Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • battag

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tegnap rendeltem meg a Sat Tv-t. Pár infót szeretnék kérdezni olyan szerencsésektől, akinek már bekötötték:

    - Merre néz az antenna? Milyen holdat kell befogni?
    - Milyen típusú pontosan a Set top box (csak annyi tudok, hogy Intek)
    - Nálunk már volt korábban műhold, amivel az Astra és az Eutelsat holdakat fogtuk (2 tükör, 2 fej). Szerintetek az megoldható, ha a tükrökre a T-home-os szerelő csak az új fejet szereli fel és minden kábelezése marad (tekintettel, hogy frankún minden a falban megy)?
    - A kábelezéshez sima koax kell, vagy valami spéci?
    - A korábban használt elosztó (amibe bement a fejekről a kábel és elosztotta 4 Tv felé), az most is használható lesz? Vagy a digitálishoz más kell?

    Válaszokat előre is köszönöm!

    Üdv.: BattaG

  • battag

    aktív tag

    Sziasztok!
    Bocsánat, de valahol ki kell sírnom magam! A következő üzenetet írtam a CÉG-nek a T-Home webes felületén:

    [I]Tisztelt Hölgyem/Uram!

    A mai napon (megközelítőleg este fél nyolckor) a Mammut T-Pont II. ügyfélszolgálatukat az alábbi ügyben kerestem meg:
    T-Kábel Magyarország Kft-nél előfizetett családi analóg kábeltévé szolgáltatásomat (melynek hűségideje évek óta lejárt) szerettem volna felmondani és egy év hűségnyilatkozat vállalása mellett átváltani T-Home családi analóg kábeltévére. Az átszerződtetés eredménytelen volt, mivel az ügyintéző szerint "Nem működik a rendszer"!
    Sajnos az e-féle elutasítást már harmadszorra hallom, mivel eddig három alkalommal próbáltam meg ugyanezen ügyfélszolgálaton a - véleményem szerint nem igazán problémás - ügyben eljárni. Legutóbb december 23-án próbálkoztam sikertelenül, akkor a kolléga elkérte értesítési számomat. Azt ígérte, hogy legkésőbb a két ünnep között megoldja kérésem és az új szerződés aláírásához csak be kell fáradnom, aminek időpontjáról a megadott telefonszámon értesít. A mai napig nem kaptam semmilyen értesítést, ezért kellett újra próbálkoznom. A végkifejlet megegyezett a december 23-i esettel. Kolléganőjük nem volt hajlandó megadni az Ő elérhetőségét mondván, hogy "...úgysem fogja azt senki felvenni!" Kérdéseim a fentiek kapcsán a következők lennének:
    - A vázolt problémát miért nem lehet a T-Home internetes weboldalán vagy telefonos ügyfélszolgálatán elintézni? Mindkettőt próbálva azt a visszajelzést kaptam, hogy ez csak személyesen lehetséges. Ezek után mire használható a két említett felület, ha szolgáltatás megrendelésére és lemondására nem?
    - A magát az ország vezető infokommunikációs szolgáltatójának tartó cég hogy engedheti meg magának, hogy a legalapvetőbb ügyviteli rendszerei nem működnek?
    - Mivel az átszerződéssel 1100 forintos díjcsökkenést érhetnék el, kérdésem, hogy fordított esetben is hasonlóan kezelnék-e ügyfeleiket?
    - Hogy lehet az, hogy a magát ügyfélorientáltnak tartó cég ügyfélszolgálatán a munkatársak segítőkészsége és ügyfélközpontúsága a minimális szintet sem üti meg?

    Válaszukat feltett kérdéseimre és javaslatukat problémám mielőbbi megoldására türelmetlenül várom és előre is köszönöm!

    Tisztelettel: ...

    u.i.: Csak halványan reménykedem benne, hogy levelemet megkapják, mivel annak elküldésekor hibaüzenetet kapok![/I]

    Hát ez van. Miért kell nekem a legbunkóbb és legimpotensebb ügyintézőket kifogni? Gondolom és bízom benne, sőt tudom, hogy nem mindenki ilyen a CÉG-nél, mivel itt a fórumon is találkozhatunk segítőkész és hozzáértő munkatársakkal...

    Üdv.: BattaG

  • battag

    aktív tag

    válasz petne #3944 üzenetére

    Ok, köszi, az lesz, irány a MOM park T-pont! :) Üdv.: BattaG

  • battag

    aktív tag

    Sziasztok!

    Bocs, de időhiány miatt nem tudok visszalapozni...

    Adott két lakás. Ha ugyanazon néven rendelünk T-s szolgáltatásokat, akkor összevonhatóak a kedvezmények? (Tv és telefon ITT, net Ott =? Tripla csomag? vagy valami hasonló?)

    Üdv.: BattaG

  • battag

    aktív tag

    válasz battag #13110 üzenetére

    Sziasztok!

    Esetleg valakinek ötletet a #13110-re?
    T-mobilos mobilinternetre csak akkor kapok kedvezményt, ha van T-home-os netem? T-home-os telefon és Tv együttes igénybevétele esetén nincs mobilnet kedvezmény?

    Üdv.: G

  • battag

    aktív tag

    Sziasztok!

    Van valakinek tapasztalata SagemCom FAST3686-tal és bármilyen repeater hibamentes együttműködésével? Kálváriám részletei itt.
    Ha van ilyen, akkor milyen repeaterrel, mit és hol állított be?

    Köszönettel: BattaG

Új hozzászólás Aktív témák