Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz totya694 #52350 üzenetére

    Skodát is lehet venni gyári gázost évek óta. Hahun is vannak már.

    Lada Samara az utóbbi 200k km-t benzin-gáz kettős üzeműként intézte. Régi technológia, megvannak a hibái, a maiak jobbak. 10k km-enként kellene cserélni valami gumi szimeringet, hogy legyen alapjárat, de van kézi szívató. ;] 30-50k km gázos használat után 3 szelep átégett, csere, azóta a kompresszió folyamatosan 10-12.5bar. Más hiba a gázüzemre alakításból, használatból nem volt.

    Ami nem tetszik a gázos autókban, hogy a mély- és teremgarázsok többségéből ki vannak tiltva. És az egy dolog, hogy a KRESZ engedi, de ha a parkoló tulaja, üzemeltetőtej tiltja a saját telkén, akkor nincs mit tenni.

    10 év után nyomáspróba, 5 év után megint, újabb 5 év után csere a palackra nálunk. Ez összesen vagy 300k, 20 év alatt alsó hangon 120k km használat alatt.

    Rick4: egyre kisebb hangerőn mosolygom meg azt a V6 3.0 VW Tuareg-et reggelente, amit az LPG matricával szoktam látni...

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák