Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz krisztián98 #32 üzenetére
A cég honlapján talán fent vannka szerviz elérhetőségek, de legrosszabb esetben is egy telefonszám biztosan. A vásárlás helyén is meg tudják talán mondani, hol találsz szervizt, és a garanciapapírokon is rajta szokott lenni.
A szavatosság a vásárlástól számított 3. év végéig tart, itt ha kétségbe vonják, hogy gyártási hibás a készülék, neked kell bizonyítanod (pl. fogyvédelem bevizsgáltatással) hogy valóban nem te okoztad a hibát. Ekkor kötelesek ingyen javítani, ha nem lehet, kicserélni egy ugyanolyanra, ha ez sem, visszaadni a teljes vételárat (ezt már a vásárlás helyén kell megtenni). Mindez a Polgári törvénykönyv alapján jár.
Kicsit visszaolvasva egyébként úgy tűnik, a magyar Samsunggal érdemes lehet felvenni a kapcsolatot.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)