-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3dsnake
nagyúr
Kábelesek! Ha a 0.1-es átjárót pingelitek cisco esetében mennyi a válaszidő? Az a furcsa, ha a két switchportba dugok 2 eszközt, akkor egymás közt tökéletes, gyors 1ms alatti a válasz, de ha konkrétan az átjárót pingelem, akkor végig 1ms, kivéve ha időnként 1000... Ez nem hiszem, hogy így normális.
-
r3dsnake
nagyúr
Furcsa. Ha lehúzok mindent, csak a gépet hagyom rajta, akkor nincs kiugró ping. A modem után van 2 antenna (ezek közti ping stabil 2-3 ms) és utána két router de csak switchként. Minden egy alhálóban van, a dhcp-t a T-s kütyü osztja. Elképzelhető, hogy van olyan csomag, ami először nem konkrétan a 0.1 felé indul, hanem tesz egy kört a belső hálón?
Ha létezhet ilyen, akkor ennek mi lehet az oka? Ez szimplán következtetés csak részemről, de logikusnak tűnik, hogy belül vándorol még egyet, mielőtt kimegy 0.1 felé, csak az okát nem tudom mitől lehet. Ráadásul ez kb. minden 20. pingnél fordul elő, és ha a direktbe rákötött antennáról (vagy PC-ről) pingelem a modemet, akkor is van kimaradó/magas ping. Létezhet olyan, hogy közvetlen kábelen rákötött eszközre küldött csomag mégis kivándorol és úgy jön vissza? STP nem küszöbölné ki ezt? Ez engedélyezhető valahogy?
Remélem lakik a topicban hálózatguru. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Érdekes, mert nekünk nem hoztak egy HDMI kábelt sem. Oké, 9t éve még nem volt HD csomagunk, amikor érkezett a két Sagem DS86 HD. De aztán amikor jött a Telekomtól a Sony LCD tévé a szerelő akkor is RCA-t kapott volna elő csak mondtam neki, hogy itt az 5k HDMI kábel, és azt csatlakoztassa. Aztán a harmadik STB-nál az ADB-nél sem hoztak magukkal HDMI kábelt pedig akkor már régen HD csomagunk volt. A szobámban meg a Gigabyte GV-R685OC-1GD 1GB GDDR5 DX11 VGA kártyámhoz adott HDMI kábel megy a Sagem DS86 HD MT STB-ba, abból meg az AVerMedia AVer3D CaptureHD (H727)tunerbe illetve vettem egy HDMI kábelt a VGA és az LCD monitorhoz. Szóval három HDMI-ből egyik sem T-s
Szerk: Az évek alatt változhatott a dolog, de már eleve úgy vártam a szerelőt, hogy tudtam, hogy nem fog hozni HDMI kábelt, ugyanis megérdeklődtem a fórumon is akkoriban, illetve a 1412-es ÜFSZ számon is. Azóta persze változhatott.
[ Szerkesztve ]
-
MajaG
senior tag
válasz PhoenixSzG #50907 üzenetére
Szia!
Mivel a Sat nem a szívügyem, azt majd jövőhéten megdumáljuk.
Viccet félretéve, jövőhéten csinálhatunk abból is egy ilyen összeírást, de leginkább két ünnep között, mert most el vagyok havazva már ezer dologgal. S mindennap nem tudok itthon is a telekommal foglalkozni munkaidőn túl.
-
#41133696
törölt tag
válasz Teko001 #50911 üzenetére
Na most egy pillanatra ideges lettem, hogy nem e nyúlták le a szerelők, de úgy emlékeztem, hogy akkor ellenőriztem a dolgot alaposan és nem járt, szóval elő is vettem a dobozot, és itt a bizonyíték:
HDMI kábelről szó sincs a dobozot tartalma részben.
Nem is írtunk ilesmit alá, hogy GDMI kábelt adtak volna, szóval utólag sem követelhetik.
-
havri1
félisten
IPTV-nél nekem kellett venni egyet, és belerakni, mert különben ott a helyszinen ki kellett volna fizetnem 1xxx ftot.
Más:
Pár napja észrevettem, hogy a weboldalaknál hihetetlen magas a válaszidő. Proharver pl, facebook, ebay, stb. Tehát bel és külföldi oldalak is.
Másnál? VDSL SentendrePl egy hsz okézása eddig 1-2 mp volt, most 6-7 mire itt visszadob. (ez a szerkesztés konkrétan 12 mp volt)
[ Szerkesztve ]
havri
-
rayoliviero
veterán
.
[ Szerkesztve ]
-
Bajusz2010
tag
Hogyan lehetne felmondanom a jelenlegi hűségidős IPTV szolgáltatásomat mivel a mai napon elértem a harmadik STB cseréjét/ az idei év 9 hónapja alatt mert egyszerűen nem akart bekapcsolni, a fogaskerekes menün túllépve és két nap alatt beállítani a frissítést folyamatos bekapcsolás mellett. Megj. az előző két készülék is hasonló gondokkal küszködött ezért cserélődtek szarabbnál szarabb készülékekre.
Tudom Pest megyei település nagyon messze van a fővárostól komoly UPC-s területen versenyezve a T-vel.
Inkább visszamegyek a piacvezetőhöz minthogy kb. két-három havonta "találkozzak a Telekom szerelőivel" egy hibaelhárításra. Ilyen gondom a UPC-nél nem volt. Az a néhány csatorna és ár különbség sok gondot okoz. -
Teko001
őstag
válasz Bajusz2010 #50922 üzenetére
Szerintem sehogy. Nem kapcsolgatod véletlenül ki-be az eszközt? Csak mert az bármelyik eszközt megöli. Nem erre vannak ezek tervezve. Egyébként szerintem pont hogy most vagy a piacvezetőnél.
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Teko001 #50920 üzenetére
"a pingnek nincs köze a DNS-hez."
Köze nincs de a névfeloldás sebessége igenis befolyásolja például a böngészés sebességét, hiszen addig el sem kezd betölteni az oldal amíg a névfeloldás meg nem történt.
Erre külön mérőszám is van, a névfeloldási idő vagy DNS resolution time vagy röviden DNS latency. A legtöbb szolgáltató méri is ezt az értéket minőségbiztosítási okokból.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
braun15
újonc
Üdv!
Olyan problémám lenne, hogy 2013-ban bekötötték az IPTV szolgáltatást és ahhoz szükséges modemet, és statikus IP címe van. Olvastam, hogy a lakossági ügyfelek esetében minden esetben dinamikus az IP cím.
Felvettem a kapcsolatot a telekom ügyfélszolgálattal, és olyan levelet kaptam, hogy minden tökéletes működik, de választ arra, hogy miért statikus az IP címem nem kaptam.
-
Gyula84
veterán
Hali
Nincs meg valakinek véletlen a DSL-360R T1E modem firmwareje?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
etejedu
őstag
És vége.
Én nem akartam, de nem hagytál más választást.
Több év együttlét ; két évente újabb hűséggel szavasztunk egymásnak bizalmat.
Tudom voltak problémák hol te nem teljesítetted a megígért sávszélt hol én késtem picit a fizetéssel.
Mindig megoldottuk bármi probléma adódott.Viszont az utóbbi időben kezdtél elhidegülni, nem törődni velem...
Hiába voltam kedves türelmes, már csak a hitegetést és igérgetést kaptam tőled..
Persze meghallgattál udvariasan mosolyogva bólogattál de ez már csak álca volt.
Tudtad! Mindvégig tudtad hogy részedről ennyi de mégis. Mégis megvártad hogy én mondjam ki.40+ nap kellett ahhoz hogy végre eláruld mi a baj?
Ennyi idő kellett ahhoz hogy megmondja az igazat:
A szolgáltatás áthelyezés nem teljesíthető a hálózat kapacitása miatt.
A bővítésre várni kéne de ha kiépül kompenzálják. Hogy mikor?
Azt a jó ég tudja!Korrekt cég.
-
st.stofi
tag
válasz etejedu #50935 üzenetére
Hova kellene áthelyezni a szolgáltatást? A egyetesem szolgáltatási területén belül (ez a telekom esetében az 1, 22, 23, 26, 34, 35, 36, 37, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 52, 53, 54, 56, 59, 69, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 82, 83, 84, 85, 87, 92, 93, 94, 96, 99 körzetszámú területeket kelenti) a telefonhálózathoz való hozzáférés tekintetében szolgáltatási kötelezettsége van a Telekomnak, így ezen területeken legalább telefon szolgáltatást kell nyújtania.
Ha pedig már legalább vezetékes telefonod van, akkor arra már lehet legalább egy ADSL-t rendelni, akár a telekomtól akár más internetszolgáltatóktól.
Szóval ne add még fel ilyen könnyen
-
etejedu
őstag
válasz st.stofi #50937 üzenetére
Budapestről Budakeszire.
Iptv net(20megás) telefon. Mindenki és mindenhol azt mondták hogy simán megy sőt még gyorsabb net is elérhető. Aztán a huzavona után azt közölték hogy belső műszaki probléma miat nem megy át a rendszeren a kérelem így munkalap hiányában szerelő sem jön ki.
Semmi nem ment még a kisebb csomag sem.Szerelőt persze nem küldtek hogy megnézze megoldható e.
Gondolom sz@rnak rá. Hát én ezt meguntam.A telefont lehet áthozatom ha engedik mert azzal együtt az Externet átveszi és nem kell horror összeget fizetnem csak a net miatt.
[ Szerkesztve ]
-
st.stofi
tag
válasz etejedu #50938 üzenetére
Budakeszin van PR Telecom is, mint alternatíva, nem?
Csak próbaképp beírtam a Telekom honlapján egy budakeszi címet (Szüret u.), és hozta, hogy 10 v 20MB (Netmánia S, M) net csomag is elérhető a címen.
Fuss még pár kört szerintem a Telekommal, menni fog ez szerintem, nem hiszem, hogy Budakeszin ne tudná megoldani a szolgáltatást a Telekom. Szerintem a romokban heverő ügyfélszolgálati rendszer, esetleg pár nem túl segítőkész Telekom alkalmazott "áldozata" lettél, nem hiném, hogy a Telekom mint cég ne akartna szolgáltatni, vagy hogy nem lenne erre Budakeszin megoldásuk.
Itt van a egyeteme szolgáltatók kijelölésének határozata:
http://nmhh.hu/cikk/162855/Az_NMHH_elnoke_kijelolte_az_egyetemes_szolgaltatokatItt pedig annak a szabályai, hogy ez milyen kötelezettségekkel jár:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=163443.248407Ennek a rendeletnek a 11§-a tartalmazza, mikor utasíthatja el az egyetemes szolgáltató a szolgáltatás nyújtását. Ezek között pedig nincs olyan, hogy nincs kapacitása a szolgáltatónak, azért egyetemes szolgáltató, hogy legyen kapacitása, oldja meg, ha ez neki többletköltség, akkor azt megtéríti neki az nmhh, ez is szabályozva van a fenti rendeletben, cserébe szolgáltatnia kell! Nincs olyan, hogy nem szolgáltat az egyetemes szolgáltatási területén, vagy ha mégis, akkor ezzel megszegi az nmhh-val kötött szerződését.
Ne hagyd ennyiben a dolgot szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
válasz st.stofi #50940 üzenetére
Na nehogymár én járjak utána és vázoljak nekik alternatívákat hogy mit is kellene tenniük.
Volt rá lehetősége hogy megoldást találjon 40 nap alatt.
Kértem hogy jöjjenek ki személyesen... stb.Majd kifizeti a Telekom a kötbért pár fej elhullik + no prémcsi...
Ha ennyire xarnék a munkámra már sorban állhatnék a Máltai sz szolgálatnál ételért... -
Aeroglobus
tag
-
ludsimon
veterán
Nekem szerencsére segítettek, bár nem az ügyfélszolgálat...
Én is ugyanúgy várnék a nagy lóf*szra, mint Ti.
undefined
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Mostanában nem győzünk panaszkodni az online, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálatra, legyen szó akár T-Home-ról, akár T-Mobile-ról.
De komolyan, szerintem ezt már direkt csinálják. Több mint két hónapja nem kaptam számlát a T-Home-tól. Jogkövető állampolgárként, ahogy a szerződésünkben is szerepel, jeleztem telefonon a problémát. Azt mondták, ez igazából nem is probléma, sőt rendben is lennénk.Ma viszont kaptam egy érdekes e-mailt:
...technikai okok miatt az Ön Telekom otthoni szolgáltatásaira vonatkozó október havi számlája késve készült el, így sajnálatos módon a november havi számlájával két december havi beérkezési határidejű számlát kapott Társaságunktól.
...
Az első – októberi - számla összegének beérkezési határideje 2014. december 10. és 13. közé esik, ezt kérjük az eredeti határidőig rendezze, határidő módosítás erre vonatkozólag nem történik.Nem, nem, és ba...átok meg, nem! Nemhogy két számlát nem kaptam, de egyet sem. Sem a Távszámlára, sem a T-Home-ba belépve: Befizetésre váró számlák 2014. december 12. Nincsen befizetésre váró számlád
Most felhívom a 1412-t, gondolom, pikk-pakk felveszik, és simán rendeződik az ügy, ahogy az hónapok óta megszokott.
-
st.stofi
tag
válasz lesaux #50947 üzenetére
Sajnos az utóbbi időben én is többször jártam már úgy, hogy nem tudtam kivárni a kezelő kapcsolását, olyan sokáig tartott a várakoztatás, és dolgom volt. Gondolom az ügyfélszolgálati rendszer elhúzódó, többeket érintő fejlesztése ill. az ezzel összefüggően elérhetetlen online felület is növelheti a telefonos ügyfélszolgálat terhelését, másrészt lehet nem is akarnak/tudnak megfelelő számű telefonos ügyfélszolgálatossal beleerősíteni a telefonos kapcsolattartást megkönnyítendő.
Az is jó lenne, ha legalább elérhető lenne a weboldalon egy kis segítség a telefonos ügyfélszolgálat terhelésének eloszlásáról, mint pl itt: [link] ahol látni lehetne, mikor van aránylag rövidebb várakozás, vagy az IVR pontosabban tájékoztathatna, hogy még hányan várnak elöttem, vagy hogy nagyságrendlig mennyi idő amég szerves ügyfélszolgálatoshoz kapcsol.
Éjjel elég gyorsan kapcsol humanoidot a rendszer, de éjszaka nincs számlareklamáció, panaszkezelés, műszakiak, ők csak nappal vannak, akkor meg a telefonos ügyfélszolgálat van leterhelve, ördögi kör.
Apropó, olyat tapasztaltatok már a 1412-t felhívva, hogy x perc zene/várakozás után felveszi egy humanoid a telefont, eldarálom gyorsan mit is szeretnék, erre közli, hogy kapcsolja az illetékest, majd újra zene és várakozás. Ez már többször így volt, pedig az IVR-ben mindig a megfelelő almenüből kérem az ügyintézőt, bízva, hogy az adott témában illetékeshez kapcsol az IVR, de mintha lenne egy "semmiben sem illetékes elvtárs" a cégnél, amolyan régimódi telefonközpontos humanoid, aki csak kapcsolja az illetékest.
Bár lehet, hogy ez az "5 perces szabály" miatt van, hogy beleszóljanak, hogy kapcs. az illetékest, ugyanis idén január 14-től Fogyasztóvédelmi törvény módosításának köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatok esetében, miután felvette az adott cég/szervezet telefonközpontja/IVR-je a telefont, és bemondta, hogy mely vállalat telefonos ügyfélszolgálatát hívta az ügyfél, 5 percen belül „valódi élőhangú szerves” ügyintézőnek kell(ene) fogadnia az ügyfél hívását.
"2013. évi CLXXXIII. törvény
egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról3. § Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket - ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét -, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.”"
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...