-
Fototrend
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Deskdiver
senior tag
válasz Socket A #131060 üzenetére
Szia!
Szerintem a hivatalos szerviz tud neked segíteni. Megpróbálhatod kiszedetni az elemet majd visszarakatni az felér egy reset-tel hátha az segít ,de valószínű ,hogy a nyomás szenzor fáradt el az órádban. (A hátlapot lepattintva van egy kör alakú zselés állagú anyaggal kitöltött szenzor az az.) Ahogy hallottam nem szoktak vele bajlódni a szervizben a cseréjével, szóval nagy valószínűséggel komplett szerkezet cserét fognak felajánlani ami elég költséges lehet. Nagyon problémás volt a T-Touch első szériája.
[ Szerkesztve ]
-
Deskdiver
senior tag
válasz Socket A #131082 üzenetére
Létezett régebben egy Tissot T-touch exchange program aminek a lényege az volt ,hogy ha beviszed az első szériás órád (mivel tudják ,hogy problémás széria volt) 50% kedvezménnyel vehettél egy új T-touch II-t. Nem tudom, hogy itthon ez működött-e de egy telefont megérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen