Új hozzászólás Aktív témák
-
vinczetibor
aktív tag
Ilyenről nem tudok, DE ma megadta a fold 4-em zsanérja magát. Egy hét múlva lesz egy éves és 99%-ban csak a belső kijelzőt használtam. Szerintem naponta legalább 100-szor kinyitottam, de úgy is max 35-40 ezer kinyitás van a zsanérban. Hiába garanciális, eléggé felzaklatott a dolog, mert hol van a beigért 200.000 kinyitástól. Volt fold 3-asom, de féltem, hogy eltörik a belső kijezője, ezért lecseréltem 4-esre. Idén ki akartam hagyni az 5-öst, de megadta magát a zsanér. kb. 90 fokba tudom kinyitni.
Azt mondtam, hogy soha többé hagyományos telefon, mert annyival nagyobb élmény a foldot használni, de hogy egyfolytában attól rettegjek, hogy mikor törik vagy romlik el a nyitogatástól, hát már nem tudom...
A kolléganőm két éves fold 3 kijelzője most tört el. Soha nem láttam a belső kijelzőt használni. Mindig gondoltam, hogy milyen ütődött, hogy a kis kijelzőt használja, amikor ott van a nagy. Erre otthon kinyitotta és egyből eltörte. Az övében biztos, hogy nem volt 1000 kinyitás a két év alatt...[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Még annyit az elromlott hinge-es Fold 4-ről, hogy ma bevittem az itteni (Anglia) Samsung Support Centre-be. A fickó azt mondta, hogy akkor garanciális, ha nincs rajta ütésnyom és egyből a fóliát nézte, hogy rajta van-e. Nincs rajta ütésnyom és a fólia is rajta van, de már itt is kezdik a szharakodást? Ha nem lett volna rajta fólia, akkor ráfogta volna, hogy attól nem nyílik vagy mire készült? Az egy éves telefonon lehetett volna kisebb sérülés és akkor ugrott volna a garancia vagy mire gondolt?
-
vinczetibor
aktív tag
OFF topicban a Fold témáról néhány gondolat, ami most kavarog bennem.
Soha nem találkoztam még hasonló felhasználói élménnyel egyetlen telefonnál sem.
Azt mondtam, hogy soha többé nem veszek hagyományos kialakítású telefont az életben, mert annyival jobb egy ilyen nyitogatós telefont használni.
Viszont most szembesülnöm kell azzal, hogy az én felhasználói szokásaimat az előző generációs Fold 4 készülék nem tudja kiszolgálni. A Fold 3-at azért cseréltem le a Fold 4-re, mert féltem, hogy nem fogja bírni a gyűrődést további egy évig. Aggodalmaim miatt cseréltem le az újabb kiadásra. A Fold 4 egy nagy előrelépés fizikai megbízhatóság szempontjából a Fold 3-hoz képest, de bebizonyosodott, hogy nagyon messze van attól, hogy egy több évig gond nélkül használható telefonként tudnám használni az én használati szokásaim mellet. Zsebre tehető táblagépként használom. Telefon, ha hívást kezdeményezek, fogadok valamint fényképezek, de minden egyéb esetben táblagép, mert az első dolog, hogy kinyitom, ha bármi mást akarok csinálni.
Nyugodtan kijelenthetem, hogy az esetek 99%-ban a belső kijelzőt használom. A belső kijelző az, ami naggyá, különlegessé teszi és megkülönbözteti minden más hagyományos telefontól a Foldokat. Ez egy telefon és egy tablet egyben, valamint a DEX funkciónak köszönhetően egy asztali számítógép is. Három az egyben, ami egyedülálló a telefonok között.
A probléma az, hogy jelenleg nem állnak rendelkezésre azok az anyagok, amik biztosítanák egy ilyen eszköz évekig tartó problémamentes használatát.
Valójában a Samsungnak kellene felismernie, hogy jelenleg nem képes több évig problémamentesen használható hajtogatós telefont készíteni és ezért szükség lenne egy speciálisan a hajtogatós telefonokra vonatkozó garanciális javíttatási feltételrendszert kialakítania.
Ami eltér a nyitogatós telefonoknál a hagyományosoktól, azokra más feltételrendszernek kell vonatkoznia. Ilyenek például a zsanér és a belső kijelző. Nem jöhet azzal, hogy ha eltörik a belső kijelző azt nem akarja garanciában javítani, mert ha a külső kijelző törik el, akkor az csak külső behatásra történhet. Ezt a fajta telefont arra találták ki, hogy nyitogassák. Itt a külső behatás, a nyitogatás a rendeltetésszerű használat. Ha nem nyitogatom, akkor nem rendeltetésszerűen használom a telefont, mert ez egy nyitogatós telefon. Az természetesen más kérdés, hogy van néhány barom, aki valamilyen perverz, érthetetlen módon azzal szórakozik, hogy belenyomja a körmét a belső kijelzőbe és azzal megrongálja azt. Erre nem szabad, hogy garancia vonatkozzon a belső kijelzőre sem.
Muszáj lenne a gyártónak ingyen cserélnie a belső kijelzőt akár hányszor is romlik el legalább három éven keresztül. Ha ezt nem tudja vállalni, akkor ne gyártson ilyen telefont.
Ha nem tudja biztosítani, hogy a tulajdonos otthon tudja cserélni a belső kijelzővédő fóliát, akkor azt ingyen, bármennyiszer történik is a garanciális időszakon belül, azonnal a szervizben cserélnie kellene különösen, ha úgy kezelik ezt a fóliát, mintha a kijelző része lenne bár elmondásuk szerint nem az...
A különböző kopásokkal, karcokkal kapcsolatos hozzáállásuk teljesen elfogadhatatlan.
Nem tudnak olyan tokot biztosítani, ami védené a telefont, mert sajnos nincs ilyen gyári tok, akkor a Foldoknál nem szabadna, hogy ezzel foglalkozzanak.
Úgy gondolom, hogy ameddig nincsenek meg a feltételek egy legalább három évig megbízhatóan, problémamentesen használható hajtogatós telefon gyártására, addig a gyártónak kutya kötelessége lenne az ilyen telefonokat vásárlókat megkülönböztetett módon kezelnie, hossszabb könnyített garanciális feltételeket biztosítani számukra. -
vinczetibor
aktív tag
válasz gilfoyle #156 üzenetére
Az én Fold 4-emet megjavították 48 órán belül. Kb. 3 óra múlva kapom vissza. A zsanér romlott el és nem lehetett kinyitni. Egyelőre annyit tudok, hogy kicserélték a külső és belső kijelzőt, valamint a teljes telefonházat. Valószínűleg nem tudták szétszedni és össze-vissza törtek mindent.
-
vinczetibor
aktív tag
Biztos szét is szedték 10 perc alatt csak utána már nem lehetett összerakni.
A zsanér miatt nem lehetett kinyitni. Cserélték mindkét kijelzőt és mindkét akkumulátort a telefonban és az van a hibajegyzékben, hogy a képminőség nem volt megfelelő és az érintőképernyő (touchscreen) nem működött. Biztos a szétszedésnél megsérültek a kijelzők. Semmi baj nem volt a kijelzőkkel, de örülök, hogy cserélték őket. -
vinczetibor
aktív tag
Hááát nem tudom. Használd két évig és majd megtudjuk a negatívumokat.
Nem egészen egy év után nem lehetett kinyitni a Fold 4-emet. Mindent cseréltek benne és most azon imádkozom, hogy kibírja az S24 Ultra megjelenéséig. Biztos lecserélem, hogy utána fél év múlva visszaváltsak a Fold 6-ra. -
vinczetibor
aktív tag
Nekem egy évesen tönkrement a zsanér a Fold 4-en és már a belső kijelzővédő fólián hajszálrepedések voltak. A telefonálások kivételével mindig a belső kijelzőt használtam. Két nap alatt cseréltek mindent a telefonban és telefonon.
Arra számítok, hogy kb. további egy évig fogja húzni meghibásodás nélkül. Elképzelhető, hogy csak nem volt szerencsém a zsanérral és az új zsanér jobban fogja bírni. A fólia biztos tönkremegy egy év alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen