-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
válasz joey04 #10153 üzenetére
nah mivel semmi fejlemény nem volt, ezért ma felhívtam őket.
Mondták, hogy nem fog menni a 15ös csomag, mert nem bírná el a vonal. Sőt, a mostani 8as sem megy rendesen, ők az ötöst ajánlják. A fent linkelt sebességet folyamatosan hozza a netem, akkor nekik hogy jöhetett ki ilyen eredmény?Ami dühítőbb, hogy direkt kértem előzetes felmérést (ami csak 60-70%-os eredményt tud mint kiderült...) és mivel akkor azt mondták, hogy úgy néz ki menni fog, így kértem internetutalványt a munkahelyen. Amit csak egyben lehet kérni, címletek nincsenek. És változtatni sem lehet... Túlfizetni meg szintén nem lehet... Most azt mondta a nő, hogy 2 havonta fizessek számlát, akkor ugye kevesebbet bukok, de így persze lehet, hogy korlátozzák a szolgáltatást. Hát b+. Mit lehet ilyenkor tenni? Valami technikussal kéne tőlük beszélnem, vagy mit tegyek? Hűségem lejár 4. hónapban, de UPC nincs nálunk a honlap szerint meg digi sem. Szóval valami más szolgáltató esetleg? (XVIII ker.)
Pedig még azt is mondtam, hogy úgy is kell a 15ös, hogy nem tudják biztosítani a honlapon vállalt minimum sebességet, de úgy sem lehet aktiválni.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
joey04
titán
válasz joey04 #10306 üzenetére
erre tud valaki megoldást? érdemes akár személyesen bemenni, és újból megpróbálni, hátha hibásan mértek előre? mert ahogy mondtam, szerintük a 8 sem megy, hanem kb 4-5 lenne az ideális, de azt nem tudom hogy mérték, hiszen ahogy mutattam, szépen megy a 8 is...
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
joey04
titán
válasz joey04 #10338 üzenetére
Bementem személyesen, és nagyon kedvesen, de rámenősen kértem a váltást. Jó arc volt az T-home-os emberke is. Ma hazajöttem, és ez fogadott:
és erre mondták, hogy még a 8 megás sem megy, max az ötös!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Pubszon
veterán
válasz joey04 #10633 üzenetére
Szia.
Ha D-Link DSL 360R modemed van, néznél egy ilyen modem statisztikát nekem?
Nagyon kiváncsi vagyok, mert nekem is azt mondták, hogy hivatalosan nem lehet, mert nem bírja a modem, közbe pedig ezt tudja a vonalam.
Az SM50B nevű programmal kell, ha esetleg nem tudnád.ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
Pubszon
veterán
válasz joey04 #10654 üzenetére
És neked 6.6dB-es SNR értékkel stabil a net?
Nem szakadozik?
Nem csodálom, hogy nem akarták bekötni. Na de ha megy, akkor jó és tedd össze két kezed, hogy ennyin megy.(#10656) joecontra: 360R-el, hogy lehet manuálisan leveni a szinkronsebességet? Én úgy tudom, hogy ez nem konfigurálható modem.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
joey04
titán
válasz joey04 #10659 üzenetére
Eltelt szűk egy év, de írd és mond, egyszer nem szakadt meg a netem, és amikor belehúztam, szépen hozta mindig a sebességet!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz joey04 #19475 üzenetére
Ha volt szakadás, azt központilag is látják, akár visszamenőleg is. Tehát ebből a szempontból az mindegy, hogy random, vagy nem random.
Ha zavaró a hiba, akkor be kell jelenteni hibára, előfordulhat, hogy kapsz új modemet. Ha restart megoldja, akkor sanszosan modem gond lehet, bár ez egyáltalán nem biztos... Előfordulhat az is, h a jelszinttel van gond, és az miatt dobálja el a kapcsolatot.
Szokásos dolgok, ki kéne próbálni router nélkül a cuccot (ha van), és addig használni, amíg ez nem jelentkezik. Csak azért, hogy megkíméld magad attól, hogy ezt kérjék tőled, ha bejelented a hibát..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz joey04 #19477 üzenetére
Egy próbát megér, ha van rá lehetőség. Ha router nélkül is meg lesz a hiba, akkor be kell jelenteni a hibát, aztán rámérnek a vonalra, meg valszeg kapsz egy új modemet.
Ha azok után is meglesz a hiba, akkor lehet sakkozni, de ne nézzünk ennyire előre.
Véleményem szubjektív...
-
joey04
titán
válasz joey04 #19492 üzenetére
Na végül csak javult valamit a helyzet, de nem lett jó. Végül most kint volt a szerelő, és ahogy az várható volt, megdöglött a Thomson. Cisco van helyette.
Azt mondta, az volt a baja, hogy a 8 helyett csak 1 frekit fogott meg.Az új eddig jó.
[ Szerkesztve ]
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
joey04
titán
válasz joey04 #22163 üzenetére
na, a probléma megoldódott, írtam a kérdéses oldalak üzemeltetőjének, náluk volt a hiba. igaz, holnaptól nyaralok, szóval én nem használom majd a gépet, de legalább elintéztem a dolgot.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
wmati
addikt
válasz joey04 #33482 üzenetére
Valamiért nem tudta a modem felépíteni a kapcsolatot és ilyenkor egy előfordul hogy újra kezdi az egészet itt megtalálod melyik led mit jelent
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz joey04 #33484 üzenetére
Ha az online lednél akad el a folyamat, az a következőt jelenti:
1. A modem le lett tiltva a hálózatról, vagy még nem lett regisztrálva.
2. Nem létezik az előfizetéshez rendelt konfigurációs állomny a CMTS-ben.
3. Valamiért nem tud menedzsment címet (sem) osztani a CMTS a kábelmodemnek.
4. Áramszünet vagy CMTS restart után előfordulhat, hogy a sok újraregelő kábelmodem miatt átmeneti túlterhelés van, ilyenkor akár hosszú percekig is előfordulhat, hogy a modem képtelen visszaregelni.Áramtalanítás és pár perc várakozás után érdemes újra kipróbálni, de ha megint az ONline lednél akad el akkor érdemes telefonáli és kérni, hogy nézzék meg a modem reg státusát ha maguktól nem tennék meg.
Mivel a modem regisztrálása nem sikerül a hálózaton, a modem időről időre újrakezdi a folyamatot. Ilyenkor a kábelhálózat rendebn van, mivel a DS és US kapcsolat is rendben "felépül".
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ZIDOO médialejátszók
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen autót vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Fotók, videók mobillal
- Poco M3 - felújított állomás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen