Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .:ZS:.

    senior tag

    válasz dkess #129399 üzenetére

    Pontosan,

    Lehetne egy basic eszköz amit adnak ingyen, illetve lehetne egy "prémium" kategóriás eszköz.

    Legyen mondjuk 1500 Ft havonta, az 24 hónap alatt az 36.000Ft amiből azért már lehet normálisabb routereket venni, ha ehhez hozzávesszük az alap eszköz költségét ami mindig van, hiszen ha nem fizet a prémiumért ügyfél akkor adni kell neki az ingyen eszközt, akkor a kettőből már nem hiszem el, hogy nem lenne rentábilis. Arról nem is beszélve, ugye a T nagy tételben nem consumer áron szerzi be az eszközöket. Nem feltétlen kell ezen profitot generálni, de ha csak a költségét visszahozza ergo, nem kerül semmibe a T-nek akkor is van egy ügyfélélmény javító/ügyfél megtartó szolgáltatása.

    Szerintem egyébként az alapeszközökre is igaz kéne legyen, de mondjuk a képzeletbeli "prémium" eszközre pláne, hogy nem agyon butítjuk az eszközt, hanem dokumentáljuk az eszközt/edukáljuk az ügyfelet és ha már fizet érte, akkor rábízzuk, hogyan akarja használni.

    Nem kell totálisan hülyének nézni az embereket, nagyon jó példa erre az alábbi:
    [link]

    Tegnap jelent meg róluk egy video a Linusnál, össze is omlott az oldaluk a terheléstől :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák