Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Anti-Lag+ által biztosított működés minimum, ami technikailag elérhető.
Azért érzed, hogy nagyobb sebesség kell, mert a képgenerálás így működött mindig. Ha 30 fps-ed van generálás nélkül, akkor generálással kb. 60 fps-en kapod ugyanazt a reakciót. Ez sosem lesz másképp, mert már kész valós képkockát tartanak vissza ezek a rendszerek, hogy csináljanak egy extra generáltat. Csak a folyamatosság változik.
Ezért mondta az NV is régen, hogy ha 60 fps-szerű reakciót akarsz, akkor DLSS 3-mal a 120 fps-t kell célozni. Ezt nem lehet másképp megoldani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az is elég jó. Az Anti-Lag+ alapvetően -5-10%-ot ér maximum. Az alaptechnológia adja a legtöbbet. De az Anti-Lag+ bizonyos specializációkat végez a támogatott játékokhoz, ami maximalizálja a nyereséget, de ez tényleg nem fog sok extrát hozni. Nagy átlagban 7%-kal javítja a késleltetést. Csak azért hozták be, hogy per játék alapon lehet még nyerni egy picit, és az FSR3-as címek ezt meg is kapják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából megoldható a probléma, ha mindkettőnek nyílt lenne a forráskódja, mert akkor a fejlesztőknek nagyon egyszerű lenne bekötni az eltérő modulokat egymásba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.