Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Allien #27499 üzenetére

    az ügyfélszolgálatos azért van ott, hogy a sokadik problémás ügyfél utàn is úgy álljon a következőhöz, hogy elvonatkoztat az korábbi történésektől, hiszen egy előfizető sem tehet róla, hogy előtte milyen módon beszéltek/bántak a szolgáltató illetékesélvel! amikor ezt már nem képes megfelelően kezelni egy ügyfélszolgálatos, akkor némi tréning, és ha aztán sem megy, akkor nézzen más munka után!
    lehet, hogy nagy szavaknak tűnnek a fentiek, de tapasztalatból beszélek, sokkal komolyabb helyen voltam "ügyfélszolgálatos" (is egyben) bő 15 évig, és amikor már éreztem, hogy nem okés a dolog, akkor (le)léptem, hogy ne azok részesüljenek részemről néhány erősen problémás ügyfél miatt hátrányos vagy nem megfelelő ügyintézésben, akik nem érdemlik meg!

Új hozzászólás Aktív témák