Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Myn

    senior tag

    válasz quailstorm #31017 üzenetére

    Hát, ha SW render-rel akartad tolni a Quake 1-et anno DOS-ban, akkor még a Pentium I-es procik, csak 320x200/240-ben birták (486DX2-vel játszhatatlan volt, emlékszem, ami nekem volt akkor AMD 5x86-133, azzal is határeset volt, néha beesett 25 fps alá). Emlékeim szerint 5-600 MHz-es Celeron-nal már lehetett 640x480-ban nyomni DOS-ban, bár ilyen procik csak 1-2 évvel később jöttek.

    #31018 snecy20: Azt azért ne felejtsük el, hogy a DOSBox egy emulátor (ráadásul, ha jól tudom csak egyes moduljai képesek a multi-thread-re, szóval a főkód csak egy szálon fut) és nem direktben indítom az i7 alatt a cuccot. De ettől függetlenül az igaz, hogy 1-2 évet várni kellett, hogy legyenek olyan CPU-k, amik magas felbontáson is tudták futtatni DOS-ban a Quake-et, az a motor a nyers számításra (CPU+FPU) volt kihegyezve, semmi komolyabb trükköt nem használt.

    "War does not determine who is right - only who is left."

Új hozzászólás Aktív témák