-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ericdrawen74
senior tag
válasz shield #24398 üzenetére
Ha nem lenne túlbonyolítva, nem is lenne semmi baj, de néhány küldetés úgy épül fel, hogy az összefüggések később derülnek ki. Mondjuk így a magyarosítással valamivel átláthatóbb, de amikor elkezdtem, akkor még nem volt teljes, csak dialog 1,2 stb.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
-
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24438 üzenetére
Ebbe a teleportba kell belépni
Ezen a tetőn landolsz. Az előtted lévő tetőre kell átugrani lefelé. Mögötted van az az épület, amin át kell menni, ha a játszótér és a folyócska partja között közlekedsz. Két vérszívó van benne.
Ide nem kell felugrani, a kiemelkedő rész sarka mellet át tudsz ugrani egyik tetőről a másikra. Ugyanígy a szemben láthatónál, a sarok mellett jobbra átlépsz a következőre.
A kép jobb szélén látszó tetősarok azé az épületé amire érkeztél a teleportból.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24448 üzenetére
Nincs. A lényeg, hogy figyeld a mozgásukat. A földszinten egy tag ül a tűznél, hátulról mögé lehet lopózni, de mögötte egy fülkében sétálgat egy másik, először azt kell ügyesen elintézni, különben meglát.A kapcsoló ott van a fülkében a falon, bár a marker nem ott jelzi. Eléggé beolvad a fal szürkéjéba, nagyjából mellmagasságban van. Mind a három ilyen.
A másodikon talán hárman, a harmadikon meg négyen vannak, ezek közül mindig van egy, amelyik ide-oda mozog, ezt kell először elkapni a megfelelő ponton és időben.
Ha megvan, még innen az első emeletről érdemes lelövöldözni a közeli házban (ha kinézel a víztorony felé, ahol egy sniper üldögél, akkor jobbra van, ennek a tetejéről lehet átmászni a csöveken a színházépület erkélyére. Vigyázat a cső alatt akna van!) kóricálókat, akkor nem kell velük a következő feladatnál foglalkozni.Más: A Radaron ( a GLADIATOR-ban ez nincs benne) a zombiapokalipszis után érdemes alaposan átkutatni a zombikat, mert kb 200 rugót szedtem össze az elektronikus pénztárcáikból, az eladható minőségű fegyvereikből meg a detektoraikból. A helyi kereskedú, ha túléli a zombirohamot, elég jól fizet, de csak azokért a fegverekért, amiknek a minnőségjelzője hosszabb, mint az első négy pötty.
A pénz akkor érdekes, ha felvállalja valaki a jótékonysági feladatot. fél millea (a gladiátorban egy milla) kell hozzá és lesz egy kisérő/védő feladat. Amúgy az a jótékonysági alapítvány, amiről szó van benne létezik.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24452 üzenetére
Nem, a toronyban lévőt majd oldalról tudod kilőni, addig védve van a palánk mögött, bár látszólag átlóg rajta. Majd a kapcsoló mellől lehet jól rálátni.
Amúgy ez a CoP-ban is pont így volt, csak ott a medence középen volt annyira radioaktív, hogy élve nem lehetett átjutni rajta, maradt a padlás, csőhíd, erkély útvonal.
Lesz olyan, amikor néhány ellen "sérthetetelen", legalábbis te nem tudod lelőni őket, csak a társaid. A Borongósban a pszi-sugárzó kiiktatásánál. Nagyon figyelni kell, hogy kit kell neked lelőni és kire felesleges a lőszert pazarolni (észreveszed, mert a fejes is csak egy pillanatra megtorpantja, pedig azzal a puskával és lőszerrel még a mellkaslövés is instant kill az alfákra nézve, kár, hogy utána le kell adni.). Aki viszont a tied, azt időben kell elkapni, mert ha odaér valamelyik a generátorhoz, akkor game over... Úgy 8-10et kell neked leszedni a megadott pozícióból.
Más: a Szövetség Ideje 2.0-ban találtam még orosz szöveget, a visszaszámlálásokhoz. A következő hunfiles-ben már azok is magyarok lesznek. Elbújtak 3 scriptben...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24456 üzenetére
A monolit kereskedő nem gond, mert a korábbi helyükre betelepülnek a katonák és velük is van egy. Akit mindenképp meg kell óvni, mert lesz még szerepe az a góré és a fegyvermester.
A teleportok tényleg furák, de a mod kifejezetten ezeken alapul, meg azon, hogy épp melyik működik, melyik nem. Ennek később lesz még jelentősége, bár nem túl sok..
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24466 üzenetére
Ezek a kódzáras hátizsákok csak a v2.0-ban vannak benne és a felsorolt artik is abban kellenek majd, a Gladiátorban az a szál még nem létezik.
A másik modell (burer) zsákja a roncs ZIL platóján van, Limanszk alagút felőli végénél. A Zilre elölről lehet felmászni.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz shield #24466 üzenetére
Jaa...Te nem is a Gladiatort tolod. Akkor én hiába is mentem a játszótérre a tatyót keresni, nem is volt ott.
De legalább lepakoltam a raktáramban a Bárból hozott javított/fejlesztett fegyókat. A lépcső melletti garázsban az autó mögött. Telepített fegyver raktár.
Amerre járok, telepítek. Ne kelljen hiányt szenvedni.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Alienhun79
tag
válasz shield #24479 üzenetére
Igazad van, én lehet megint neki ugrok a gond csak az, hogy nem lehet abba hagyni, sehol még nem tapasztaltam ami ebben van, az artik tuningját vagy tovább fejlesztését egy anomáliába dobva, és az a rengeteg detektor meg kütyü.Simán rá beszélem magam a játékra.Na megyek megizélem a bigyómmal a hogyishívjákot.
tesztoszteronstalkerista
-
hubai1979
őstag
válasz shield #24496 üzenetére
Az első móddal játszottam.Ahogy menjünk át pripyatba,az elzárt alagútban kezdődik a játék.Pont avval a karakterrel indul,akit a vadász Gonta keres.Tudjátok janovon van beállva a szabadságosokhoz.Beérve pripyatba a mosodába, minden üres.Egymás után adják a küldetéseket,kicsit fejvesztve.Ha jól emlékszem a szolgálatosoknak a vezére is ott van velünk egy csoportban.Nem tudom,hogy milyen sorrendben az egyik kereskedő,orvos,meg egy szerelő.Kb. 4-5 küldetést csináltam meg.Az elején egy kicsit érdekesek a videók.Ott dől el,hogy ellenség leszel vagy nem bizonyos csoportokkal.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24496 üzenetére
Igen, ezeket már le is szedtem a yadiskre, mint igéretes, bár nagyon kicsi modokat. Valóban a másodiknak linkelt az elsőnek linkelt előzménye.
A S.T.A.L.K.E.R. - КАК ВСТУПИТЬ В ДОЛГ (Hogyan csatlakozzunk a Szolgálathoz (munkacím, beleolvasva biztos találok valami jobbat)) 17-18 feladat (a játékos választásától függően), új történet, kizárólag a Military Warehouse pályán.
A "folytatásban" (vagy inkább "kapcsolódó sztoriban) a S.T.A.L.K.E.R - ПЛОХАЯ КОМПАНИЯ. (Rossz társaság), egy zsoldos szemével látjuk a Zónát. Ennek fő (talán egyetlen) helyszíne a kibővített Pripjaty (bár lehet, hogy a Jupiter felöli alagútrendszerben kezdődik, ez a leírásból nem derül ki egyértelműen.)
Az utóbbi szerzőjének jótanácsa: mindig olvasd el az üzeneteket, akár haver, akár ellenfél küldte és tedd amit kell.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24507 üzenetére
Olyat is találtam, ami szintén nem nagy, de állítólag 150 sidequest-et ad a CoP-hoz és 60 új "tárolót". Azért nem nagy a mérete, mert grafikailag semmit sem változtat, a scriptek, ltx-ek és xml-ek meg igen jól tömöríthetőek.
Kérdés, hogy érdemes-e olyan modokkal foglalkozni, amikben az alaptörténet ugyanaz, mint az alap, csak kibővíti azt valamelyest..
Szerintem az ilyenek inkább ínséges, modtalan időkre valók, amíg vannak új történetek.
Van egy "work in progress" mod, amit pár napja jelentettek be azzal, hogy 60%.on áll, és 2015 vége, 2016 eleje a várható megjelenés. Elvileg a sztori egy fa struktúra, és egyes ágak kizárnak más ágakat, így sokszor végigjátszható, és a végkimenet már az első lépéseknél eldőlhet. "A kiméra útja" a címe (nagyjából). Ha megérjük, lehet hogy nagy mod lesz. Ahogy az ekkora vállalásokban a nagy bukás is benne van persze. Viszont, ha ekkora cucc, akkor nem egyszemélyes lesz a fordítása.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24521 üzenetére
A teleporton át, az bármikor használható. De ha csak a sor eleji sárga jellel aktív a feladat, és nincs hozzá a kiírás végén a "célkereszt", akkor ne foglalkozz vele, Majd WinchesteR küld egy üzenetet, akkor kell tényleg visszamenni.
Bár szétnézni érdemes, mert ott van 3 kis modell is TriO-nak lerakva...STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
shield
Topikgazda
válasz shield #24539 üzenetére
Közben megpróbáltam a Katonai raktárakhoz átmenni Limankszban, természetes nem vezetett sehova.
Annyi haszna azért volt, hogy megtaláltam egy bábut a Zil platón.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24539 üzenetére
Az enciklopédia egy mellékes feladat, így nem hiszem, hogy ez okozná.
Egyébként az északi kapunál van fent a csöveken.egy hátizsákban. Ha beállsz az őrök közé az útra és arra nézel, amerre ők, akkor jobbra egy alacsonyabb épület van, a fala mellett egy halom négyszögletes szellőzőcsővel. Ezekre felmászva fel tudsz ugrani a tetőre, megfordulsz és meglátod a hátizsákot. A tető végével egymagasságban van egy oszlop, ami ezt a csőhidat tartja, arra át lehet ugrani a tetőről és oda lehet menni a hátizsákhoz.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz shield #24542 üzenetére
Mégis csak az Enciklopédia volt a megoldás.
Amit átadtam, már is megjelent az üzenet Borongósról.
Borongós vihara küldetés.
Ezt érdemes megjegyezni, kigondolta volna. Ez is egy tanulság volt számomra.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
' Tzs ,
senior tag
válasz shield #24585 üzenetére
Köszönöm! Abban például, hogy a fórum amit csinálnék, egy fajta 'összegzés' lenne a Stalker Modoknak. Mod leírások, telepítési segédletek, patch-ek, magyarítások, tippek, trükkök egy helyen. Minden modnak külön téma stb. ha érdekel részletesen írnék erről, de itt nem akarom a helyet foglalni vele...
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24628 üzenetére
Az a folytatás lenne. Ebben úgy 17-18 feladat van, de nem mindegyik kerül elő mindig, mert van, ahol oldalt kell választani benne.
Belenéztem, hát nem valami kidolgozott, a második feladatnál, ha a hangtompító pisztoly nem a hátizsákban van vagy van a kezeben (mármint a 2. slotban) bármilyen pisztoly van, úgy veszi mintha nem lenne nálad. Plusz valamiért most nem csinál zajt a fogoly, így az őr sérthetetlen. Lehet, hogy azért, mert nem a Szolgálatos egyenruha van rajtam? Rögtön megnézem...
A mocsári háznál exoskeleton, Veles detektor, AK géppuska, ha valaki erre bukik. Az egyszem meduzát érdemes gyorsan megkeresni,mert a doki ugyan ingyen gyógyit, de az antiradot drágán adja...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24631 üzenetére
Persze, írtam is, hogy pár nap múlva az is meglesz.
A fenti morgásomhoz: az a trükk, hogy az első 5 feladat elvégzéséig nem szabad semmi mással foglalkozni, csak amit a parancsnok ad. Se szerszámgyűjtés, se képződménykeresés, vagy a mocsári ház meglátogatása, szabadidőben. Ha várni kell, akkor alvás.
Azt, hogy az első 5 feladatot a parancs szerint kövessük, egyébként ki is írja egy üzenetben az elején...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24628 üzenetére
Izé... Kicsit gyanús volt az a 150 mellékküldetés, ahogy belenéztem a "Rossz társaság (Plohaja kompanyija) szövegeibe és rájöttem, hogy összekveretem egy másik moddal. Abban van 150 új mellékküldetés.
A címe: SLEEP OF REASON ИСТОРИЯ ЖУРНАЛИСТА.Az is egy pályás (Pripjaty, ez kevert meg) kis mod, de nem azonos a kettő. Előbb a Rossz társaságot csinálom meg, aztán a másikat.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24638 üzenetére
Olyan, amiben fegyvert találsz nincs, meg olyan se, amibe pakolhatnál, viszont 3 "játékbaba" van és esetleg azok hátizsákjai használhatóak erre is. Egy a hídnál, ha a tudósok tábora felé mész a teleporttól, akkor a bal oldalon, a hídpálya alatt, egy abban az alagútban, ahonnan a tudósokat kellet kimenteni (vagy a párjában közvetlenül mellette), egy meg ettől a pszi sugárzó felé, bal oldalt, még a "falazott rész" előtt, 3 összeboruló szikla alatt, az úttól úgy 30-40 m-re. Mindegyikről vannak képek a korábban linkelt végigjátszás oldalon.
Ezek ugyan a V2-höz vannak, de nem hiszem, hogy a gladiátorban máshol lennének.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24720 üzenetére
Onan szoktam válogatni, bár a most tervben lévők egyike nem onnan van:S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat - Долина Шорохов. Jön még a SLEEP OF REASON ИСТОРИЯ ЖУРНАЛИСТА, a STALKER ВРЕМЯ ПЕРЕМЕН 3.0 (ez CS mod), meg talán ez a kettő: СМЕРТИ ВОПРЕКИ 1.5 ПОСЛУШНИК és a folytatása, a ОДНИМ ДНЕМ ЖИВУ СМЕРТИ ВОПРЕКИ 2, de előbb megnézem, hogy folytatás, vagy bővítés.
A sorrend nem feltétlenül ez, meg az időt sem tduom megsaccolni. Az első kettő viszonylag kicsi, talán gyorsan megy-
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24728 üzenetére
Akkor rosszul fogalmaztam. A Suttogások völgyére (Dolina sorohov) írtam először, hogy az máshonnan van, de később azt is megtaláltam azon az oldalon, ahol a többi is fenn van. Úgy látom az a legbővebb orosz stalker mod forrás. (stalkermod.ru)
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24728 üzenetére
A hosszabbak nekem is lassan mennek. Némelyikben egy egész kisregényt kell lefordítani, de olyat, aminek a szövegét még jól össze is keverték. Sajna pl a párbeszédeknél nem lehet tudni, hogy az egymást követő sorokat felváltva mondogatják a beszélgetők, vagy két egymást követő sor egy karakter számára választási lehetőség, esetleg valamelyik csak akkor kerül elő, ha egy feladat már kész van, a másik meg akkor pont nem.
Azért kell a végigjátszásban az ellenőrzés, mert a szövegekből nem mindig egyértelmű és azért egyikünk sem él abban a közegben így a mindenféle igeidők (befejezett jövő és társai), szleng szavak, spéci (pl az oroszban a "hátravetett") jelzők akár az ellenkezőjére is fordíthatják az alapjelentését a mondatnak.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #24877 üzenetére
Megnéztem, vannak benne jó ötletek (pl az, hogy reszket a tag a hidegben, de a tűznél felmelegszik, meg a jégvirág is leolvad az arcvédőről) de következetlenségek is. Pl a földön vidáman ücsörögve gitározó tag -40 fokban, kicsit gáz.
Igaz, a fordítás alatt álló modban is rögtön az elején. Egy monolitos brigád hajlongva imádkozik, közben gitár szól és vicceket mesélgetnek egymásnak...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz shield #24991 üzenetére
az még a jobbik eset lenne, ha akármilyen átírás kicsinálja, de már az alapjáték sem megy
a másik mappában a Время Альянса modos CoP megy szerencsére, de ha az is ilyen (nem lehet semmit átírni, mert crash) akkor lehet nem kínlódok vele hadd piszkáljak már bele a fájlokba, ha nekem ahhoz van kedvem de úgy látszik a mod készítői ezzel nagyon nem értenek egyetnem emlékszem, milyen sorrendben variáltam a dolgokat, lehet hogy az átírás maradt a legvégére, de minden módosítás után próbáltam, jó-e, és egy darabig nem is volt vele gond.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
hubai1979
őstag
válasz shield #25028 üzenetére
Nem az enot magyarosítását kell használni hanem az eredetit.
https://mega.co.nz/#!LV91hYhB!ABSV3u161-_SZSn98GNBYRJSDTSk_uyoP1obYs56vbQ
nanoexos fenti.
https://mega.co.nz/#!uJUkCZST!cOzVlkNi9sD-voRlf_1DAHgES6mQBf2rw_A3m0cep4I
sgm2.2,a hulláknál lőszer, leletek meg mikor mi.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Aarpok
őstag
válasz shield #25028 üzenetére
Igen annak idején még én jöttem rá erre,hogy ezt a fájlt kell kivenni belőle.Most amit hubai linkelt az egy komplett gamedata mappa magyarítással egybe ezért mondom biztos nem örül a játék ha kivágom a fájlt mivel nem tudom pótolni a módban lévővel.Ehhez a módváltozathoz a sima sgm2.2 magyarítása jó nagyjából az új artifaktok nevét nem írja ki mivel a simában nem szerepeltek ezek a képződmények.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
- ÁRZUHANÁS !! Szép Tervező Vágó Dell Precision 3541 Laptop -65% 15,6" i7-9850H 32/512 QUADRO P620 4GB
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 3060 12Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen