Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz bitpork #33676 üzenetére

    Nagyon egyszerű dolog a gyártói garit értelmezni. Párszor már jó volt hogy ez volt, én még plusz garit is szoktam venni, egyik plazmámra a 2 év gari mellé vettem még kettőt, utána olvastam el, nem csak sima gari, ha bármiféle dérülés éri, leverem a polcról 3.5 évesen, akkor is fizetnek rá. De mondok egy katuális példát. Van egy Xperia ARC S-em, még egy év gyártói garis. A készülék szinte karcmentes, de van egy típushibája, a közelségérzékelő mellett picit megreped a ház. Most lassan csereérett lesz, eladom, még mindig lehetőségem van 1 év gyártói garival, és főleg karmentesként hirdetnem. Ugyanis beviszem a szervizbe, és 3 mondatban elintézve kérek rá egy vadiúj külsőt, mert csak. Kicserélik és elnézést is kérnek, miközben a sufniboltban a legjobb esetben is nevetnének egyet a dolgon, főleg hogy az az egy év gari már lejárt volna. Nem mellékesen ha egy hiba elbíráslásra kerül sor, a gyári szakszervizben lényegesen könnyebben döntenek az ügyfél javára, az elégedettség és a jó hírnév nagyon sokat számít, egyáltalán nem úgy működik a dolog, mint a sanyiészoli gsm-ben, megy a szerelőhöz a Zoli, hogy baxxál már neki valamit, mert a majom már harmadszor hozza be félév alatt. De olcsó legyen.... Ha javításra kerül a sor, egyrészt a gyár által vizsgáztatott szakemberek építik be a vadonatúj alkatrészt, majd mérési jegyzőkönyvvel igazolják a javítás eredményességét. Ehhez képest a sufniboltban belekókányolnak egy bontott alkatrészt oszt mennyé.

    Persze aki sosem ad ki egy ilyenre újonnan sem annyival többet, mint amennyivel többet kérnek, az nehezen fogja megérteni ennek az előnyét.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák