Új hozzászólás Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz DJ. Ru$y #57378 üzenetére

    Bőven van bénázás sajnos :( Már attól tartok én is, hogy egyszer bekötik az analógot (ez rendben van), de a hölgy múltkor berendelte a digitálisat is, amit elvileg tegnap azt mondták, hogy nem lesz belőle semmi.

    Update: most beszéltem velük, hogy nehogy duplikáció legyen a dologból. Kiderült, hogy jól tettem, hogy telefonáltam, mert két vonal volt berendelve, mind a kettő analóg. Most tárgytalanította a kedves ügyintéző az utóbbit, elismerték, hogy az ő hibájuk, és sürgősségivel kezelik az ügyet, elvileg jövőhéten jönnek bekötni.

    Kérdés volt, hogy marad e az MT ügyfélazonosító, vagy újat generálnak, utána nézett, azt mondta minden marad a régiben, kivéve a telefonszám, de amint bekötötték kérhetem vissza a régi számot, amit kérni is fogunk.

    Azt is elmondta, hogy a régi szerződésünket lezárták április 17-én (itt hibáztak, direkt rákérdeztem, hogy ugye nem kell számítanom téves kötbér kiszámlázásra?! Mondta, hogy NEM, mert hibásan kezelték az ügyet, hiszen én sosem mondtam le a telefonszolgáltatást). Most pedig elvileg a régi MT ügyfélazonosítóra van berögzítve úgy, hogy csak digitális-analóg átalakításról van szó.

    Mondjuk korábban készülékvásárlásoknál is voltak malőrjeik, egyszer táblagép helyett elsőnek laptopot küldtek, egyszer pedig egy helyett két TV-t indítottak útnak :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák