-
Fototrend
Star Wars Jedi: Fallen Order
-Az Összefoglaló tartalma frissül-
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Peter
őstag
válasz markknight #9 üzenetére
Én azt remélem hogy választható lesz. ☺️
-
F_Peter
őstag
válasz l.skywalker #44 üzenetére
Azt hittem már egyedül vagyok... 😀
Na jó nem, mert a többségnek tetszik, csak a másik oldal hangosabb. ☺️ -
F_Peter
őstag
Hétvégén kicsit rákockultam a játékra.
SW rajongóként már bejelentés óta nagyon vártam és eleve úgy áltam hozzá hogy jóformán mindegy mi lesz, lejátszom, mert SW. Még nem fejeztem be, de 12-14 óra biztos benne van.
A indulás bejött, azt éreztem hogy végre egy jó kis SW story game. A képivilág már a bemutatókban sem tetszett, így most sem szívem csücske, de ezt félre tudom tenni. Pár helyen kifejezetten zavart viszont a karakterek kivitelezése. Aztán valahogy hozzászoktam és idővel nem zavart, persze azért is mert másra helyezte a hangsúlyt a játék.
A kezdés után jött a Prince of Persia Jedi köntösbe, ami viszont csalódást okozott. A műfajt lehet szeretni meg nem szeretni, sokakat idegesíthetnek az ugrálós / puzzleos részek, én sem vagyok annyira oda értük. Nagyon régen játszottam ilyen jellegű játékkal így újra bele kellett lendülni, amivel nem is volt gond és már a második bolygón rákaptam az ízére, aztán egyre jobban megkedveltem az ugrálós, csúszkálós, kapaszkodós kihívásokat. Azt viszont megértem, hogy ez sokaknak elveheti a kedvét az elején. Nekik azt tanácsolom, hogy tisztázza magában a térképet, hogy megtanulja használni, majd kövesse a sárga jeleket az elsőre leglogiksabbnak tűnő úton. És ne felejtse el hogy az útrövidítések unlockolása, leginkább a gyorsabb visszajutást (vagy a következő bejárást) segítik, nem az aktuális célhoz jutást.
No, de miért is volt ez a rész a csalódás. Pont az SW érzés hiányzott belőle. Egy dungeon hentelés éreztem inkább, ahogy ölöm a bogarakat, meg kosokat, békákat meg kitudja milyen bestiáriumból előkapott lényeket, amik ugyan nem idegenek az Sw-től, de nemis ennyire jellemzőek. Illúzió romboló volt ránézni a területre fentről és látni, ahogy áll két rohamosztagos mellettük 10 méterre két bogár, arrébb meg egy kos-szerű valami és várnak arra hogy arra menjek hogy beinduljon valami. Ráadásul amikor szembesültem hogy bizony minden helyre többször vissza kell mennem (miközben a pályák/bolygók is egymáshoz képest átskinnezettek csak), akkor meg szidtam hogy mennyire önismétlődő lett és hogy mindent amit tudtak újrahasznosítottak - igaz, okosan tették - a játékidő kedvéért. Az egészet ekkor nagyon "olcsónak" találtam.
És szerintem ezekere az érzésekre sokan ráfutnak, aztán adják is el a játékot pár óra után, vagy behajítják a polcra, viszont itt jön a de...Már a csalódottságom közben is jött egy-egy rész, ami erős SW sztori játék érzését adta (pl. megérkezés Kashyyykra) és elégedetten dőltem hátra, hogy "na, csak jó fog kisülni ebből", de akkor ezek rövid ideig voltak csak. Ahogy haladtam előre ezekből egyre több lett, egyre erősödött bennük, hoyg ez valóban egy SW történet. Az ugrálós-mászkálós részek már zsigerben voltak és úgy haladtam rajtuk hogy szinte észre sem vettem, a harcok pedig egyre jobbak és jobbak lettek és képességeknek hála ezekben is egyre inkább SW-t láttam és nem egy átskinnezett Prince of Persiat. Itt már fel tudtam figyelni arra, hogy milyen jó az audio anyag is és hogy ezzel is adták az érzést, amit vártam.
Összeségében a konklúzióm, hogy én ugyan jobban örültem volna egy más műfajú SW játéknak, de ezt is sikerült megkedvelnem, csak idő kellett neki. Az egyre gyakrabban feltünő "erős" részek, amik feledtetik mindig a számomra "olcsó" megoldásokat.
Ha a jó tündér kérdezné, akkor egy Open world SW, mondjuk a Battlefront 2 grafikájával, AC-s fejlődési rendszerrel jöhetne (ezt úgy is csak össze kell lopkodni ).[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
Akkor jelen!
Az AC-nak a fejlődési rendszerét írtam csupán, ahogy fejlesztheted a karatert.
Egy OW-t lehet jól meg rosszul csinálni, abban igazad van hogy az AC unalomba tud fulladni és önismétlődő, de pl. az RDR számomra meg nem az.Nem, nem fognak OW-t csinálni, mert nincs okuk rá.
A Fallen Order időben, költségben elég barátian kijöhetett nekik és ez is nagyjából meghozza azt a pénzt amit egy 5x nagyobb volumenü OW hozna mondjuk 4-5 év fejlesztési idővel. Vagy marad az általad is írt átskinezés, illetve egy lehetőség lehetne még: ha GTA /RDR szerűen lenne online része, ahol tudnak pénzt kaszálni (amivel szerintem már óvatosan bánik az EA)..
No, de ettől én még várhatom a jó tündért, ha jön szólok mire juttotunk.[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
Majdnem 100%on vagyok JK fokozaton, de pàr làda hiànyzik. Megnèzem melyik helyen, oda küzdöm magam, centiről centire vègig nèzem, ès meg is van a làda helye, de nyitva van, de ûgy veszi mintha zàrva lenne. Kb. a 6. ilyenen vagyok túl. Így soha nem lesz 100%.
Valaki tud ilyen hibàról?
Új hozzászólás Aktív témák
" Szeretném Megkérni a topicba látogatókat, hogy a játék történetével kapcsolatos hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
Más játékosokra tekintettel : ) Köszönöm ! "
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy GT-S 3100 telefonba hol a rendeljek akksit?
- Mikrotik routerek
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Apple notebookok
- Óra topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN