Új hozzászólás Aktív témák

  • Linem

    senior tag

    válasz Kbali #96221 üzenetére

    Nem azért írtam, hogy panaszkodjak, mert ezek már évekkel ezelőtt történtek. Csak válaszoltam az egyik felvetett hasonló problémára.

    Engem ennyire nem érdekelt párezer mínusz. Sem időm, sem kedvem nincs hónapokig balhézni ekkora összegért. Az igazadat elég hosszadalmas bizonyítani, és az írásos panaszomra felmondták a kéretlen szolgáltatásokat azonnal, de semmit nem írtak jóvá. Az addigi szolgáltatást ki kellett fizetnem, ezt válaszolták írásban, az üzletben személyesen és telefon ügyfélszolgálatos is. A számlát egyben kapod, nincs olyan, hogy nem fizeted be valami miatt, mert akkor kikapcsolják. Persze ilyenkor lehetne fogyasztóvédelemhez fordulni, de nekem ennyit nem ér az egész.

    Annyit azért hozzáfűznék, hogy ezek nem mostanában történtek. Talán már könnyebben lehet intézni a panaszokat és tényleg ellenőriznek visszamenőleg minden ilyen megkeresést. Például pár hónapja írásban jeleztem nekik a TVGo-val kapcsolatos problémát, és azonnal intézkedtek. Folyamatosan kaptam az SMS üzenetet a javítás jelenlegi állapotáról, majd egyszer csak megoldották. Régebben nem találkoztam ilyen ügyintézéssel náluk. Szóval ez eléggé kellemes meglepetés volt.

Új hozzászólás Aktív témák