Új hozzászólás Aktív témák

  • Truman

    senior tag

    válasz icab #11345 üzenetére

    Szerintem, ha a szolgáltatást csak ilyen minőségeben tudják ellátni, akkor igen.
    Vagy ha mégsem, akkor is kérhetsz kompenzációt.

    Amúgy egy ehhez hasonlót velem is eljátszottak. Én is T-Home-os vagyok, ADSL -em van. Még a télen átrétem a 8 Megabites csomagról 15 Megabites csomagra. Utána rengetegszer szakadozott, és nem is mindig hozta a teljes sávszélt, főleg délután. Ez még nem is zavart annyira, de hatalmas ping miatt -mivel megszállott Online FSP játékos vagyok- már betelt a pohár. Néha szinte játszhatatlan volt a játék 150-es ping-eim voltak.
    Utána a T-Home- os szervizesek belátták, hogy valóban nem bírja ezért visszatérhettem a jól bevált 8 megabites csomaghoz, persze nem a 15-megabites áráért, hanem egy arányosan csökkentett havidíjért. Azóta nincs semmi probléma olyan stabil, mint előtte, és mindig hozza a sávszélt. Viszont ez a huzavona nekem 3 hónapig tartott, és nem egy telefonba került.

    "Én ebből azt szűröm le,hogy minél több hasznot húzzunk le az userekről,lehetőleg minél kevesebb befektetéssel (Fejlesztéssel) !!!"

    Ezzel minden szolgáltató így van. Jó példa erre a Digi nagy sebességű csomagjai, ami csak panel dzsungelekben terjed.

    [ Szerkesztve ]

    Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…

Új hozzászólás Aktív témák