Új hozzászólás Aktív témák

  • m3tr0

    senior tag

    Nos, ma ismét felhívtam eme remek cégnek az ügyfélközpontját, ugyanis a vonalszakadásos hibát a mai napig nem sikerült kijavítaniuk. 2007-ben kötötték be az ADSL.-t, azóta van ilyen problémám...mikor-hogy...Azt hiszem a 72 órás javítási határidő már régen lejárt.
    A mai napon eljutottunk oda,hogy a telefonos ügyintéző srác, mielőtt még befejeztem volna a mondandómat, illedelmesen elköszönt és lerakta a telefont, mielőtt annyit mondhattam volna,hogy bakfitty. Pedig nem mondtam sem sértőt, sem semmi mást, csupán annyit vázoltam, hogy ezt a hibát illet volna már kijavítani és nemcsak sms-t küldeni,hogy nekiálltak a hiba kijavításának,hanem rendesen utána nézni,hogy hol a hiba.
    Most arra várok, mikor csörög a telefon,hogy a gép megkérdezze fenn áll -e még a hiba, majd billentyűzzem be a megfelelő választ...ezt a dolgot a múltkor a hiba bejelentése után 10 perccel kellett volna megtennem, de 10 perc után hogyan döntsem el,hogy elhárult-e a hiba, ha folyamatosan mára bekötés óta fenn áll.
    Még egy szerelőt sem képesek kiküldeni,hogy nézze meg a modemet vagy valamit...én nem tudom. Most hívnak ebben a pillanatban....VICC.(19:18)
    Annyira tudtam, most 3-ast nyomtam. De már nem érdekel.
    Elmehetnek a bús *****-ba. Ennyire leszarni az ügyfelet..hát...jól van.
    Ez volt az utolsó csepp, egyben az utolsó beszélgetésem velük.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

Új hozzászólás Aktív témák