Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz st.stofi #51691 üzenetére

    Értem, köszönöm a választ! Látod erre a sebesség problémára pont nem gondoltam, én abból indultam ki, ha a régi működik, akkor az újak nyilván még jobban alkalmazkodnak a velük inkább egykorú VoIP-hoz! Egyébként én UPC-s vagyok, nem T-s, előtte RubiCom volt a szolgáltató, amíg fel nem vásárolta őket a UPC! Kezdéskor Thomson THG-540, most pedig CISCO EPC3208 és EPC3925 van üzemben, de különösebben nem is foglalkoztam a VoIP résszel, hogy mit mutat, vagy mit nem mutat! A DOCSIS Signal oldalnál tovább nem nagyon érdekelt ez a rész, amíg minden működik! :)

    szerk.:
    Most belenéztem, abszolút semmit nem mutat! Az EPC3208 ugye egy szál oldalt mutat, csak a jelszintekről, a 3925 (bridge módban) ezen kívül még Wireless és QoS beállításokat, illetőleg vissza tudom tenni router módba, de más ott sem látható! Azt tudom, hogy amikor kihúzom a koaxot, és nincs csatlakozás, akkor egy sokkal bővebb menüje elérhető az EPC3208-nak is, de amint online lesz, ez azonnal nem elérhető tovább! Nem tudom, hogy ott milyen infó lenne még a VoIP-ról, most emiatt nem szakítom meg a kapcsolatot...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák