Új hozzászólás Aktív témák

  • fecus

    őstag

    Szerintetek hogyan kell a következő probléma megoldásának nekifogni:
    Vettem 2 éve egy Huawei P9-et. Hirdetés szerint 3 év VIP Huawei garanciával. A múlt hónapban elfáradt az aksija. A szakszerviz nem vállalja mert Bolgár szürkeimport.
    Nosza, visszaküldtem postán a boltnak. Egy hónapja nem kapom vissza.
    Hívom őket, ígérgetnek, vagy nem veszik fel a telefont.
    Hogyan kell elindulni? (pl. tértivevényes levél, hogy most azonnal, Fogyasztóvédelem, stb.?)

    Az igazi gondom, hogy tényleg jó a cucc. Most másfélszeres áron sem kapok ilyet. Szeretném új aksival visszakapni és tényleg használni még legalább 1 évet. (ja és céges és a szabályok szerint csak 3 évente vehetek újat)
    Van topikja az ilyen reklamációknak?

    "Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

Új hozzászólás Aktív témák