Új hozzászólás Aktív témák

  • g0n21

    senior tag

    válasz fagyalllo #221280 üzenetére

    Ha hozzánk bejön valaki egy szerkezettel, természetesen ha jó, belevaló, kicseréljük, de nem fogunk a werkre egy perc garanciát sem vállalni. Ha elromlik, akkor szívesen rendelünk bele, vagy hozhat az üf. másikat, de a csere árát ismét ki kell fizetni.
    Ha mi szerezzük be a werket, és elromlik garanciaidő alatt, díjmentesen cseréljük.
    Van akinek ez számít, van, akinek nem.

    2020-06-17 14:28:16 (#221281) csabulaxi
    Régen én is így gondolkodtam. Egy ideje pedig miután a saját munkámban is tapasztaltam, hogy az emberek annyira rohadtul képben vannak mindennel, hogy mi mennyi idő, meg mennyibe kerül, satöbbi, elhatároztam, hogy olyannak, aki nem azzal foglalkozik, amivel én, de azt rohadtul tudja és kva okos, annak semennyi pénzért nem dolgozom.
    Én pedig inkább kifizetem a szakembert, aki ért hozzá és biztosan meg tudja csinálni, a megfelelő alkatrészekből, és nem kezdek el fillérb.szni, hogy akkor ezt meg azt én viszem, és akkor majd írd már majd ezt, meg várjál már a bárdiba nekem is van 48%-om...

    Az MX5-nél az első kuplungcsere 170e km körül jött el. Elmentem a bárdiba, megvettem féláron, elmentem az akkori szerelőmhöz, - munkaidő után fusiba csinálta mindig a suzukit és anno, meg az mx5-öt is, amíg hozzá vittem -, szar volt a kuplung, 50 km után már ütött...
    Kocsi szétszed, kuplungcsere munkadíja újra kifizet, bárdiban meg harc, hogy műhely szakvéleménye kell, hogy szakszerűen lett beszerelve, és nem a szakszerűtlen beszereléstől ütött. Fos kuplung vissza, egy hétig megint azzal, aztán megkaptam a cseredarabot, mentem vissza megint kuplungcserére, de rendes volt, mert csak félárat kért munkadíjra, mert látta, hogy szopás.

    Apósom Zafiráját elvittem az "új" szerelőmhöz futómű felújításra, meg EGR szelep cserére, meg hasnló huncutságokra. Vele olyan dealben vagyok, hogy ad némi kedvezményt az alkatrészből, a munkadíj pontosan le van bontva munkaórára, és az felszorozva a rezsióradíjjal.
    Volt alkatrész, amiből a negyediket kellett rendelje, mert alvázszám alapján sem passzolt az a féltengely csukló... Nem kellett 4x kifizetnem. Az EGR szelep két hét után szart be megint, díjmentesen cserélte más gyártóéra, stb...
    Szóval értem, hogy mindenki "le akar húzni", meg "rajtam akar meggzdagodni", de ha talán nem ilyen "oldjuk meg a legokosabba" lenne a közmagyar felfogás, egy kicsit gördülékenyebben mehetne a fejlődés. De ez csak a személyes véleményem.

    [ Szerkesztve ]

    Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m

Új hozzászólás Aktív témák