel. Kár érte, mert látni hogy rengeteg munka van benne, a scriptek nagyon jól meg vannak írva, nem találkoztam egyetlen komoly problémával sem. Mivel a pályák nagyon részletesek megpróbálkozom egy CoC portolással. X14 és a város problémás lesz, mert nem működnek statikussal, továbbá az utóbbit át kéne szabni, mivel a város környéke hiányzik. Vagy átkerülne Pripyat mellé.
-
Balathruin
veterán
válasz ' Tzs , #32370 üzenetére
Igen, üres pálya. Én a fake_start pályára tettem, mint az összes tesztelésemnél.
Azért gondoltam arra hogy Pripyat mellé kerülhetne, mert a térkép alapján a város egy jelentős része nem létezik még a játékban, na meg stílusban is inkább arra hasonlít. Ha a már meglévő Dead City helyére kerülne akkor át kéne szabni a pályát, mivel Yantar, Army warehouses és Limansk is határos vele. -
Balathruin
veterán
Akik esetleg sniperezni fognak, érdemes odafigyelni hogy elég sok hiba van a játékban. Pl. amivel kezdesz fegyver bármit fejlesztesz rajta (távcső kivételével) extrém pontatlanná válik. Na meg SGM mod amik nem épp a minőséget képviselik jó pár helyen. Ennek ellenére jó, de szerintem unalmas hogy egy erős fegyverrel kezdesz.
-
Balathruin
veterán
Ray of Hope fejleszői napló 1
Orosz szöveg, angol felirat. -
Balathruin
veterán
-
Balathruin
veterán
Valamelyik fegyvercsomag, mind3 jó, AO3-ban van a legtöbb minimális minőség árán, STCoP is sok fegyveres, de van benne egy bug ami miatt 20%-on ragad az AI találati esélye, OWR meg alap fevgyverek jó minőségben, szintén pár kisebb hibával.
Utána jöhet Autumn vagy sima Nature textúrapakk Structures Reduxszal, többet nem éri meg mert ki fog futni memóriából.
Van a CoP modok közt egy HD modell csomag, azt is érdemes kipróbálni (még nem teljes).
Ezen túl meg kisebb módosítások vannak amiket magadnak legózol össze, DoctorX modok, lootmoney, stb. -
Balathruin
veterán
Csak úgy megsúgom hogy a szerelők sokszor töredékét tudják mint egy informált felhasználó, cserébe irreális pénzeket kérnek olyanokért amiket ingyen megoldhatnál és nem 3 nap, hanem pár óra alatt.
Szerelő az olyan 15+ éve ért valamit amikor nem tudtál egyszerűen informálódni és a hardver is bonyolultabb volt. Főleg úgy nem értelek, hogy ez egy számítástechnikai fórum. -
Balathruin
veterán
Milyen renderen van? Azt hiszem Dx9 a legsötétebb.
Van pár beállítás ami segít, ki kell tapasztalni. Nálam világosítva van a lumscale és a tonemap is. Elsőnek a gammát próbáld meg konzolból .05 értékenként növelni, esetleg kicsit a kontrasztot is emelheted, elég színtelen a játék. -
Balathruin
veterán
Fényerőt nem éri meg piszkálni, nagyon csúnya lesz.
Konzolból, játék közben nyomj pause-t akkor látod a lumscale állításokat.
r2_sun_lumscale 1.5-2.0 köztre emeld meg ha nagyon sötét a játék. a többit nem érdemes piszkálni, hanem a tonemapot kell átírni: r2_tonemap_middlegray értéket emeld meg 1.1-1.2-re.A modot nem tudom megnézni, jelenleg 2 érdekes orosz modról tudok, amúgy a játék 100%-ban angol fejlesztésű, oroszra van hivatalos fordítás csak. Addonok is szinte mind angol nyelvűek.
-
Balathruin
veterán
válasz Blizzardking #32740 üzenetére
Várj vele kicsit, most olvastam moddb-n hogy pár nap múlva megcsinálják az új patchet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen