-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalanchoe
senior tag
Ha váltok nagyobb csomagra, akkor később vissza lehet váltani az előző csomagomra, vagy sem? Ez az új 4x2 gigás csomag szimpatikus lenne, mert a mostani 2x2 kezd kevés lenni.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
-
Nerd
aktív tag
válasz Beniii06 #115351 üzenetére
Ejfel korul visszajott, cirka 6 oras kieses volt. Ma delutan 1kor megint elment, a heten mar volt ilyen (akkor allitalog mobil sem volt), ja es tobb elofizetot erint... csodalatos
Fizet a telekom kotbert kiesesnel? Vagy nem szokasuk kisebb szamlat kuldeni ilyen hosszu szolgaltatas kiesesnel?
[ Szerkesztve ]
-
Beniii06
őstag
-
kalanchoe
senior tag
válasz enginev3.0 #115353 üzenetére
Köszönöm a választ!
(És igen, topikot tévesztettem. )
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Telekom (net,tv,telefon) a szolgáltató, sajnos csak ez van. Most egy Sagemcom f@st 3686AC (koax) van (v1-es). Elég sok probléma van, pl. pont egy éve szintén ugyan ez volt. Tegnap jöttek ki és végig nézték a hálózatot és végül kiderült, hogy megint kit az utcán vannak gondok. (ha nem nálunk, akkor náluk fejlesztés címszóval el van intézve a dolog) Meg is lepődtem, hogy most kijöttek. A mostani szerelők, elég érdekesek voltak. Na mindegy. A konkrét kérdésem az lenne, hogy nemrég cseréltem saját routert egy asus 65p-re és az övékére sosem volt szükségem, már mint a router funkcióra. Olvastam a bridge módról, de sok helyen azzal találkoztam, hogy nem lehet vagy nem fogják átállítani. Most a szerelőtől kérdeztem és azt mondta, hogy átlehet. Esetleg tud valaki több infót adni erről, vagy nála átállítottak ugyanilyen hgw-t? 300/20-as a net...........""..........
-
kabelmania27
Topikgazda
-
iff
senior tag
válasz kabelmania27 #115359 üzenetére
Igen dmz-ben használom, csak így 2x van natolás.
Azért kérdeztem, mert a Vandával nem szeretek beszélgetni. Szerelő mondta, hogy lehet.
Annyit mondtak még, hogy hétfői napon még valamit kell cserélniük az utcában, tehát nem végeztek, amúgy minden rendben van és le is zárták a hibabejelentést. Mennyit számít, de a hgw-t el lehet érni 192.168.0.1 és 192.168.100.1-en is. [erre] gondoltál?..........""..........
-
kabelmania27
Topikgazda
Ha szerelő mondta akkor előfordulhat hogy lehet, de eddig iptv előfizetéssel nem volt bridge mód. Igen, erre gondolom. Értékek rendben vannak, lehet zajbetörés van a környéken.
Amennyiben nem nézel kódolatlan dvb-c adást és a koax el van osztva mmwo vagy más tipusú osztóval szüntesd meg (ha a bejövő kábel nem ér el a modemig mehet az osztó helyére egy F toldó) az osztást, így javulni fognak a modemértékek.[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
válasz kabelmania27 #115361 üzenetére
Tavaly aki kint volt, kicserélt mindent, még az elosztót is kidobta. A mostani szerelő mondta, hogy szép fényes.
..........""..........
-
Túzok22
aktív tag
Sziasztok. Már korábban írtam ezzel kapcsolatban, de senki sem reagált rá. Valamiért pár napja azt vettem észre hogy van egy kis packet loss problémám. Ez most úgy lett mérve hogy a saját routeremet kiiktattam és közvetlenül a szolgáltatói Sagemcom f@st 5655v2-re kötöttem át a cat5.E-s utp kábelt.:
[kép]
Valaki tud esetleg segíteni abban hogy ilyenkor mi a teendő? Volt egy ONT-t csere nálam és azóta észlelek ilyeneket. A Telekomot már felhívtam ezzel kapcsolatban. Távolról resetelték az ONT-omat, újra megcsinálták a PPPoE-t, azután újraindították. Úgy látszik nem segített. Mit tegyek? -
Essejó
veterán
válasz Túzok22 #115363 üzenetére
Nekem amikor érdemben foglalkozott vele a T, akkor tíz perc alatt összejött 3-4000 lost packet. Kitaláltak mindent, hogy a nas vagy a switch okozza. Végül valahol náluk lett meg a gond, és három hónapig ők fizették a netem, kötbér címén.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
-
beldeczki
aktív tag
válasz Essejó #115369 üzenetére
Nem is neked címeztem a választ, ez már megint más téma.
Szvsz a kérdező túl sokat méreget (előző hozzászólások alapján), miközben a valós használatban vagy szimplán másik teszten meg semmi probléma nem lenne...
Túzok22: csinálj egy sima pingelést cmdben, aztán nézzük az eredményeket
-
-
iff
senior tag
válasz kabelmania27 #115366 üzenetére
Már nincs semmi, csak egy darab toldás, ahol elágazott a net-tv. Azt is megnézték tegnap, tehát elvileg minden jó. Amikor elmentek mondták, hogy meg van a sebesség . Jó párszor ránéztem és 20-140Mbit/s között volt. [Most] /pill. ennyit mértem. Csak meddig lesz ennyi... ping egész alacsony , általában 15-22 között van.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
szecskkaa
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég vettünk egy LG 49SM82 tv-t, amihez adták az LG magic remote távirányítóját is. Itthon T-Home-os tv van (SAT TV), egy ADB 5800 S beltéri egységgel, de akárhogy próbálom, nem sikerül összehozni a magic remote-ot a beltéri egységgel. Valakinek van valami tippje, mi lehet? Vagy hasonló eszközei vannak és neki sikerült? Előre is köszi! -
prisz
aktív tag
Egy kis érdekesség:
Jelenleg hűség nélkül fizetek a régi díjszabás szerint (mivel törvény szerint nem emelhetnek):Hoppá Plusz díjcsomag : 3375,-
IPTV Szuper Családi Mozi : 3990,-
Net S 150/5 : 2880,-
+1 IPTV box : 870,-
Összesen: 11115,-Próbáltam kiváncsiságból elektronikus számlára váltani, ez esetben adnak e-pack kedvezményt, 600ft-ot. Mert védjük a fákat, tiszteljük a természetet, a jövő a legfontosabb... (T-s bla-bla duma szerint)
Nos ez esetben így fizetnék:
Hoppá Plusz díjcsomag : 3680,-
IPTV Szuper Családi Mozi : 4360,-
Net S 150/5 : 3120,-
+1 IPTV box : 870,-
E-PACK kedvezmény : - 600,-
Összesen : 11430,-Ez aztán qrvára megéri. Egy vicc az egész cég...
-
Kbali
nagyúr
válasz prisz #115378 üzenetére
Valószínűleg azért, mert gyakorlatilag újra szerződnél minden csomagra, amelyeknek időközben már feljebb ment az ára. Esetleg telefonos ÜSZ mit mond, mennyi lenne? Egyébként meg bemész a Díjnet felületre, beregisztrálsz és van e-számlád (papírt onnantól nem kapsz) - más kérdés, hogy nem fogod kapni az e-pack kedvezményt sem.
-
prisz
aktív tag
válasz Kbali #115381 üzenetére
A telefonos ÜSZ is pont ezt az árakat mondja. Ha átszerződök, drágább lesz minden szolgáltatás. Nem tudnak mit tenni... Hát B@sszák meg, ameddig lehet maradok. Emelni egyelőre úgy sem tudnak.
A vicc, hogy ezzel hirdetik :
"Elektronikus számla: felesleges papírhulladék, késlekedés és sorban állás nélkül... "
Tehát, a Telekom logikája szerint, ha elektronikus úton kérem a számlát, hogy "zöld" user legyek, megemelik a havidíjat.
Na ezzel a szellemiséggel valóban megóvjuk a környezetünket... -
g.peter23
tag
Sziasztok
Nem vagyok nagyon jártas WIFI témában.
Van egy F@st 5655v2 AC routerem.
Erre csatlakozik pár 1-2 telefon 2,4GHz/802.11n módban!
De lesz majd egy klíma, ami 802.11b/g módba tud csak csatlakozni.
Ha csatlakozik a klíma g módba, attól az n, mint sávszélesség megmarad mellette?
Köszi! -
m1lan
őstag
válasz prisz #115382 üzenetére
Nem értem, hogy mi a probléma ezzel a hirdetéssel. A mostani csomagjaiddal is válthatsz elektronikus számlára, hogy a kifogásolt hirdetésnek megfelelően környezettudatos legyél, és nem lesz drágább egy forinttal sem. Az újabb csomagok drágábbak, de aki most köttet be otthonit, annak valóban 600 forinttal olcsóbb lesz a számlája, ha elektronikusan fizet.
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
prisz
aktív tag
válasz m1lan #115384 üzenetére
Csak az az "aprócska probléma", hogy megint különbséget tesznek azonos szolgáltatás mellett, előfizető és előfizető között. Ráadásúl úgy, hogy m@cskos módon emelt díjszabás mellett csökkentik kamu dumával a havidíjjat, oly módon, hogy anyagilag hátrányos helyzetbe kerülsz.
"A kedvezményt, Telekom otthoni díjcsomagokra, 2019. szeptember 2. napja után kötött szerződéssel, díjcsomaggal veheted igénybe (megfelelő díjcsomagba váltod, váltottad szolgáltatásaid és/vagy kötöttél új előfizetést)."
Minden esetre biztos ami biztos, írok a fogyasztóvédelemnek, majd ők tételesen elmagyarázzák, hogy ezzel minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
Essejó
veterán
válasz prisz #115385 üzenetére
Mondjuk az e számlát már az elsö szerzödésedhez is kérhetted volna. A kábel telefon alap csomagja kb 600 Ft, azt se tudom mi a számom, csak a tripla kedvezmény miatt van. És ha ráadásnak Magenta1-es lennél akkor még lenne 30% kedvezményed az egészen is.
Azért mert nem tudod hogyan kell úgy kötni a szerzödést a T-vel, hogy te is jól járj az nem az ő hibájuk.[ Szerkesztve ]
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
prisz
aktív tag
Mondtam, holnap írok a fogyasztóvédelemek, és a NMHH-nak. Majd ők elmagyarázzák, hogy ez így frankó. Természetesen megosztom majd veletek
-
Pubszon
veterán
válasz Essejó #115386 üzenetére
Nem kell kérni az e-pack kedvezményt, hanem automatikusan jár. - Legjobb tudomásom szerint.
Ha elkezdi fizetni elektronikusan hatóridőn belül, akkor a következő számlából már levonják.
Bocs ha tévedek, de én így tudom.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Pubszon #115390 üzenetére
Jól tudod, de az e-Pack oldalán írják is.
"A feltételek teljesülése esetén a szolgáltatások után fizetendő díjból, számlád végösszegéből, automatikusan levonjuk a kedvezményt!"Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Pubszon
veterán
válasz DJ. Ru$y #115391 üzenetére
Akkor nem értem a 115378. hozzászólás tartalmát.
Miért változna az ár? Elektronikus fizetés után nem küldenek papír alapú számlát, és ezért nem vonják le a posta és papír árát tőlünk.[ Szerkesztve ]
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
garga01
senior tag
Sziasztok! Milyen eszközt ad most a Telekom VDSL szolgáltatáshoz? Nekünk jelenleg egy (hulladék) Speedport entry 2i van. Saját routert használok, a telekom cucca modemként üzemel. A munkahelyi hálózathoz DirectAccess-el csatlakozok, vagyis csatlakoznék, ha működne normálisan. Úgy vettem észre, hogy minden nap reggel modem újraindítás után tudok csak belépni. Másnap reggel a céges gépet bekapcsolva semmi se működik, amíg újraindítást nem csinálok, akkor se mindig elsőre. Bejelentettem a hibát korábban, akkor 1 órán keresztül szenvedett az ügyfél szolgálatos, gyári beállításra rakta a telekomos routert, azon keresztül közvetlenül rádugva a céges gépet ugyanúgy nem működött... Végül mindent visszarakott, ahogy volt, maradt a saját router. Azóta ilyen újraindítós mókával megy általában a hálózat, de nagyobb fájlok másolásánál ledob a DirectAccess. Ja és munkatársak közül akinél szintén telekom van ugyanez a helyzet. Digis nettel hibátlanul működik...
Kezdek a telekomos modem/routerre gyanakodni, ki lehet ezt cseréltetni valami értemesebb eszközre? Már arra is gondoltam, szerzek egy D-link vagy valami normális márkájút ha van értelme.
(net+telefon van előfizetve, de gyakorlatilag a telefon nincs használva, elég lenne egy sima modem)Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
-
Beniii06
őstag
válasz garga01 #115394 üzenetére
"Már arra is gondoltam, szerzek egy D-link vagy valami normális márkájút ha van értelme. "
Nem igazán lehet olyat kapni, ami tudná a Telekom által használt műszaki paramétereket és akkor a telefon garantáltan nem működne + hibabejelentést sem fogadnának el szerintem saját eszköz esetén.
Inkább jelentsd be ismét hibára(nyittasd újra a korábbi hibajegyet) és kérj eszköz cserét, másik márkára(tudtommal dsl-re többféle is van), kérdés mi van nekik raktáron.
"Got any other secret weapons?"
-
garga01
senior tag
válasz Beniii06 #115395 üzenetére
Köszi, akkor újra bejelentem.
Ettől függetlenül (telefon nem fog hiányozni), pontosan milyen technológiával megy a telekom vdsl? Eszembe jutott, hogy a vdsl előtt saját modem-router kombót használtam (Fritzbox) és találtam belőle vdsl verziót is, akkor vennék egy ilyet (használtan jó áron be lehet szerezni).
Hirtelen amit találtam típust, az ezeket támogatja:
DT AG 1TR112 Annex B und Annex J (ADSL / ADSL2 / ADSL2+ / VDSL2)
ITU G.998.4 / G.INP (VDSL2-Vectoring)
ITU G.993.5 / G.Vector (VDSL2-Vectoring)
ITU G.993.2 Annex B (VDSL2)Ez jó lehet?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz garga01 #115396 üzenetére
Ha Telekom oldali a probléma (központi), akkor az eszközcsere nem fog megoldást jelenteni sajátra sem. Ezt csak azért írom mielőtt pénzt adsz ki valamiért, ami nem biztos, hogy megoldást hoz.
Műszakisokkal kellene kapcsolatot felvenni náluk.
Amint saját eszközt raksz be, ugrik az IPTV és a VoIP, ha van, mindezek mellett a hibabejelentést nem fogják fogadni, mivel nem fogják elérni a saját eszközüket, innentől a tiéd a felelősség.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
garga01
senior tag
válasz DJ. Ru$y #115397 üzenetére
Tv sose volt és nem is lesz tőlük, telefont meg dobjuk a kukába akkor. Alapból azért van most is saját router, mert az övéké elhasal 5-nél több eszközzel, portot nem lehet nyitni, no-ip/dyndns nem működik rendesen, stb... A saját eszközük nyilván megmaradna és ha hiba van visszadugom De amíg a Fritzobx volt ADSL-en, sose nálunk volt a hiba.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.