Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
totya694 #52350 üzenetére
Skodát is lehet venni gyári gázost évek óta. Hahun is vannak már.
Lada Samara az utóbbi 200k km-t benzin-gáz kettős üzeműként intézte. Régi technológia, megvannak a hibái, a maiak jobbak. 10k km-enként kellene cserélni valami gumi szimeringet, hogy legyen alapjárat, de van kézi szívató.
30-50k km gázos használat után 3 szelep átégett, csere, azóta a kompresszió folyamatosan 10-12.5bar. Más hiba a gázüzemre alakításból, használatból nem volt.
Ami nem tetszik a gázos autókban, hogy a mély- és teremgarázsok többségéből ki vannak tiltva. És az egy dolog, hogy a KRESZ engedi, de ha a parkoló tulaja, üzemeltetőtej tiltja a saját telkén, akkor nincs mit tenni.
10 év után nyomáspróba, 5 év után megint, újabb 5 év után csere a palackra nálunk. Ez összesen vagy 300k, 20 év alatt alsó hangon 120k km használat alatt.
Rick4: egyre kisebb hangerőn mosolygom meg azt a V6 3.0 VW Tuareg-et reggelente, amit az LPG matricával szoktam látni...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- BestBuy topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
- További aktív témák...