Új hozzászólás Aktív témák

  • ronin s8

    senior tag

    válasz Wg5113 #47533 üzenetére

    Abban az értelemben igen, hogy a frissen szervizelt állapothoz képest mennyivel csökkent a lengésszög.
    Egyébiránt a szerkezet robusztussága és a nyomatékok eloszlása predesztinálja a szerkezet tartósságát. A billegőkoszorú mérete is számít. Elvileg, minél nagyobb, annál pontosabb, és minél nagyobb a frekvencia. A valóságban inkább a gyártási pontosság és az illeszkedő felületek precizitása számít. A Rolex horgonyok messze kiemelkednek a többi (beleértve egy IWC-t is) óra horgonyai közül, plusz a billegő is remek konstrukció. A gátkerékkel együtt ezek alkotják a járatot. Ez az, amiben a Rolex magasan a többi fölött van (a Patekot és társait leszámítva). A tengelyilleszkedések, a rugóház elszennyeződése és a felesleges melléknyomaték eloszlás gyengíti a járástartalékot, ami szintén csökken a szervizciklus végére.
    A ETA szerkezetek lényegesen kisebb méretűek, mint egy Rolex, IWC vagy régebbi Patek szerkezet. A tengelyvégek sínylik meg legjobban a ciklus kitolását, nagyjából úgy, ahogy egy gépjármű motor hengerei, hengerfeje, szelephézagjai jobban kopnak, elállítódnak az olajsártól.

    Végülis, ha jár az óra, és a Microstella kulccsal utánállítható a járáspontosság, a Rolex tulajdonosa észre sem veszi, hogy szervizérett az órája. Egy ETA-s hamarabb érzékeli, mert elkezd késni, vagy sietni az órája.

    [ Szerkesztve ]

    "Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

Új hozzászólás Aktív témák