Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    Belegyezésem nélkül U10-ről U8-ra állították a profilomat, (ADSL) miután a háttérben a technikussal egyeztettek. Persze én hiába kértem, hogy a beszélhessek vele. Utána visszajött, és közölte, hogy "finomhangolták" a vonalamat, és meglevőnél rosszabb nem lesz. Ugyanis egy probléma(időnkénti szakadás Dlink 360 R+ csoda modem) miatt szó volt róla, hogy mivel megoldani nem tudják, kérem a korábbi 8-as profilomat visszatölteni, mert ahhoz használhatom a saját jól bejáratott modememet, de arról nem volt szó, hogy szó nélkül egyből átállítják. Utána a következő hibabejelentő csodálkozott ezen a "finomhangoláson", ő még ilyet nem is hallott, de szerencsére visszaállítatta az eredeti U10-et. A panaszt természtesen megtettem. Ez a hátránya a deikált ügyintézés hiányának.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák