Új hozzászólás Aktív témák

  • dudasj

    tag

    válasz doglotthal #10976 üzenetére

    Ha jól tudom a t. vezetőségnek összegzik a hibajegyeket. Azaz ha többször is gondod van, azért az fel fog tűnni, és meg fogják oldani "véglegesen".
    Nekem is volt ilyen egy telephelyen, 2 hónapig hetente telefonálni kellett be. Ilyenkor szerelő kimegy (vagy központban ráadnak) és csesznek rá ha műkszik. Ha sokszor van probléma, akkor indítanak egy teljes vonalvizsgálatot, nekünk pl. egy vezetékkel volt a gond, ha fújt arra a szél gobdolom elment a net... De ezt csak többszöri hibajegyre fogják megcsinálni, mert lusták. És mert nem is érné meg a cégnek minden hibánál komplex vizsgálatot csinálni. Tehát a minden órában hívod őket a jó taktika ennél a cégnél. Szomorú, de ez van. Ha beállt, akkor viszont már stabil szokott lenni, nekünk azóta tökéletes ott a net.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák