-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fernet
senior tag
Lassan kiakasztanak a telekomosok.
Múlt hét szerdán hívtam őket, hogy magenta csomagot szeretnék. Mivel az otthoni és a mobil előfizetés nem egy néven van, kértem, hogy írják át az otthonit a nevemre, utána vonják alá a mobilt, ahol (mivel a jelenlegi Mozaik XS már nem forgalmazott csomag) Move M ATK-ra állítsanak be. Direkt rákérdeztem, hogy az otthoni átírása során az e-mail címek megmaradnak-e? A válasz "természetesen igen" volt. Kérték asszonyt a telefonhoz, hogy beleegyezik-e az átírásba, beleegyezett. Ismét leegyeztettünk mindent, milyen csomag, mettől merre meddig, ügyfeles hölgy azt mondta egy nap az átfutás, elköszöntünk egymástól és vártam.
Mivel máig nem történt semmi, felhívtam őket, hogy mi újság. Utánanéztek és nem látják a rendszerben, hogy én bármiféle átírást, csomagváltást, akármit kértem volna...
Ok, akkor kezdjük újra, de azért biztos ami biztos rákérdeztem, hogy mi lesz az e-mail címekkel, ugye maradnak. Ügyfeles utánanézett, azt mondja azt nem lehet megoldani, mert átírásnál mindenképpen törlődnek. Hogy az előző alkalommal miért mást mondtak azt nem tudja. De ha ez nem felel meg nekem, akkor írassam át a mobil előfizetésemet (990Ft. helyett 4.500Ft.)
Tudja valaki hogy melyik ügyfelesnek volt igaza? És miért ilyen nehéz elintézni valamit? (utóbbi csak költői kérdés volt)
-
Fernet
senior tag
válasz Teko001 #60857 üzenetére
Köszönöm, ez elég egyértelműnek tűnik.
És ezt nem kellene tudnia az ügyfelesnek? Azt mondta utánanézett és egy kollégáját is megkérdezte. Meg annyit mondott, hogy elindított próbaként egy átírást és törlődnek a címek. Lehet felhívom őket újra. hátha máshoz kapcsolnak...
Amúgy átírásnál a kapcsolat pontok megmaradnak?
Utánanézek hátha találok róla valamit...[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Ma láttam hazafelé két PanTáv feliratú furgont, vezetékeket pakoltak meg a csatornafedeleket nyitogatták. Elképzelhető, hogy ez a cég a Telekom alvállalkozója és elkezdték a munkálatokat felénk is?
-
Fernet
senior tag
válasz Intruder2k5 #61019 üzenetére
Jó volna, mindenesetre ha legközelebb látom őket rákérdezek, remélem nem üzleti titok.
(#61022) DJ. Ru$y
Köszi az infót[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Ma felhívtam a telekomot, érdeklődtem hogyan áll a szerződés átírása (asszony nevéről az enyémre, hogy egy néven legyen a mobillal és a magenta csomagot meg tudjuk rendelni), de ismét ott tartunk, hogy nem látják a rendszerben. Ez a harmadik bejelentésem, csak a vállukat vonogatják mi lehet az oka. Tartozás nincs, semmi olyan tényező nem áll fent ami megakadályozhatná. Most újra elindította, meglátjuk mi lesz, de már kétségeim vannak.
Nem értem mit tehetnék még, hogy megoldódjon...
Tényleg ennyire bonyolult feladat egy szerződés átírása?
-
Fernet
senior tag
válasz Fernet #61085 üzenetére
Szerződés átírással kapcsolatban pénteken bementünk egy t-pontba, miután a 1412 folyamatosan csak a türelmemet kérte de nem történt semmi. T-pontban felhívták a műszaki osztályt estére már átkerült a nevem alá az összes szolgáltatás.
Viszont, hogy ne legyen minden tökéletes, a kapcsolat pontok az előző MT alatt maradtak. (korábban direkt rákérdeztem a 1412-őn, hogy mi lesz velük, azt mondták az átírással azok is jönnek) Felhívtam aznap este a 1412-őt, hogy mi a helyzet a pontokkal, azt mondták legyek türelemmel, mert kell pár nap mire az is átírásra kerül.
Ma ismét telefonáltam, most meg azt mondják, hogy átírás esetén a kapcsolat pontok nem kerülnek az új előfizető nevére... Említettem neki, hogy korábban azt mondták, hogy igen, de váltig állítja, hogy nem így van, megkérdezte két kollégáját is... Most akkor mi a helyzet? Komolyan mondom már botrányos ami a telekomnál megy, össze-vissza beszélnek, az egyik teljesen az ellentétét mondja annak amit a másik...
Fogok kérni egy kivizsgálást, mert gondolom megvannak a felvett beszélgetések, abból egyértelmű, hogy mit mondtak.
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
válasz Soulfly842 #61478 üzenetére
Köszi. Akkor ezek szerint úgy van ahogy ma mondták. Csak nem értem akkor miért mondták korábban, hogy átmegy a kapcsolat pont... Mikor megjelentek a szolgáltatások az én MT azonosítóm alatt és nem láttam a kapcsolat pontokat, felhívtam a 1412-őt és még akkor is azt mondták, hogy kell egy kis idő mire átfut a rendszeren és megjelenik. Kár, hogy az ügyfélszolgálatosok sokszor nincsenek tisztában a dolgokkal...
Amúgy most azok a kapcsolat pontok elvesztek? Mert volt közel 3000 pont. Vagy fel lehet még használni vásárlásra a régi MT azonosítóval amihez tartozik?
Kicsit off, de azért megkérdezem. Ha a mobil előfizetésem arany szintű, akkor válthatok aranytárskártyás csomagra ha van mellette (most már) otthoni előfizetésem? Vagy mindkettőnek aranynak kell lenni?
-
Fernet
senior tag
Szia, a vezetékes teló "kötelező" hozzá. Viszont meglévő mobilt tudsz alá bevinni. A TV és vezetékes csomag fix benne (Családi+HD és Hoppá Plusz), a net és mobil előfizetés változtatható.
"Magenta1 otthoni csomagok mellé bármely, akár a meglévő, havidíjas lakossági mobildíjcsomagot bevonhatod, annak díjazása szerint."
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
TVGO-val kapcsolatban tudnátok segíteni?
WayteQ 7x Quad tabomon eddig nagyon szépen ment az alkalmazás, de csináltam rajta egy memória átparticionását (ehhez rootolni kellett, de a végén megvolt az unroot) azóta a TVGO azt mondja, hogy root-olt készüléken nem fut. Ellenőriztem már több programmal, de mind azt mondja, hogy nincs rootolva.
Ilyenkor mi a teendő?Lehet nem ez a legmegfelelőbb topic, de hátha... A tablet topicjába nem kaptam választ a kérdésre.
-
Fernet
senior tag
válasz ripo05 #64312 üzenetére
Valami nem kerek. Töröltem teljesen, újratettem, most meg el sem akar indulni az alkalmazás:"Hiba történt az alkalmazás beállításainak betöltése közben. Megpróbálod újra vagy kilépsz?"Szerk.
Nem volt netre csatlakozva. Viszont most újra ez a hiba:
"A filmlejátszás minőségbiztosítási okokból mobileszközödön nem támogatott. (V-1)"
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Két napja a következő problémát tapasztaltam (VDSL, Netmania M). Speedport ledjei elalszanak, újrabootol a készülék, de annak ellenére, hogy látszólag minden rendben, minden LED világít, net nincs. Speedport áramtalanítás után minden rendben, újra van net. Ezt eljátszotta tegnap előtt 5-6 alkalommal, tegnap nem volt gond, ma hajnalban egyszer. Bejelentettem 1412-őn, szerelő kijött körülnézett, nem talált problémát, elment, azóta a sebességem a 22,7Mbps helyett 17,8Mbps lett. Visszahívtam a szerelőt, azt mondta ha stabil lesz a vonal automatikusan visszaáll majd... Nem értek hozzá, de ez a megoldás?? 5 hónapja tettek át VDSL-re, azóta (látszólag) stabilan hozta a 22Mbps fölötti értékeket. Ilyen, hogy a speedport újraindul nem volt még. Biztos vonal hiba ez?
-
Fernet
senior tag
Van egy normális szerelő ismerős, majd januárban felhívom ebben az ügyben, hátha tud valamit kezdeni vele. De bosszantó rögtön ezzel indítani, hogy visszavesszük a sebességet...
Amúgy most fejlesztettek nálunk, azt mondta ez a szerelő, hogy a ház melletti dslam dobozban már bent van az optikai kábel meg a berendezés is, csak műszaki átadásra vár a dolog. Ha ez így van akkor végre nem a több mint 1km-re lévő központra leszek kötve, hanem ide a szomszédba (30m).
-
Fernet
senior tag
Telekom a toppon van megint. Decemberben T-s szerelő azt mondta, hogy dec. végén, de legkésőbb január elején elérhetőek lesznek a nagyobb netcsomagok, mert már bent van az optika csak műszaki átadásra vár. Most beszéltem a 1412-vel, sajnos nem tudnak nagyobb netet adni, 20-as a legnagyobb. Vagyis tudna, de van más szolgáltatásom is, nem csak a net. Kérdem tőle mire gondol? Azt mondja látja, hogy van TV meg telefon. Mondom SAT TV van, az nem terheli a vonalat... De telefon is van! Mondjuk az van igen, ráadásul voip (ami gondolom iszonyatos forgalmat generálhat), szóval annyit mondott, ha csak internet lenne akkor tudna 30-as csomagot adni, de így nem.
Mondjuk nem is tudom mit vártam tőlük...
Decemberben is az addig hónapokig jól működő netem (22-23 megbit megvolt simán) 1-2 napig szakadozott, a megoldás az volt, hogy visszavették 17-re...
Kérdésem most nincs, csak kipanaszkodtam magam.
-
Fernet
senior tag
válasz #65388800 #68230 üzenetére
Nálunk, legalábbis a telekomos szerelő szerint kész vannak a munkákkal már december óta, csak műszaki átadásra vár. Március elején bementem a T pontba, hogy van-e valami fejlemény, de ott is csak annyi választ kaptam, hogy már kész, de még nincsenek rákötve az előfizetők. A kérdésemre, hogy mégis mikorra várható nem tudtak válaszolni.
Mi tart ezen ennyi ideig? Passz...
-
Fernet
senior tag
Beszéltem a telekomos szerelővel, azt mondta, hogy hozzánk a DSLAM-ig optikai kábel jön, onnan VDSL megy majd tovább. Igaz még élesítve nincs, azt mondja ők kész vannak, csak az eon-ra várnak, hogy húzzon be 220-at csak nem kapkodják el...
-
Fernet
senior tag
Kicsit off téma, de hátha...
Egy gyors kérdés:
Van otthon két T-s HGW. (Thomson ST780i WL és ZTE ZXV10H201L)
Meg lehet oldani, hogy egy (TARR-os) kábelmodem mögé téve csak WiFi routerként működjön valamelyik?
Csak a WiFi miatt lenne rá szükség. -
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Nekem is SAT TV gondom lenne. Ugye november végéig fel van oldva minden csatorna, gyerek meg rácuppant a JimJam-re, nem túl lelkes, hogy decembertől már nem elérhető. Néztem, hogy a Szuper családiban benne van és csak 485Ft lenne a plusz díj. Felhívtam a 1412-őt, ahol kértem a díjcsomagváltást.
Most telefonáltak vissza, hogy sajnos ez nem lehetséges, mivel időközben volt nálunk hálózatfejlesztés és már elérhetőek a nagyobb internet csomagok, ezért a SAT csomagomat nem válthatom át (jelenleg interaktív van, aminek nem használom az interaktív funkcióit) mert "sima" SAT csomagra kellene váltanom ami új megrendelésnek minősül, bla bla bla. Viszont ha IPTV-re megyek akkor 1.000 Ft-tal magasabb lenne a havidíjam.
Szóval egyelőre nem kértem a váltást.
Tényleg így van ahogy az ügyfélszolgálat mondja? Kötelező átmennem IPTV-re ha csomagot szeretnék váltani? Ráadásul magasabb havidíjért?
Tavaly szerelték fel a tányért, mert akkor még nem bírta a HD-s csomagot a netünk. Igaz, hogy idén nyáron fejlesztettek és VDSL-en jön simán az 50-es csomag (szerelő szerint 100-at is tudna ha adnának akkorát VDSL-en), de én elégedett vagyok a SAT TV-vel, nem szívesen váltanám, főleg nem magasabb áron...
Mi a teendő ilyen esetben? Semmi esélyem megtartani, ha szeretném a nagyobb csomagot?
(Magentában vagyok, már ha ez számít valamit) -
Fernet
senior tag
válasz tomi5244 #75808 üzenetére
és (#75810) Klown
Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint bukó a csomagváltás ebben a formában. Ejj, tegnap pedig örömmel újságoltam lányomnak, hogy apa elintézte és marad a JimJam.
(ráadásul pont azután hívtak, hogy rossz tájékoztatást kaptam, miután 5-ösre pontoztam az ügyfélelégedettségi sms-t )
Amúgy minőségben van látható különbség az IP és SAT TV között?
És egy költői kérdés: miért drágább az IPTV ennyivel? Azért 1000Ft havonta nem olyan kevés.
-
Fernet
senior tag
válasz Fernet #75813 üzenetére
Tegnap este eldöntöttem, hogy legyen IPTV a SAT helyett, más választásom úgysincs. Felhívtam a 1412-őt, mondtam, hogy szeretném a szuper családi csomagot, ezzel együtt egy IPTV-re váltást. Azt a választ kaptam, hogy nem kell IPTV-re váltanom, maradhat a SAT. Mondom, hát a kollégája azt mondta nem lehetséges ha már az 50-es net is elérhető nálunk. De igen, lehet, csak az interaktív funkciókról kell lemondanom. Biztos? Biztos. Magenta1-ben vagyok, nem baj? Nem baj. Hát jó, ha ez tényleg így van akkor maradjon, nincs semmi gondom a SAT TV-vel, még olcsóbb is. El is indították a csomagváltást.
Egy órával később csörög a telefon. Sajnos rosszul tájékoztattak, mégsem maradhat a SAT, mivel 50-es netem van. (sejtettem). Viszont ezután jött egy olyan info, ami egyenértékű volt egy fejlövéssel...
Ha az 50-es csomagomat visszaváltom 30-ra, akkor meg tudják csinálni a SAT-os váltást, de ha marad 50-es akkor csak IPTV lehet... Én itt feladtam. Megértettem, hogy ki akarják vezetni a SAT-ot és mindenkit az IPTV felé terelnek. Megértettem, hogy mivel nálunk a nyári fejlesztés óta elérhető a legnagyobb csomag (VDSL-en) ezért már nem lehet SAT-on váltani. De hogy ez attól függ, hogy éppen milyen net csomagom van, nem pedig attól, mit bír a hálózat, az már sok(k).Nem akartam kisebb netet, kértem az IPTV-t, gyerek boldog, hogy lesz JimJam, én meg remélem, hogy pár évig nem kell hívnom őket...
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Úgy látom nem vagyok egyedül a problémával (Szekszárd). IPTV nézhetetlen (tegnap kötötték, SAT-ról váltottam). Nyugtassatok meg, hogy ritkán van ilyen, SAT-nál mióta megvolt talán 2-3 alkalommal ment el az adás nagyobb viharban.
1412-őt akkor nem is próbálom, amúgy is foglaltat jelez...
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Üdv!
Letöltöttem a Telekom műsorújság alkalmazást mobilra, hogy a csatornasorrendet átállítsam, de nem megy az összerendelés. A QR kódos megoldásra hibát ír, a manuális összerendelésnél (IP cím, Kód, PIN megadásakor) a PIN kódnál "ERROR" felirat olvasható a STB-on. Találkozott már valaki ilyen problémával? (VDSL, IPTV, Tatung STB.)
-
Fernet
senior tag
válasz #22718208 #77341 üzenetére
Most néztem megint, nem jó. Újraindítottam a STB-ot, semmi.
Ezt írja ki a TV-n és a mobilos appban:
[STB-on megjelnő adat]
[Mobilos app a QR kód beolvasásakor]Gondolom az az "ERROR" felirat nem túl egészséges, de mit lehet vele tenni? 1412?
-
Fernet
senior tag
válasz karl_fischer #77358 üzenetére
Nálam dec. 2 körül szerelték, SAT-ról váltottam IPTV-re. Online felületen még mindig a SAT-ot mutatja, lehet akkor valami köze a műsorújságos problémához? A példádból kiindulva igen. Kérdés mikor vált az online felületen át IPTV-re...
-
Fernet
senior tag
Egy gyors kérdésem lenne:
Műsorújságot szeretném használni a mobilon (csatorna sorrend), de a STB egy Speedport W724V HGW-re van kötve, ami PPPoE passthrough-val megy tovább saját routerbe.
Párosításnál az alábbi üzenetet kapom:
"Az eszköz távirányítóként történő összerendelése nem sikerült, a távoli felvételkezelés funkció összerendelés sikeres. Kérjük ellenőrizd, hogy az eszközeid azonos helyi hálózaton vannak-e, majd próbáld újra."
Megoldható valahogy a dolog, vagy csak akkor menne ha a Speedportot használnám routerként?
-
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Router log fájlban nézem, hogy elég sokszor szakadt az elmúlt napokban a PPPoE kapcsolat. A mai nap 15 alkalommal. Mi okozhatja ezt? Áramtalanítás megvolt.
Jan 18 16:41:39 pppd[475]: Modem hangup
Jan 18 16:41:39 pppd[475]: Connect time 30.3 minutes.
Jan 18 16:41:39 pppd[475]: Sent 0 bytes, received 5015 bytes.
Jan 18 16:41:39 pppd[475]: Connection terminated.
Jan 18 16:41:39 pppd[475]: Sent PADT
Jan 18 16:41:39 RT-N65U: WAN down (ppp0)
Jan 18 16:41:39 dnsmasq[440]: read /etc/hosts - 3 addresses
Jan 18 16:41:39 dnsmasq[440]: read /etc/storage/dnsmasq/hosts - 0 addresses
Jan 18 16:41:39 dnsmasq-dhcp[440]: read /etc/dnsmasq/dhcp/dhcp-hosts.rc
Jan 18 16:41:39 dnsmasq[440]: using nameserver 192.168.1.254#53 for domain Speedport_W_724V_09021602_00_053
Jan 18 16:41:39 dnsmasq[440]: using nameserver 192.168.1.254#53
Jan 18 16:41:39 PPPoE: DisconnectedSpeedPort W724V + ASUS N65U kombót használok (50Mbps VDSL + IPTV), eddig ilyen gond nem volt. (érdekes, hogy a szakadások főleg akkor történnek mikor nincs itthon senki)
Néztem ma vonal adatokat:
Mi lehet a szakadások oka?
-
Fernet
senior tag
válasz dchard #77911 üzenetére
Gyakorlatilag rajta ülök a DSLAM-on. Itt van közvetlen a ház mellett. Sajnos az optikát csak addig húzták el, a házba a régi réz megy. Ami még feltűnt a router log alapján, hogy a legtöbb szakadás pontosan 30 percenként történik a reggeli óráktól délutánig. Késő délutántól viszont egész reggelig nem szakad. Hátrányát egyelőre nem érzem, mert mikor otthon vagyok és használom nem fordult még elő, csak kíváncsi lennék mi okozhatja.
-
Fernet
senior tag
Most kaptam egy ilyen levelet a telekomtól:
Tisztelt Ügyfelünk!
Nem ismeretlen jelenség, hogy az internetezésre használt eszközeinket támadások érik.
A Magyar Telekom a Nemzeti Kibervédelmi Intézettel (NKI) együttműködésben azon dolgozik, hogy az ezzel kapcsolatos információk mihamarabb eljussanak ügyfeleinkhez, illetve ügyfeleink mihamarabb értesüljenek egy esetleges támadásról.
Ennek eredményeként a kormányzati eseménykezelő központként eljáró NKI jelzése alapján küldjük Önnek most tájékoztató levelünket.Az Önt érintő fontosabb tudnivalók:
Az NKI jelzése szerintaz az alábbi IP címet botnet részeként használják, valószínűleg káros kóddal fertőződött. Javasolt az érintett gép teljes átvizsgálása, pl. vírusellenőrzés.Az érintett IP cím(ek) és/vagy weboldal(ak):
84.0.195.104Az esemény időpontja:
2017.01.20 16:23Ez most mi? Kell vele foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
válasz Intruder2k5 #79016 üzenetére
AVAST és Malwarebytes van fent a gépen, rendszeresen ellenőrzöm, most megnéztem újra, de nem találnak semmit. Biztos "rólam" van szó a levélben? Jelenleg nem is ez az IP címem, hogy január 20-án mi volt azt nem tudom.
-
Fernet
senior tag
válasz Intruder2k5 #79016 üzenetére
Illetve még annyit (nem tudom van-e jelentősége) hogy a levélben írják:
Az esemény időpontja:
2017.01.20 16:23Akkor otthon sem voltam, illetve nem volt bekapcsolva hagyott számítógép.
-
Fernet
senior tag
válasz Intruder2k5 #79026 üzenetére
Nincs NAS, a szolgáltatós Speedport mellett van egy ASUS N65-ös router, (10+ karakteres kis/nagy betű és számok kombinációs jelszóval) nem tudom mekkora lehet a valószínűsége a feltörésnek. A csatlakozott eszközök között mindenesetre nem szoktam látni idegent. Ismeretlen oldalakat nem látogatok, nem kattintok linkekre a gyanús mailekben, úgy érzem vigyázok eléggé.
Majd beszélek velük holnap és rákérdezek, hogy ezt most miért kaptam...
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Telekomnál webshopos rendelésnek általában mennyi az átfutási ideje?
Kinéztem egy notebookot és meg is rendeltem (szerda dél körül). A honlap visszajelzett, hogy 3 napon belül felveszik velem a kapcsolatot. Semmi más megerősítést (sms, email) nem kaptam. Most felhívtam őket, hogy mi újság, de csak annyi volt a válasz hogy majd keresnek valamikor, valószínűleg 7 munkanapon belül... Kérdeztem, hogy egyáltalán látszik-e az igénybejelentésem, annyit mondott az ügyfeles, ha a weboldal visszajelzett akkor biztos... (még szerencse, hogy ennyire megbízható a T weboldala)
Szóval aki már rendelt webshopban, mik a tapasztalatok?
Vagy érdemes inkább egy T-pontba bemennem és személyesen leadni a rendelést?
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Telekomnál a területi kedvezmény nem automatikusan jár? Legalábbis erre a következtetésre jutottam nemrég. Megjelenés óta Magenta1-ben vagyok (kedvezőbb volt így a havidíj). Nem is foglalkoztam vele utána, nem követtem a változásokat. Ma nézem a honlapon, hogy a sima 3-as csomagban a net kb. 1000Ft-tal kevesebb mint nekem magentában. (Jelenleg 10.900Ft-ot fizetek a TV+hoppá plusz+100-as netre) Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol megnézték a csomagomat és közölték, hogy ha átváltom 9100Ft lenne havonta. Azért az nem kis különbség. Nem tudom hány hónapja (éve?) fizetek magasabb havidíjat mint kellene. Jobb lesz ezentúl nyitott szemmel járni.
-
Fernet
senior tag
válasz kchris78 #90438 üzenetére
Pont hogy a neten mutatta a területi kedvezményt. Miután megadtam a címet hozta az alacsonyabb árakat. Most átállítottak erre az olcsóbb csomagra 1 év hűséggel, ami érdekes, mivel nem olyan régen hosszabbítottam 2 évre, szóval most egyben kevesebb lesz a hűségidőm és a havi díjam is.
Persze megvárom a következő számlát, mert sosem lehet tudni...
-
Fernet
senior tag
válasz lemusz #90444 üzenetére
Nem adtak HDMI kábelt, az szerintem nem is jár hozzá, legalábbis régebben nem járt. Nálam szerencsére elég volt egy méter, pont a TV mellett van a STB. Tény, hogy egy normális 5m-es kábel nem két forint. Nem ismerem a körülményeket, de nem megoldható, hogy közelebb legyenek egymáshoz?
[ Szerkesztve ]
-
Fernet
senior tag
Sziasztok!
Kb. 1 éve fejlesztették nálunk a hálózatot. Akkor 50-es csomagra váltottam, a vonali adatok ilyenek voltak:
Pár hónapja váltottam 100-as csomagra, mára ez lett belőle:
Eléggé megugrottak a hibák, kell foglalkoznom vele? A letöltési sebesség nem rossz, de a weboldalak néha sok gondolkodás után jelennek meg. PC-n hálózatoknál már próbálkoztam a google DNS-el, nem vettem észre változást.
Illetve még egy kérdés, bár sejtem a választ. A DSLAM itt van az ablakom alatt, kb. 10-15m-re. Odáig húzták ki az optikát, onnan a régi (ki tudja hány éves) réz jön be a házba (panel). Van arra bármilyen lehetőség, hogy optikát kapjak? Akár saját költségen (bár nem tudom mennyi lenne) beköttetni? Vagy bilibe lóg a kezem?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest