-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VZsuzsi
csendes tag
Sziasztok!
Először is el szeretném mondani, hogy több mint 6 éve vagyunk a THome ügyfele. Eddig nem volt különösebb problémánk, de ebben az utóbbi 1 évben egyre több. A napokban IPTV-re álltunk át. Szerelő jött, modem lecserél, IPTV-boxok felrak. Majd jött a meglepi, a modem nem áll fel. A szerelő - miután beszélt a kollegáival - azzal ment el, hogy ne aggódjak estig helyre áll a rend. Nem is aggódtam estig, de másnap délben, mikor még mindig nem lett aktiválva a modem és ezért se tv-m, se internettem, már kezdtem kicsit morcos lenni. Felhívtam hát az ügyfélszolgálatot, ahol a következő, nem kicsit kiakasztó választ kaptam: "A régi modemet nem tudják leválasztani, és addig az újat sem aktiválni, ezért nincs internetem és tv-m." Pff. Elgondolkodtatott rendesen. A THom-nál úgy tudom csúcs szakemberek dolgoznak. Kifog rajtuk egy modem aktiválás? A kapott válasz, tehát a szakembereket minősíti? Van egy kifizetett szolgáltatásom, amit nem tudok használni. Ha én nem fizetem be a csekket, lekapcs-kikapcs-irgumburgum. Ellenkező esetben? Kifizetett szolgáltatás - még sincs működő nett több mint 24 órán keresztül. Mivel a munkámhoz is használom, a kiesett munkabéremet fizeti a THome? És ez csak a hab a tortán. 4 hónappal ezelőtt hűségidőt hosszabbítottunk. Új, szerződés, új, alacsonyabb ár. Csakhogy a számla még 2 hónappal később is a magasabb összeggel érkezett. Ügyfélszolgálat - kérdés: Miért? A válasz: A program nem vette figyelmbe a kedvezményt!!!!! A promram Ez sem kicsit akasztott ki. Ha ismereteim nem csalnak, a program azokkal az adatokkal dolgozik, amit a kezelő/felhasználó megad, vagy nem ad meg. Ha rossz adatot kap, akkor azzal dolgozik, ha nem kap adatot, akkor nincs mivel dolgoznia. Nah most akkor ki is a hibás? A program, vagy a program kezelője/felhasználója? Kedves THome! Elviseltük egymást több mint 6 évig, azt hiszem ideje lesz váltani és ha baráti körömben megkérdezik, melyik szolgáltatót válasszam, lesz egy olyan szolgáltató, amelyet nyugodt szívvel biztos nem mernék ajánlani.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.