Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz szabonagyur #59293 üzenetére

    Nekem IS200-al van összehasonlítási alapom. Nyilván teljesen más kávéház a kettő, de ha a 120 LE vs 155 LE-ből indulunk ki, akkor nem érzem azt, hogy úristen, a Dunába kell lökni az S-Crosst. Legalábbis az alapján, amennyit eddig mentem vele. Tud ez menni, csak nem 1700-nál kell elváltani, mint amit a kijelző erőltetne... :D

    Egyértelmű, hogy a 6 hengeres sorhatnak százszor szebb hangja van, de nem csak ebből áll a világ. Én az IS-el 145-148 környékén közlekedtem pályán, ott 10-10.5 a fogyasztása. Nem annyira zavart, még a 480-as benzinnél sem zavar annyira, de azért, ha eljutunk a 600-700 Ft-os üzemanyag árakig, akkor azért már elgondolkozom, hogy mekkora a különbség az IS és a Cross között üzemanyagban mondjuk egy 700 km-es távon.

    Amúgy még nem mentem az S-Crossal pályán, ezzel is tartani szeretném ezt a 148 körüli közlekedési tempót. Kíváncsi vagyok, hogy ott mennyit fog enni. Biztos megjön azért az étvágya, de nem lesz 10.5 gondolom.

    Egy dolog hiányzik nekem belőle, hogy mikor bezárom az ajtót, nem húzza fel az ablakokat automatikusan. Az IS igen. Viszont, ha nem vezetési élményben és hangban nézzük az IS-t, akkor fapadosabb az S-Crosshoz képest, de nem is csoda, 1999-es konstrukció.
    Nincs benne tempomat (csak az automatába raktak...), nem multikormányos, nincs kulcs nélküli nyitás. A gyári fejegység ókori. Nincs bluetoot, mp3, usb, aux, semmi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák