-
Fototrend
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
válasz VikMorroHun #476 üzenetére
Ezt is tudtuk, hogy nem lesz atmospheric flight. Viszont, remélem, hogy lehetőség lesz arra, hogy a modderek ezt is belerakják. Meg ugye ami nekem inkább szívfájdalom, hogy nem lesznek planetary vehicle -k sem, és szintén remélem, hogy modderek már dolgoznak ezeken.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #476 üzenetére
A talajtol 50-100 meterre te fogsz repkedni a JetPackoddal, foleg lowgrav bolygon
Amitol a legjobban tartok, ES NAGYON remenykedek, hogy nem lesz igaz a pletyka, hogy a procgen minden leszallaskor aktiv lesz.
Mire gondolok? Ket helyre tudsz leszallni egy bolygon: Egyszer a mar ismert PoI-khoz, amik a bolygonezetben is lathatoak, meg vanna nevezve, stb. Masodszor pedig manualisan raboksz a bolygora, hogy oda, es kesz ott szallsz le.
Ez utobbinal ha leszallsz egy regioba/tile/cellaba (nevezzuk barhogy), a jatek legeneralja a tartalmat. Ez oke. Na most innen felszallva es ujra leszallva ugyanarra a pontra, azt mondjak egyesek, hogy ugyanaz a domborzat, de nem ugyanaz a tartalom fog fogadni a procgen miatt.
Amit valahol meg is ertek, mert a Creation Engine egy Skyrim szintu vilagot is nehezen tud mar memoriaban (es mentesi fajl meretben) tartani sok-sok ora utan, itt meg van 1000 bolygo es azon van 10-20 Skyrimnyi terulet, azok dugig bazisokkal, banyakkal, varosokkal, hajoroncsokkal, stbstb, amelyekben istentelen mennyisegu lootot hagyhatunk ha kifosztjuk oket, amit a jatek nem fog tudni lekezelni. Na de akkor is, valahogy furcsanak tunik - MEGEGYSZER, HA IGAZ -, hogy minden landolas utan uj helyen lesz egy random settlement (akar kell neki segitseg, akar nem ) egy rom, egy bazis.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest