Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz DJ. Ru$y #91261 üzenetére

    Akkor úgy fogalmazok, nálunk sosem votl ilyen szereld magad. De lehet azért, mert több dolgot kellett csinálni egy szereld magadnál, pl amikor a jelenlegi eszközt kihozták, akkor a központtal kellett ledumálnia dolgokat, meg beállítani az eszközt.

    És talán ha nem lenne ez az új modi, nem tom, talán kevés a szerelő, vagy ez egyszerűbbnek tűnt. Akkor bondiggal kapcs sem kellene, mindenek utána járni.

    Egyébként pont adsl+ (adsl2 vagy mi volt a neve) modem óta, volt az, hogy hiába mondta az ember, hogy ki kellene cserélni az eszközt T-s üzletben is voltam anno. Nem foglalkoztak vele, sőt "vegyél magadnak", volt a válasz a T-s üzletben...

    A megoldás végül egy T-s szerelőtől, volt aki egy másik telefon vonallal talán beázás vagy franc tudja, mi volt kint. "fel kell hívni őket mondani, hogy nincs net, lenyomni az áramot, hagyni, had fusson a diagnosztika, és mivel nem jutnak semmire majd küldenek vkit".

    - És tényleg.
    Pedig előtte vagy fél évig, hiába szólt az ember jelentette be stb...

    De úgy látom ezek a dolgok nem változnak... nagyon...

    (jah akkor jön fel a szerelő, meglátja a modemet, hát ezért van lassulás, mindjárt hozza is a másikat pár perc volt.) Semmilyen modemet nem kellett venni...stb...

    Azért néha azt látom, nem állnak a helyzet magaslatán...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák