Új hozzászólás Aktív témák
-
lupus_l
aktív tag
Én igaz vásárló vagyok, de szerintem inkább nagyobb probléma a notebook üzleteknél, hogy nagyon sok nem hozzáértő lapul a pult mögött.
Felénk van olyan üzlet, ahol egy ilyen szakbolt eladója nem tudja megmondani, hogy mi a különbség a Dell Inspiron 5520 és 5521 között. Én legalábbis elvárnám, hogy az árult készülékek változásainak utána néznének, követnék a fórumokat. Ha én tudom ezeket, ő is tudja, aki csak notebookokat és kiegészítőket árul.Ugyan ez a helyzet sajnos a mobiltelefonos üzleteknél is fennáll... sok helyen azt sem tudják, milyen tudású készülékeket árulnak, melyek a szériahibák. Itt igaz, általában 2 ajtós emberek az eladók, de azért elvárt lenne...
Lehet az én igényeim túl nagyok, de 1-2 országgal nyugatabbra az ilyen üzletek alkalmazottjait megválogatják - ráadásul jelenleg kis országunkban rekord magas a munkára várók száma...
-
lupus_l
aktív tag
válasz SityiSXT #19557 üzenetére
Nem is a maximális információ tudást igénylem, hanem az alap információkat. Azt én is megtudom mondani, hogyan néz ki az adott laptop (szín, anyag), de ha az eladó is csak ezt tudja van... nem szégyen a Google vagy a gyártó weboldalának használata az ügyfél előtt...
SitysSXT: a fejlett nyugati országokban nem a mobilszolgáltató üzleteibe kell menni. Ez kb. olyan, mint itthon a Mediamarktba mennél pc-alkaltrészt (vagy komlett pc-t) venni és segítséget kérnél az eladótól.
Az én történetem pár éve egy HTC Desire készülékkel: Szegeden bemegyek egy mobilüzletbe (még 5-6 éve hozzáértő alkalmazottakkal). A pult mögött a főnök, mondom neki, a vissza gomb nem működik, szervizelni szeretném. Kezébe se veszi, mondja: biztos beázott, 15.000 HUF lesz, kb. 1 hét a javítása.
Számla nélkül természetesen... Mondom oké, ajánljon valami jobb készüléket. Válasz: HTC Wildfire (szerinte az jobb, mert az újabb). Nem hagytam ott a készüléket, máshol is hasonló ajánlatot kaptam (csak tényleg jobb telefonokkal). Sehol nem vették kézbe a telefont.
A lényeg, hogy külföldi utam 2 hét múlva volt esedékes, gondoltam megér egy próbát: bementem egy rendes mobiltelefonos üzletbe (szolgáltatások: szervizelés + függetlenítés + eladás). Mondom és mutatom a problémát...
1 órára otthagytam a készüléket és 10 fontért megjavították (eladó szerint tisztítani kellett a billentyűzetet és nem ázott be a telefon). Ez egy lengyel cég volt frissen áttelepülve...A lényeg: itthon a rendes több, mint évtizedes pc-boltokban ért pozitív tapasztalat. Naivan gondoltam, ugyan ez van más üzletekben is (notebook, mobiltelefon). Tévedtem.
TESCO-Zsömle: Majdnem mindenki minimál bérért dolgozik (már akinek van munkája).. eltűnnek a normális, hozzáértő emberek. Teljesen igazad van. Szeretem ezt az országot.
[ Szerkesztve ]
-
lupus_l
aktív tag
válasz SityiSXT #36277 üzenetére
A legjobb, amikor panaszkodnak, hogy lassú a gép... a végén kiderül, hogy nem a gép a lassú, hanem a Facebook/Youtube/index/origo betöltődésének ideje
Egyszer kifogtam, hogy egy ilyen esetet kaptam. Ügyfél panasza, hogy használhatatlanul lassú a gép. Kimegyek, megnézem. Kiderül az internet a ludas. Nem fizette be a számlát időben így az Invitel korlátozta a sávszélességet
Új hozzászólás Aktív témák
- Lightyear - befektetési app
- Bestbuy játékok
- Gray Zone Warfare
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrofon topic
- Ukrajnai háború
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen