Új hozzászólás Aktív témák
-
xhege
addikt
Sajna a Samsung Magyarország nagyon sokszor nincs a helyzet magaslatán.
Elég csak az évente megrendezésre kerülő rosszul működő webshop miatti kuponos bulira gondolni. Először azt gondolta, hogy ez csak gerilla marketing a részükről, de már inkább afelé hajlok, hogy tényleg ennyire bénák.
Nem szabad hagyni, csesztetni kell őket. Én az év elején vettem két db S23 Ultrát a családban lévő diák kedveményét felhasználva. A webshop hiba miatt 25% helyett 38% engedményt adott. Ki is fizettem, vissza is igazolták a rendelést. Aztán másnap írtak egy e-mailt, hogy bocs de töröljük a rendelést. Én meg írtam nekik, hogy miután kifizettem és ti visszaigazoltátok, így már inkább a fogyasztóvédelmen keresztül folytatnám a beszélgetést. 3 órán belül jött egy újabb e-mail, hogy megrendelésem átadásra került a futárnak. -
colonia
aktív tag
Én is ezt kaptam és írtam nekik.
Ezt a választ kaptam:Kedves xxx!
Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot!A Samsung webáruházon keresztül vásárolt termékekre más promóció vonatkozik.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Samsung hivatalos ügyfélszolgálatával az alábbi elérhetőségek egyikén:
https://www.samsung.com/hu/support/contact/
Együttműködését köszönjük!
Üdvözlettel,
Gergő
a Samsung Magyarország nevében[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy Watch6 Classic