Új hozzászólás Aktív témák

  • TimeCenter

    tag

    válasz evo87 #188999 üzenetére

    Evo87:
    A múlt hét végén szidták csúnyán az Eco-Drive és rádiójel vezérelt órákat. Az egész csak egy beállítási probléma. Ha lett volna magyar nyelvű leírása a tulajnak a probléma fel sem merül. Persze az általunk fenntartott szervizhez fordult a problémával a külföldről vásárolt kitöltetlen és érvénytelen garanciajegyével. Sőt meg merem kockáztatni, hogy az órát előtte felpróbálta valamelyik szaküzletünkben, ahol igazából próbatermet üzemeltetünk.

    Tehát mi történik általában:
    1. Próba a szaküzletben.
    2. Vásárlás szürkén de inkább feketén.
    3. Magyar nyelvű leírás kérése a hivatalos forgalmazótól.
    4. A forgalmazó ócsárlása mert nem engedte lemásolni az általa készített használati útmutatót.
    5. A felmerült problémával a hazai hivatalos garanciális szervizt felkeresni.
    6. A szerviz ócsárlása mert pénzt kért az érvénytelen, kitöltetlen garanciajeggyel rendelkező óra javításáért.
    7. Egy év után a szaküzlet felkeresése a óra használatának az elmagyarázásáért.
    8. A szaküzlet ócsárlása, hogy az óra beállításáért pénzt kérnek.
    9. Külföldi webshopok ajánlása mert az itthoni szaküzletek, "szervizek lehúzósak".

    Hogy változtathatnánk ezen.
    - Adjuk ingyen magyar nyelvű leírást ( amin csak költségünk van ).
    - A szerviz ingyen javítsa élete végéig a kitöltetlen biankó "garjegyre" az órákat ( amin csak költségünk van ).
    - A szaküzletek tartsák készleten bemutatóra nem csak az EU, hanem az ÁZSIA és USA modelleket is, hogy lehetőség legyen azokat is felpróbálni a külföldi webshopos vásárlás előtt ( próbaterem ! ). De legalább 4-5 helyen Budapesten, és lehetőleg a vidéki nagyvárosokban is.
    - A szaküzletekben az alkalmazottak folyamatosan és díjmentesen állítsák be és magyarázzák el a külföldről szürkén, feketén behozott órák beállítását használatát, úgy is ráérnek, nincs értékesítés.
    :)

Új hozzászólás Aktív témák