Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
Sziasztok!
Jó látni, ennyien becsülék a Suzukit, nekünk is van egy 10éves még a régi Swift Sedan 1.6LS''amikor vettük ezt mondták montos típusnak,tudnilik egy hengerenkénti injektoros motor található benne'' 112LE,nem igazán eszik sokat, 6liter körüli. 300.000KM van benne komolyabb szervízen még nem volt a motor, igaz mostmár nem ártana neki hiszen eléggé sípol az injektor meg csattognak a szelepek.Valószínűleg ha megvan a jogsim én fogom megkapni az autót.Már nagyon várom.Végszó: Az én családom nagyon büszke rá, és nagyon szeretem azokat az embereket akiknek SEAT TOLEDO ''10Év körüli'' vagy SKODA FABIA van a tulajdonukban és szídják a Suzukit.Hát azért az új Swift minden extrával még mindig olcsóbbra jönn ki, mint az a rusnya Fabia, és szerintem egy sokkal jobb autót kapunk. -
Dyno
veterán
Hát nem tudom szerintem nem mert akárhányszor valahova bevitte apám szervízbe vagy bármi mindig várni kellett az alkatrészekre, merthogy egykét alkatrész nyomósan eltér mint a sima 1.6-nak.......meg amit észre vettünk hogy van egy 1.6-os Suzukija a Nővérem barátjának 6éves és egyszer mentünk le Balatonra és elöttük mentünk apám odalépett neki és ök nem bírtak jönni útánunk....jah és éppen tegnap este kérdeztem meg apámtól és azt mondta hogy amikor vettük azt mondták neki hogy 100darabot csináltak belőle. az akkori GTI Swift mit tudott?
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
Van egy 1.6-os 97 agusztusi Swiftünk.Kezdetek óta a család tulajdonában van 310ezer km van benne, a motor legelöszőr 3 hónapja lett megbontva addig még soha, nagyon hangos volt már a motor és sajnos korábban amikor még sokat volt használva volt , hogy 1 liter olajjal ment, és ettől nagyon szétkopott a vezérműtengely. Egy ismerősnek volt egy ugyan ilyen 1.6-os motorja, csak 99-es évjáratú, és egy az egybe a motor vezérlést áttetük az én motoromra, mert csak 30k kért el tőlem, és ha újat vettem volna vezérműtengelyt és szelepszilenteket, akkor 170-be lettem volna. Az ő vezérlésébe 4000km volt, mert ő felújította teljesen ,az egésznek annyi a szépséghibája,hogy nincs lambdaszonda, sajnos az én motorvezérlésembe, bele volt rohadva így nem bírtuk leszedni . Maga az autó tökéletesen működik, miután megvolt ez a nagy szervíz májusban, volt egy 600km nagyobb út és kigyúllat a CHECK ENGINE lámpa, viszont hazafele jövet, volt egy nagy eső és véletlenül egy félméteres vízátfolyáson átmentem, és utána elaludt a lámpa, itt arra gondoltunk, hogy biztos a lambdaszonda érzékelője koszos lett, mert a motor mellé van felkötve. Azután az egész nyár folyamán nem égett a lámpa. Az autóval nincs probléma, 2-3 alkalommal hosszabb távon is volt autópályán 170-190km/h tempó meg se kottyant neki, viszont ma reggel elmentem bevásárolni vele, és megint kigyulladt a check engine lámpa, olajat megnéztem rendben van, magán az autón nem veszek észre, csak ég az a k***lámpa és nagyon zavar, annyi hiba van az autón hogy féltengely jobbos kanyarokban nagyobb gázadásnál kopog, de ezen kívül semmi baj nincsen vele. Szerintetek mi lehet a gond, miért írhatja ki? Az az érzékelőt amit a lambdaszondára kell dugni, nagyjából száraz ronggyal letörölgettem, mert nagyon olajos volt. Meg kell említeni, hogy 3 évvel ezelőtt, is volt, hogy kigyulladt ez a lámpa, akkor még volt lambdaszondánk is, viszont akkor volt az, hogy nagyon kopogott a vezérműtengely, kevés olajjal ment és már az is fáradt volt.
Lenne valakinek ötlete, hogy miket jelezhet ez a lámpa?
Köszönöm előre is a segítséget, vagy bármilyen információt.
-
Dyno
veterán
- a mostani ECU-ban nincs lambda érzékelőnek hely, viszont a leömlődben benne a lambda, és így nincs rádugva?
Ez a verzió csak hűlyén írtam, továbbá megnéztem még ezen kivűl 2 érzékelő felvan oda kötve a motor mellé, még egy helyet találtam ahová rálehetne dugni alúl van a teknőnél szinte, gondolom olajnyomás érzékelő.
Édesapámmal is éppen azon gondolkoztunk, hogy a Suzukiba van-e olyan lámpa ami az olajnyomás vissza jelzést muttatja, mert hogy amikor mi gyújtás adunk és inditjuk csak a Check engine meg a töltés visszajelző lámpa ég, csak ugye a check engine úgy marad mostanság, csak most már arra nem emlékszem hogy olaj nyomás lámpa is van-e, ami aztán normál esetben elalszik.....?Tehát van valami ötletetek, majd elviszem azon gondolkozom egy alváz mosásra hátha jobb lesz.
Annyi még a gond hogy hideg motorral 2esbe nagyon rángat, de ezt olvastam hogy gyújtás beállítás lehet, emg még annyi hogy 2-esbe ha mele is a motor, akkor is 2000rpm-től kezd el úgy igazán húzni csak.
De ezen kivül semmi, van itt nálunk egy elég kemény emelkedő, buszok 2-esbe tudnak max feljönni, havernak van egy 1,6-os Focusja, a lépést nem tudta tartani, pedig nem nyomtam padkogászt, 4500rpm-en váltottam a 2-ből 3-ba, és utána 3asba húzott keményen, az utcába közvetlen mögöttem fordult, legalább 1km hosszú az utca a végén már volt kb. 100méter elönyöm.Pedig ő végig padlóval jött, 1-esbe fordult au utcába én csak kettesbe, 1-be Ő kihúzta valami 6000rpm-ig de így se bírt tartani.Tehát ebből gondolom hogy nincs nagy gond, csak nagyon zavar a lámpa, ezért kiváncsi vagyok hogy mire várhatok, ne érjen meglepi. -
Dyno
veterán
válasz barnam_ #6818 üzenetére
Nekem 97-es 1,6.os van, sajnos a középső beltéri lámpa már nem érzékeli ha valamelyik ajtó nyitva van, de attól függetlenül mindegyik világít.
(#6851) Yushchenko: Engem is érdekelne, van egy 97-es 1,6-osom és motorikusan pár cuccost cserélni kéne rajta de szervízbe egyszereűen nem akarom vinnni mert szétrabolják a gatyámat.Nálam olya gondok vannak, hogy mióta hűvősebb van, igaz csak 6km-es távokat megyek,d e baromi sokat kajál 8-9liter, korábban 6-7litert evett, igaz a lambda szonda kivezetése levan törve így nicns a fedélzetire rádugva.Továbbá ha körülbelül félig meddig van csak üzemi hőfokon a motor, baromira rángat 2-esbe aztán mikor bemelegszik jó 2000rpm fölött kettesben sárnyra kap, főleg ha shellnél tankolok, valahogy jobban szereti mint a lukoilos benzint, csakhát 13ft-al drágább literje a shellnél
Igazából nincs itt valaki aki foglalkozik szervízeléssel, vagy ajánlan valakit?Most cseréltetek majd féltengyelyt emg fékbetéteket, de mint kierült motorikusan nem tud segíteni az ipse aki majd megcsinálja.Amit cserélnk gyertyák, gyújtást beállítani, emg a legjobb lenne géppel beállítatnia motort, cakhát ahhoz suzuki szervíz kell, de kérdéses mennyiért vállalják be az ilyet?
bocsi kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
Sziasztok 97-es 1.6-os suzimra rátudok tenni a gyári lemezfelnire a 165/65R14-es gumi helyett 185/65R14-est?
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
Van nekem egy 97-es 1,6-os sedan suzim, jó 310K kilométerrel, 2hete csináltattam emg ismerőssel, fékpofát cserélt elől hátúl nem kellett, nagyon kaka volt a fékem, mint kiderült a munkahenger szar volt a hátsó körön kilett cserélve, került bele végre lampda szonda kicserélte a gyertyákat azóta érhezhetően jobb az autó, félteengelyem morog, nagy gázadásnál ha jobbra fordulok és csak akkor hallani ha egy vagy max két ember ül az autóba, de arra azt mondta a szerelő hogy még ráér.Lényeg lényege, ma sajnos egy 2-3km-t terepen kellett mennem nagy kátyukkal néhol sárba, barátnőmnél kiszáltunka kocsiból, aztán még elmentünk vásárolni és akkor láttam hogy nedves a jobb első lemezfelni barátnőm á biztos csak egy kutya rábrunyált gondoltam biztos, visszaérve még mindig nedves volt, holott lekellett volna róla száradni a sok fékezéstől, de nem száradt, útána nem szorakoztam neki mentem kézzel és bebizonyosodott olaj volt, na most az a kérdésem, hogy akkor kuka az első munkahengerem is, fék nem lett szarabb jónak tünt, miután visszaértünk az auchanból, 8-10km nem lett olajosabb, balelső kerék teljesen száraz.Mi lehet ez?Zavar nagyon mert most nem angyon tudok rá költeni.
Ja igen a másik kérdésem, honnan tudom hogy a gömbcsukló kaka?Mit kell észrevennem az autón?Köszi mindent bocsi a regényemért.
-
Dyno
veterán
Köszönöm szépen a választ valszeg tényleg pisa volt , reggelre efgyáltalán nem látszott a kereken, féket megnéztem nem húz egyik oldalra se el ha jobban megnyomom, ne fog lentebb se semmi, most este haza jöttem ~35km direkt jobban tapostama féket nem lett olajos egyáltalán.Remélem így is marad.
A másik kérdésem nagyon kakák már a kulcsok még mindig a gyári kulcsom van, de nekem van immobilájzer a kocsiba de külön kis szekentyű van hozzá ami baloldal kell a kormány alatt bedugnom(pillanatra) indulás elött kulcsom egyszerű, akkor én boltba veszek hozzá eredeti új suzuki kulcsot és elviiszem lemásoltatni utána jó lesz hozzá?
Immobilájzernek is kéne cserélnem a kis leolvasoját mert már az is kivan kopva, de az álltólag külön kell rendeltetnem a márkaszervízzel, 30-50K, ez rengetek van valakinek ezzel tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem, van nekem egy 1.6-os 97-es Sedanom, 330.000KM-el, na most az lenne a kérdésem, hogy 10W40-es olajat szokatm tőlteni bele, de amikor nagyon hideg inditásnál sokszor elég csattogos hangja van aztán 1-2percen belül elmúlik a melegedés hatására, addig általában el sem indulok inkább, olajfogyi max 8dl 10.000KM alatt, tehát nincs meg az 1000KM/1dl fogyasztás.
Szóval 5W40-es olajjal tudnék segíteni ezen a csattogáson(szelepek), vagy jó bele a 10W40 és ne törödjek hagyjam melegedni tovább? A másik hogy nem enné nagyon az 5W40-es olajat, illetve jobban mint a 10W40-t?
Köszi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen