Új hozzászólás Aktív témák

  • Mic ACE

    aktív tag

    Nem tudom, én egyszerűen aggódom ezek miatt a visszatérő problémák miatt. És nem is annyira zavarna, ha tudnám, hogy bármi probléma van a telefonnal az ember beviszi a szervizbe és mondjuk 1-7 nap alatt megcsinálják, és kb. egy évig nyugodt lehet. De ahogy hallom nem ez a szokás, hanem szinte mnden szerviz hardverprobléma esetén ül rajta egy hónapot, vagy többet, mire visszakapja az ember a telefonját, ami helyett persze nem adnak egy ugyanolyan ideiglenes készüléket, hanem találd fel magad alapon oldják meg. Mindennek a tetejében még össze is szokták karcolgatni, hagy örüljön az aki vigyázta, és hogy minden ''jó'' legyen egy hónapon belül újra kijön ugyanaz a probléma. Márpedig úgy tűik, hogy ha a zúgást mondjuk a szoftver okozza és ez javítható, akkor is a joy miatt biztos a szervizban fog kikötni a kütyü. Mindezért fizessek ki pl. függetlenül tobb, mint 90000Ft-ot..., hát ez durva. Ja, és vidékiek + költség + idő, mert szerviz nincs mindenhol. Fogyaszóvédelem mikor fogja már se**berúgni egyszer a mobilgyártókat, mert ez szerintem már igenis a fogyasztók szándékos megkárosítása a piaci helyzet megőrzésének érdekében?
    Huh..., no most jól kiosztottam nekik. :DDD

    "De minek az a párt, ami övön alul árt, meg a nagy vörös állami szuszpenzor!''

Új hozzászólás Aktív témák