Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pw12345

    aktív tag

    válasz shotika #110556 üzenetére

    Persze mindent meg lehet magyarázni. Értem én, hogy véded a mundér becsületét, meg, hogy meg kell élni, teljesen természetes.
    Utolsó kalandodból még azt is feltételezem, hogy a jóhiszemű, becsületes kategóriába tartozol és, azt hiszed ez az általános, ám sajnos tévedsz.
    Én is estem hasonló hibába, mikor melózni kezdtem, próbáltam cimbizni. Azt hittem, ha haverkodás nem is, de legalább alap szintű kollegialitás lesz a munkatársak közt, ehelyett jobbára az áskálódást és a pakolást tapasztaltam és nemcsak az én irányomba, hanem általában: felfele nyalok, lefele taposok. De OFF.
    A környéken pl. van 4 elektronikai üzlet, 2-ben nagyon korrekt az ürge (ezek csődbe is fognak menni: nagyon xar helyen vannak), egyben sunyi, briganti banda fészkel, egyben, pedig antikereskedők: mi a q anyádnak jöttél be az üzletbe, rohadjon meg a világ típusú hozzáállással.

    "Kiszórják, ami jó és viheted, az újra leszalagozott, vagy szépséghibás dobozos terméknél pedig szólnak a vevőnek, hogy online rendelésből visszahozták stb, ha akarod megnézheted, és eldöntöd hogy kell-e."
    Én nem mondom, hogy minden termék selejt, vagy minden kereskedő briganti, de ez a sci-fi kategória, szerintem te sem gondoltad komolyan. Persze, van polcosnak hirdetett termék, meg "sárga matricás" meg "túrd meg dobozos termék" (kinek szíve joga, hogy bevállal zsákbamacska terméket),
    csak, amikor a teljes árú, újként árultból a 4. dobozon látom, a maximális 4-ből, hogy az átvágott, leszaggatott ragszalag felül van ragasztva, hát bizalomgerjesztő.
    "Utóbbiakat általában jelzik valamilyen módon" Legalább ennyire általában nem jelzik. Nemrég írta valaki, hogy az egy hetesnek hazudott TV service menüjében 2000+ üzemóra figyelt.

    "Ha nem mutatják meg? Hát elmész máshova." Ha van még hova, Kínából meg TV-t, hűtőt, mosógépet nem rendelnék...

    "Mintadarab ára nyilván alkuképes" Legalább ennyire nem nyilván (meg az sem, hogy feltüntetik, hogy mintadarab), de, aki bevállalja, tudván, hogy mintadarab, az magára vessen, ha megszívja, ezzel nincs is gond.

    "Az Euronics saját gyakorlata, hogy kibont kb minden terméket" Marha jó gyakorlat.
    Te is pontosan tudod, azért cserélgetik, hogy a "kirakati" üzemidővel, kvázi "spóroljanak".
    (Nyilván a hűtőket, mosógépeket, nem cserélgetik: nem üzemel, nem kopik.
    Mondjuk nem is mentem még arra sehová, hogy bőszen csomagolják újra a tűzhelyeket. :DDD )
    Máshol is azért van 5-ből 5 felbontva. Azért megyek szinte mindig arra, hogy épp csomagolnak vissza valami TV-t és nem, azért mert megrendelték, megy vissza a kupacba.
    Auchanba nem sűrűn járok, a Tesco meg lehet, hogy kapásból levetett, átcsomagolt árut kap, így nem is kell vesződniük a bontogatással (érdekes viszont, hogy hajnali időpontokban rendszeresen botlottam TV újracsomizásba). Náluk már elektronikai terméket nem szívesen veszek, mert nagyon hamar tönkrementek.

    "Túl nagy, túl kicsi, nem az amire számítottam (ezt még meg is tudom érteni), és a kedvencem a véletlenül kettőt rendeltem." Látod, én pont nem ilyen apropóból dobom vissza, ha visszaviszem: hanem dög a termék.
    De divatáruról nem is volt szó, vagy te a TV-t ráhúzod a gyerekre? :F
    A BB legutóbbi húzása elég érdekes volt, ha már árcímke (én pont nem erre gondoltam), az is hülye, aki a 600000-es laptopot berendelte 6000-ért, aztán csodálkozott, hogy nem jön. A cég is nagyon gerinces volt, hogy fogadta ezeket az átutalásokat. Én meg szoktam nézni a neten az adott készülék paramétereit, nem hagyatkozom, arra a fecnire, amit melléraknak (ha ki van töltve éppen), de az sem 100%.
    Azt viszont nagyon nem szeretem, mikor 4 ár van kint (a kasszánál egy ötödiket üt be) egy termékre, semmilyen ár nincs kint, kint van egy ár és a pénztárnál, valahogy egy magasabb ár kerül beütésre, vagy épp nem üt entert a végén ("elfelejti" a drága) és így nem kerül levonásra az akció. Balhéztam már ilyenek miatt. :((

    "Tudd, hogy mit akarsz, és azt kapd, amit akarsz." Általában konkrét elképzeléssel, netes előkészülettel állítok oda a boltba, vagy rendelek. Arra ugye nem számítanék, hogy valaki levetett cuccát kapom új gyanánt.

    Utóbbi kalandodhoz. Nagyon szimpatikus, hogy sem on-line, sem személyesen nem lehet lemondani, módosítani a rendelést, valószínűleg hiába hívtad volna őket: élő embert nem kaptál volna, a menürendszer meg nem tud (tudhatna, de minek) érdemben ügyintézni. Megteheted, hogy nem veszed át, csak utána ne csodálkozz, ha a következő rendelést már hiába várod, mert "fekete listára" kerülsz. Hasonló a helyzet az elállásra is, az ED pl. (nem mondom, hogy mindig, de) alkalmazza ezt a gyakorlatot.
    Notorius barmoknál még meg is tudom érteni.

    De parttalan a vita, olvasom néha a kereskedői topicot (jókat röhögök rajta) a sok hülye, primitív, bunkó, idióta vevőről szóló sztorin. Van belőlük bőven tudom én. Csak legalább ennyi kretén, tapló, állat kereskedővel, ügyintézővel hozott már össze a jó sors. Kedvencem, amelyik azt sem tudja mit árul.

    (#110555) joccadok
    Örülök, hogy sikerült. Engem pl. megszívatott a DVI-HDMI, minden újraindításnál elnyalta a képet, hiába volt minden natívon, mókolni kellett a driverrel és a TV beállításokkal is.

Új hozzászólás Aktív témák