-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kornel1000
tag
válasz dethroner #104015 üzenetére
Egy Samsung Ue55D7000-es tv-m volt ezt szeretem volna lecserélni valami modernebbre . MM-ből rendeltem Ue 55 KU 6450-es tv-t. Egy óra múlva visszavittem ,mert vállalhatatlan volt a képe a régi készülékhez képest.
Kirendelt Samsung tanácsadóval elég sokat beszéltem az MM-ben erről a problémáról. A lényeg ,hogy ks7000 sorozattól ajánlott a vétel. De említette ,hogy elég sok minőségi probléma van vele ,amiket itt is említettek bevilágítás, összeszerelési minőség . Ezért nyugodt szívvel a ks8000-es sorozatot ajánlotta. December 1-én tulajdonosa lettem egynek. Azt kell mondanom hibátlan. Nagyon szép képminősége van, és az összeszerelés sem hagy kívánnivalót maga után. -
kornel1000
tag
válasz keIdor #104963 üzenetére
Azt nem tudom megmondani ,hogy a 49" ks8000-es mennyire érintett . De 55ks8000-es van tapasztalat. MM-es vétel ,Samsungtól kiküldött ember elaltatott a prémium termék butasággal ,itt nincsen pixel hiba, ha esetleg később észreveszem akkor Samsung cseréli a készüléket. Nem ellenőriztem, amúgy ez nem jellemző rám. Vásárlástól számított kettő héten belül kiderült , 4 különböző helyen van pixel hiba megspékelve 3db porszemmel. Pontosan ezt várja az ember egy "prémium minőségű terméktől".
Samsungot hívtam a cserével kapcsolatban ,elhajtottak mint a magzatvizet. Részükről csak kijelző csere jöhet szóba. Rábólintottam ,1 héttel ezelőtt megtörtént a panel csere. De a beszerelés pillanatában már kiderült ,hogy az új kijelzőn is van egy piros pixel hiba + 2db porszem. Arányait tekintve most jobban állok ,de hogy ez nem egy prémium minőség az biztos. Tegnap voltak a szervíztől újból ,most csak fotózták a pixel hibát. Majd hívnak.... Közben a Samsung-nak több e-mailt is írtam ügyemmel kapcsolatban ,le sem tojnak . Előre megírt belinkelt válaszokkal fárasztanak, ami nem is az általam felvázolt problémára vonatkozik. Erre nem veszik a fáradságot. Azt nem tudom a készüléket előállító gyárból hová tűnt a minőség ellenőrzés ,hogy a szemük lenne ugró bajnok akik ezt így átengedik!
Szóval száz szónak is egy a vége ,mielőtt megveszed rendesen nézd át. Ha találsz rajta pixel hibát ,akkor hozzanak egy másikat, addig még nem kapsz egy hibátlan "prémium minőségű "terméket. Ezt utólag én is így csináltam volna ,akkor nem lenne ez a szívás ami már hetek óta tart, és nem igazán tudok örülni a megvásárolt termének. Viszont itt nem kell félned a hátlappal kapcsolatban ,nem engedi el a ragasztás ,mint a ks7000-nél.
Ezzel meg is van magyarázva a drágább eladási ár[ Szerkesztve ]
-
kornel1000
tag
válasz Flashget #104996 üzenetére
Csereutalvány kérésemre ezt a választ kaptam a Samsung ügyfélszolgálattól:" Sajnálattal értesültünk arról, hogy készülékével nem elégedett.
Tájékoztatjuk, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt Központjában szerviz tevékenység nincs. A meghibásodott termékeink javítását szerződött szervizpartnereink végzik. Amennyiben Központunkba érkezik javításra vagy cserére vonatkozó kérelem, annak elbírálása szervizeink szakvéleménye alapján történik.
Szervizpartnerünk tájékoztatása szerint a készülék legutóbbi javítása óta nincs tudomásuk hibás működésről, a javítást követően a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működött."Ekkor még ki sem jöttek megnézni a hibát ,nem még hogy javították
Itt nem is az ár a fontos tényező.Hanem, hogy az ember a pénzéért elvárna egy hibátlan készüléket legyen az 100 000Ft vagy 500 000Ft.[ Szerkesztve ]
-
kornel1000
tag
Srácok, valakinek van tapasztalata a következő hibajelenséggel kapcsolatban? Lehet, hogy az utolsó firmware”1160,6” frissítés idézte elő, de gondolom akkor másnál is jelentkezett volna…. „Ks7000-nél is ez a legfrissebb firmware „
Tehát, azok a tv adások, amiket nézzek a „kedvenc1”-ben vannak elhelyezve. Ez van kiválasztva a tv-n alapértelmezettként. Mondjuk, este kikapcsolom a tv-t. Másnap reggel, ha bekapcsolom a készüléket ,akkor annak a tv csatornának kellene, automatikusan megjeleni a képernyőn ,amit előző este kikapcsolás előtt néztem. Eddig így is volt, viszont az utóbbi időben csak fekete háttér jelenik meg bekapcsoláskor. Ha rányomok az info gombra a távvezérlőn, akkor adáshoz rendelt csatornaszám látható , ez megegyezik azzal, amit előző nap néztem ,de kép nincs. Menu,hangerő,home elérhető a tv-n fekete háttér alatt is. Viszont, ha a csatornaléptetés + - gombjait akarom használni akkor semmi. Egyetlen módja ,hogy képet varázsoljak a készülékre ,ha manuálisan elnavigálok a kedvenc csatornákhoz ,és ott kiválasztok egy tv adást. Onnantól fogva jól működik. Ebben az a legszebb ,ha ezek után kikapcsolom a tv-t ,és mondjuk 40 perc múlva visszakapcsolom a készüléket ,akkor teljesen jól működik. Az a tv csatorna jelenik meg rajta ,amit előtte néztem.
Úgy látszik a hosszabb kikapcsolt állapot után, memóriáját veszíti) M ár próbáltam megoldásként , a gyári visszaállítás alaphelyzetbe lehetőségét ,de nem lett jó.
Készülék:55ks8000.
Köszönöm! -
kornel1000
tag
válasz kornel1000 #104992 üzenetére
55KS8000 folytatás.. Tegnapi napon megtörtént a 2.kijező csere is. Nem gyenge 16 napba telt a bejelentéstől. Még most sem hiszem el ,de hibátlan, pixel hiba ,és por mentes. Volt még egy problémám, firmware frissítés "1160.6"után, a tv csatornákat nem jegyezte meg bekapcsoláskor a készülék. Ez is megoldódott ,szervizest megkértem csináljon egy factory reset-et ,a szerviz menüből. Ezzel sikerült javítani ezt a problémát is.
Úgyhogy most már van egy hibátlan készülékem! Köszönöm Samsung ezt a csodálatos kettő hónapot -
kornel1000
tag
válasz Rp526 #105534 üzenetére
Elég lesz
"A Samsung cég kijelzői (a vásárlástól számított fél éven keresztül) ezentúl az iparág legszigorúbb – az ISO 13406 szabvány szerint osztályozott – Class I előírásnak kell megfeleljenek, ami annyit jelent, hogy a panel egyetlen olyan pixelt sem tartalmazhat, amely mindig fényesen (első típusú hiba), illetve mindig sötéten (második típusú hiba) világít, továbbá nem lehet egy subpixel-hiba sem rajta (harmadik típusú hiba)." -
kornel1000
tag
válasz liszi70 #105542 üzenetére
Innen a fórumról, csak régebbi hozzászólás volt. Viszont be is tartják, "prémium " kategóriás tévéinél. 7000-es széria felett, ezt az oktogon szerviz is megerősítette. De ismerősi körömben volt példa arra ,hogy 5000-es szériánál cseréltek panelt 1db pixel hiba miatt.
-
kornel1000
tag
válasz thunder75 #105864 üzenetére
Helyedben 55ks8000-as venném. Főleg ,mert nagyon jó áron meg tudod most venni : Extreme Digital ,Euronics 450 000FT. Nem lesznek "bevilágítási ,felhősödési" problémáid ,összeszerelési minősége jobb. Amire figyelj vásárláskor, az a pixel hiba ,és porszem a kijelzőben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Volvo és Saab topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Surface
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest