Új hozzászólás Aktív témák

  • g0n21

    senior tag

    válasz tauruska2020 #221276 üzenetére

    Ezt a szerkezetet nem lehet javítani, nem úgy találták ki és építették fel. Ha elromlik, akkor cserélni kell, mivel nem szerelhetőre lett kialakítva.

    fagyalllo: nem biztos, hogy minden órás szívesen belemegy a "hoztam a szerkezetet, ki tudná cserélni" műveletbe... Persze nem kizárt, de egy rendes -nem haver- autószerelőhöz sem viszünk alkatrészt, hacsak nem valami lehetetlen OT-s dologról van szó.

    (#221277) Amatőr123456
    És ha összerakás után a kis Seiko5 szerkezete nem úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, a lengésszög nem megfelelő, és a hibafeltárásra alkatrészcserékkel-próbákkal elmegy mondjuk még 3-5 óra, mert szét kell szedni, rugot cserélni, összerakni, járatni, megnézni, még mindig nem jó, szétszed, bizonyos pontok, alkatrészek mikroszkóp alatt megvizsgál, vagy megtalál, vagy nem, stb, stb... Aki 7/24 egy gyártó szerkezetével foglalkozik, annak ez nem 3-5 óra, hanem 1, max 2. De ha nem márkaszervizbe viszed, hanem "általános óráshoz", akkor simán lehet több óra. És akkor ha az egész napja elment vele, akkor simán beszopta, és 10 ezerért dolgozott egész nap? Vagy nem értem...

    [ Szerkesztve ]

    Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m

Új hozzászólás Aktív témák