Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz CYBERIA #485 üzenetére

    garázs nincs fűtve, viszont a domboldalba van építve. szóval -2 -5 foknál még nem nagyon volt bent hidegebb. fűtés meg eszméletlenül drága.

    szóval kocsiban max 0- -5fok van az meg nem vészes egyáltalán: téli szerelések -20 - -30 fokokra vannak általában méretezve, -20 alatt svédek egyrésze thermos sígatyában jár:D. mondjuk idén én is vettem egy síkabátot utolsó leárazásban (harmadáron már egész jó vételek:) ), kicsit színes, cserébe viszont a Puma nagykabátomnál is jobb (kötött pulcsival -35öt még bírta), bár utóbbi jobban védte a combom a hossza miatt.

    :) utcában lakik egy méregzöld V70 T5R kombi, körbespojlerezve. padkára alig tud felállni, rendesen ültetvem perese, avagy a gyári sportcsomag. kb maga a léte a típusnak görbíti a teret, viszont ha egyszer tényleg sok pénzem lesz, akarok egyet, minnt a valaha gyártott legabszurdabb autót.

    egyébként vezetésre durva a második: a 9.5ös is eléggé nagy, 2.3Tt vezettem, az kb egy tank volt, és 80-120at őrült módjára ugrotta meg ahogy feltöltött a turbo. 400nm nyomaték, és az még nem is az aero. V70ből nem tudom milyet vezettem (városban csak, szal mindegy is), viszont az meg még a V40hez képest is böszme: ahol lazán áthajtottam a v40el, a v70el erősen nézegetnem kellett. tényleg hatalmas családi autó, amibe befér a németjuhász kennelestül és a heti nagybevásárlás egyszerre. namost ez megültetve turboval, spoilerekkel... és még a japánokra mondják, hogy betegek:D

    viszont nyugodtan vezetek, itt nincs őrült kapkodás. szépen lassan, úgyis csúszik az út alapon:)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák