Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz Aureal #135744 üzenetére

    Látom, csak nincs meg az off topik jelölőnégyzet. Hadd segítsek:

    Kicsit elnézted a házszámot. Ez itt nem a hivatalos Telekom fórum. Itt önkéntesek próbálnak szabadidejükben segíteni az adott témával kapcsolatos kérdésekben, ingyen. Itt senkinek nem jár semmi, legfeljebb köszönet, ha hasznos információval szolgált.

    Nem nagyképűsködök, csak érzékeny vagyok rá, amikor valaki minden szükséges információt megkap ahhoz itt, hogy továbblépjen a problémája megoldása felé, de mégsem hajlandó rá. Különösen akkor, ha egyértelműen nem témába vágó az a probléma.

    „Ezek alapján elég lenne a google kereső és az összes fórumot meg bezárni.”
    Az tény, hogy jóval kevesebb felelsleges hozzászólás születne, különösen az off topik-fajtából, de az ismétlődő kérdésekből is, ha a felhasználók legalább tisztában lennének a fórum szabályaival, elolvasnák az összefoglalót és használnák az oldal keresőjét.
    Persze én kérek elnézést, hogy feltételezem, hogy aki itt kötött ki, az tud internetes keresőt használni a 21. században. Többször kiderült már, hogy hibás az elképzelésem. A jövőben ezt megpróbálom jobban figyelembe venni.
    Próbálok úgy válaszolni, hogy feltételezem, hogy az illető felfogja, amit írok, és azt figyelembe véve tovább tud lépni egy lehetséges megoldás felé. Ha magam akarnám megoldani a problémákat, elmennék technikusnak, pénzért. Itt csak segíteni tudok, de azt meg csak úgy lehet, ha az illető is akarja és tesz is érte.

    „Kérdeztem máshol is amúgy, de új hsz. sincs azóta ott, nem hogy válasz”
    Lehet, hogy ilyen kérdésekre tényleg nem a fórum a legjobb megoldás. Erről meg ennyit.

    Utánajártál egyáltalán, hogy működhet-e az általad választott megoldás, mielőtt megvetted a kábelt? Sok időt és energiát lehet megspórolni megfelelő tájékozódással, többek közt olyan telefonhívásokat is, amik során ügyfélszolgálatosokat kérdezel olyan dolgokról, amikről abszolút nem kell tudniuk, mert nem tartozik a hatáskörükbe. A kapott reakció alapján sem gondoltad, hogy lehet, hogy nem jó ajtón kopogtatsz? Egyáltalán mi volt a gondolatmenet? Van TV-előfizetésem, amit nem a szolgáltató által ajánlott/támogatott módon próbálok igénybe venni, és nem megy. Felhívom őket, biztosan tudnak segíteni, ha meg nem, az bizonyára az ő hibájuk. Nem igazán értem, dehát nem vagyunk egyformák.
    Abban sem vagyok biztos, hogy hibátlan terméket törvényi kötelezettsége az eladónak visszavenni. Ha igen, az szomorú. (Az online vásárolt termék más tészta, tudom, hogy abban az esetben indoklás nélkül el lehet állni a vásárlástól.)

    #135745 gera021: Ping minimalizálásra a legjobb, amit tenni tudsz, az a kábeles csatlakozás.
    Wifi jelerősség javításra - különösen nagy, többszintes ház esetén - egy mesh rendszer lehet az optimális választás (és azokat is kábellel érdemes csatlakoztatni a routerhez/switch-hez/egymáshoz).

    #135758 andrew911: A sávszélesség akkor csökken a felére, ha vezeték nélküli (lényegében) repeaterként (wireless bridge) használnak egy routert/access pointot, mivel a sávszél egyik felét az „adóval”, másik felét meg a „vevővel” való kommunikáció viszi el. Manapság a sokantennás megoldásoknál nem tudom, ugyanígy megy-e, bár gyanítom, hogy igen, hacsak nem külön csatornán kommunikál az adóval és a kliensekkel az adott eszköz. De a teljes elérhető wifi-sávszélességből utóbbi esetben is lecsíp a vezeték nélküli megoldás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák