Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nietzsche_

    tag

    válasz hackeeeee #20776 üzenetére

    Ebben igazad van... mobilnál nincs így, de t-home-nál viszont igen... olyan, mintha zárolásra kerülne a rendszerben a lezárást követően és hűségidőt sem lehet beállítani rá. Mobilnál ebből a szempontból egyszerűbb a helyzet. :) Külön üzletág, külön rendszerek, eltérő működési logika. Azért sok ponton látszódnak az előzmények, hogy más elven, más logika szerint nőtt fel a matáv - t-com - T-home szféra és megint máson a Westel - T-Mobile - még ha ma mégis egyként fut.

    Régi, kisebb díjcsomagokra is jó ideje nem lehet hűségidőt hosszabbítani. Ilyen esetekben - amikor kisebb sávszélességű díjcsomag még mindig aktív a kedves ügyfélnél az esetek jelentékeny részében inkább arról van szó, hogy valamikor egy messzi-messzi galaxisban (a régmúltban) molesztálta csak utoljára a hűségidőt, mert tett rá magasról (nem figyelte, csak fizette (sajnos túl sok az ilyenre is a példa - bár az ilyen ügyfeleket azért próbálják elérni (postai tájékoztatás/telefon útján) hogy magasabb lett a havidíj)).

    Lehetséges, hogy volt egy rövidebb időszak, amikor sávszélesség növelést követően még nem kerültek hivatalosan lezárásra a kisebb sávszélességű díjcsomagok, de nem hiszem, hogy túl nagy időintervallumot ölelt volna ez fel.

    Tipikus példája a körültekintés hiányának a manapság még mindig érvényben lévő Relax díjcsomagok (t-mobile)... egykoron jók voltak, manapság már nem igazán indokoltak, de a körültekintés hiánya miatt mégis mindig elég sokaknál fut.

    Volt már olyan ügyfelem, akinek 80 ezres havi számlája volt írt havi 2-3 ezer sms-t és kisebb relaxos díjcsomaggal rendelkezett és egy elavult régi gprs wapos csomagja volt, holott okos telefonnal forgalmazott azért netet is... Rezignáltan elkönyvelte a tényt, hogy igen ez a médiamánia XL azért ezzel az ezer ingyenes sms-sel, 2 GB adatforgalommal és az olcsóbb percdíjakkal pár 10 ezer forint megtakarítást jelenthet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák