Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    válasz Deck #173 üzenetére

    Beszélgetünk róla, nincs ebben semmi kötekedés....egyébként is lassan eltolom a biciklit.

    A történetnek sztm nem árt erősnek lennie, mert erre épül a game.
    Ráadásul elég jó nevek dolgoztak rajta. Többek között a KOTOR II-Fallout megálmodója is.( Aaron Contreras + Chris Avellone+SW Clone Wars series kitalálója ) Bízom benne, hogy érdekesek lesznek az új planéták is.
    Aztán majd elválik....

    Maga a pálya tervezés/szerkezet az egy összefüggő dolog lesz. Többször is lenyilatkozták hogy a Metroid-Castlevania adta az ötletet, ezt hozták be.
    Hajaz még kissé a Dark Souls első részére is, de a tavalyi God of War vagy az Ori and the Blind Forest is hasonló.
    Lesz benne bőven mászkálás/ide oda ugrálás....logikai dolog. Jó pár titkos hely. Első nekifutásra be nem járható, rákényszerítik az embert, hogy ide oda szaladgáljon a felépített világban.
    Természetesen ez kitolja majd a játékidőt! Már aki alaposan fel akarja deríteni a dolgokat. ;]

    Én annyi rpg elemre számítok,amennyit leírtam fentebb. Inkább eksön men lesz ez, számomra.
    A harcrendszert meg sokszor kifejtették a Respawn tájáról.Ami a FromSoftware játékokat illeti, van nem egy interjú is fejlesztőkkel.

    De azon nem veszünk össze, hogy mihez hasonlítják a játékot a fejlesztők, vagy én...vagy Te. ;] :D

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák